HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo feb 02, 2025 5:53 pm

Antwoord op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Afsluiting van het sprintseizoen (OPROEP AAN RIJDERS!!) 
Auteur Bericht
rain man
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
het was zeker een erg gezellige dag en we hebben lekker veel kunnen rijden.

ook nog een leuk kado van peter gehad waar ik erg blij mee ben.

ma sep 24, 2007 1:08 pm
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Was inderdaad een leuk dag gisteren. :^^:
Echt veel kunnen rijden en ook nog wat dingen kunnen uitproberen. Starten ging weer goed :OO: . Dit keer geen stuntshows meer. Alleen wilde de carburateur dit keer niet mee werken. Voor de 2de rit was de carburateur zover over gelopen dat ik hem niet eens meer aan kon lopen. Maar met dank aan Peter en Rainier wilde de rs toch nog aan en storten er meteen een halve liter benzine uit de uitlaat :0o: . Dus de rs liep de hele tijd te rijk bij de start. Ook nog 2 keer de hele carb. uit elkaar gesloopt en schoon gemaakt maar het maakte niks uit.
In de halve finale moest ik tegen Gerard. Ik was best goed weg alleen schakelde ik zo zwaar mis dat heel mijn run weg was. Helaas word er bij de SBO niet meer om de derde plaats gereden maar gaat het op tijd dus het was al meteen over voor mij.
Maar toch gewoon een super leuke dag gehad. Gerard, Peter en Rainier nogmaals gefeliciteerd :^^: . Volgend seizoen wil ik een herkansing :D .

ma sep 24, 2007 5:20 pm
Profiel WWW
Patrick V
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
wat voor tijden zijn er gereden?

ma sep 24, 2007 5:55 pm
Profiel
Maurits
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
gerard 8,3
peter 8.64
ruud 8.60
rainier 8.8

ma sep 24, 2007 6:17 pm
Profiel
AM6 POWER
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Het was een erg lange (6.30 - 11.30) maar zeer geslaagde dag in het begin moest ik wat aan het start systeem wennen, en de race verloopt toch wat anders dan de Friese sprints. maar na wat uitleg van de organisatie werd het al een stuk duidelijker. De halve finale reed ik tegen Ruud we waren precies tegelijk weg maar Ruud schakelde jammer genoeg van de 1 naar de 2 mis, en liep daardoor een flinke achterstand op. De finale moest ik tegen Peter rijden die de hele dag ook al goede runs reed en zo ook in de finale, maar ik kon net een stukje uitlopen en wist zo de run te winnen. Peter en Rainier nog gefeliciteerd en Ruud bedankt nog voor de inschrijving

PS Rainier de ontbijtkoek was heerlijk :D

viewtopic.php?f=14&t=5237

ma sep 24, 2007 8:07 pm
Profiel
rain man
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
@ gerard , gelukkig maar je moest nog een eind. Nog gefeliciteerd met je 1e plaats.

maar ruud nog erg bedankt voor de inschrijving.
ik had nog graag voor 3e en 4e plek willen rijden, had wel zo leuk geweest.
maar volgend seizoen gaat dat nog wel komen denk ik.

ma sep 24, 2007 8:21 pm
Profiel
rs joost
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
eerste sprint , jubbega weer ?

of nog een tussentijdse test sprint meeting houden ? :L:

ma sep 24, 2007 8:56 pm
Profiel
Lucas
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
meppel vrije sprint ergens in april :^^: midden in de winter zal weinig worden :D

ma sep 24, 2007 9:20 pm
Profiel
MiKeY©
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
rudolf schreef:
Was inderdaad een leuk dag gisteren. :^^:
Echt veel kunnen rijden en ook nog wat dingen kunnen uitproberen. Starten ging weer goed :OO: . Dit keer geen stuntshows meer. Alleen wilde de carburateur dit keer niet mee werken. Voor de 2de rit was de carburateur zover over gelopen dat ik hem niet eens meer aan kon lopen. Maar met dank aan Peter en Rainier wilde de rs toch nog aan en storten er meteen een halve liter benzine uit de uitlaat :0o: . Dus de rs liep de hele tijd te rijk bij de start. Ook nog 2 keer de hele carb. uit elkaar gesloopt en schoon gemaakt maar het maakte niks uit.
In de halve finale moest ik tegen Gerard. Ik was best goed weg alleen schakelde ik zo zwaar mis dat heel mijn run weg was. Helaas word er bij de SBO niet meer om de derde plaats gereden maar gaat het op tijd dus het was al meteen over voor mij.
Maar toch gewoon een super leuke dag gehad. Gerard, Peter en Rainier nogmaals gefeliciteerd :^^: . Volgend seizoen wil ik een herkansing :D .

vond t best kut dat ik r niet bij was...
maarrem ruud...kijk is naar je membraan...? ;)

ma sep 24, 2007 10:13 pm
Profiel WWW
rs joost
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
MasterSword schreef:
meppel vrije sprint ergens in april :^^: midden in de winter zal weinig worden :D

ja klopt zat zelf te denken aan maart ofzo

of iemand moet een verwarmde loods hebben van minstens 300 mtr :D:

ma sep 24, 2007 10:15 pm
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik ben zeker in voor een voorjaarssprint, eigenlijk elke sprint die maar gehouden word zorg ik dat ik van de partij ben :D .

Hier btw filmpjes,
ik tegen rainier
http://www.youtube.com/watch?v=_6RZtZHzaiY
ik tegen gerard
... nog aan het uploaden

ma sep 24, 2007 11:21 pm
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
MiKeY© schreef:
vond t best kut dat ik r niet bij was...
maarrem ruud...kijk is naar je membraan...? ;)

Membraan heb ik ook nog een keer gecontroleerd want die rafelt ook heel snel af. Maar daar ligt het niet aan want de carb. loopt ook over dus er is echt iets niet goed met vlotter(naald).

di sep 25, 2007 4:56 pm
Profiel WWW
StichtingSBO
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik ben blij dat jullie het naar de zin hebben gehad :{-):

Eindhoven is een mooie baan en het weer zat zeker mee (zeker als je nu naar buiten kijkt :X: )

Het is inderdaad wellicht even wennen aan een volledig anders systeem en dagindeling dan de noordelijke sprints, maar op deze manier kan je wel veel meer rijden en je kan zelf kiezen tegen wie je wil rijden. Voor komend jaar zullen er nog wel weer een aantal dingen gaan veranderen als oa een omroeper/systeem en overzichtelijke printouts met namen+klasse erbij. Daar hebben we de winterperiode voor om dat soort dingen verder te ontwikkelen ;)

Ik hoop dat we volgend jaar wat meer schakels aan de start zien staan :^^:

Greetz,
Inne

di sep 25, 2007 7:32 pm
Profiel
AM6 POWER
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
StichtingSBO schreef:
Ik ben blij dat jullie het naar de zin hebben gehad :{-):

Eindhoven is een mooie baan en het weer zat zeker mee (zeker als je nu naar buiten kijkt :X: )

Het is inderdaad wellicht even wennen aan een volledig anders systeem en dagindeling dan de noordelijke sprints, maar op deze manier kan je wel veel meer rijden en je kan zelf kiezen tegen wie je wil rijden. Voor komend jaar zullen er nog wel weer een aantal dingen gaan veranderen als oa een omroeper/systeem en overzichtelijke printouts met namen+klasse erbij. Daar hebben we de winterperiode voor om dat soort dingen verder te ontwikkelen ;)

Ik hoop dat we volgend jaar wat meer schakels aan de start zien staan :^^:

Greetz,
Inne

De Sprint in eindhoven was voor mij de eerste SBO sprint en ik wil volgend jaar graag weer een paar SBO sprints meedoen. Om alle sprints bij te wonen wordt voor mij wat lastig in verband met de afstand en het aantal deelnemers in de schakelklasse. De kwalificatie ronde heeft als voordeel dat je inderdaad meer kan rijden en daardoor een betere tijd kunt neerzetten alleen mis ik op deze manier wel een beetje het wedstrijd element want dat krijg je nu pas eigenlijk bij de halve finale en de finale. Een omroep installatie zal denk ik ook een grote verbetering zijn. En ook wij hebben weer een hele winterperiode tijd om de machines weer te verbeteren, en hopelijk ook volgend jaar met wat grotere getallen bij de SBO sprints aanwezig kunnen zijn. :D

Greetz
Gerard

viewtopic.php?f=14&t=5237

di sep 25, 2007 8:20 pm
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Voor mij zijn wel alle sbo sprints mogelijk denk ik, ik ga echter niet inschrijven tot ik weet dat een grotere groep dat doet :^^: . Ik ben iig wel zeker van plan volgend jaar nog een paar keer zo een sbo sprint mee te doen ja als er meer geinteresseerde zijn!

di sep 25, 2007 8:29 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 113 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende