Auteur |
Bericht |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
volgens mij is het een 70cc
doorsnee RV zuiger in 50cc is 38,xx mm
succes ermee
di sep 11, 2007 1:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 3:20 pm Berichten: 241 Woonplaats: omg. hilversum
|
ik heb je toegevoegd op msn zodat ik je wat directer hulp kan bieden
ik weet niet precies welk plekje op mijn frame je bedoeld dus even met paint rondje eromheen trekken of iets dergelijks ???
Ik denk dat we er over msn wel uit komen en dat we je brommer wel lopend krijgen hoor
Groetjes, Aaron
Tot Op MsN!!!
vr sep 14, 2007 7:14 am |
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 3:20 pm Berichten: 241 Woonplaats: omg. hilversum
|
01-09-07 - Gisteravond politieachtervolging gehad..
Mijn brommer deed het gistermiddag weer niet, en ik had hem gisteravond weer gemaakt, ik had weer problemen met de koppeling. Het bekende Minarelli RV4 probleem. Ik had een frame met bekabeling een motorblok een tank en een buddyseat erop zitten. Geen verlichting, geen kenteken plaat niks niet. Rijd ik zonder helm even de straat uit om dat ding te testen.
De rondweg op bij ons.
En toen..
FUK !!!
(het was inmiddels een uur of 22.00 en dus pikdonker)
Er kwam een opel vivaro politiebus me tegemoet rijden. Die daarna probeerde me op mijn baan klem te rijden. Er zat nog een krappe meter tussen de bus zijn spiegel en de biels van de weg. Ik ben er gauw tussendoor gereden en toen binnendoor alle kanten opgereden. En die politie bleef me maar volgen, toen ben ik snel binnendoor wat weggetjes ingegaan, ook waar zij niet door kunnen. Waarna ik snel naar het huis van mijn oma ben gereden en daar mijn brommer op de buurt gestalt heb. Naar binnen gegaan en later opgehaald door mijn vader. Vandaag hem weer weggehaald met mijn vader..
Wat heb ik een geluk gehad, en ben ik verstandig geweest om door te rijden.
Anders had ik 5 boetes in ieder geval en in beslaglegging van me brommer boven het hoofd hangen !!!
Doe me dit niet na, en zorg dat je kentekenplaat je licht op je brommer zit en doe een helm op je kop!!!
OOK ALS JE HEM EVEN GAAT TESTEN !!!
Juist dan, het risico dat je brommer vastslaat of zoiets is natuurlijk groter, je denkt dat je hem gemaakt hebt, maar misschien heb je wel iets over het hoofd gezien.
Ik ben goed geschrokken en hoop dat dit jullie bespaard blijft !!!
mvgr, Aaron.
G&E Schakelbrommers
|
vr sep 14, 2007 7:30 am |
|
|
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
Inderdaad altijd een helm op als je gaat rijden en zeker een kenteken plaat, want dit kan je veel probleemen besparen. Geluk dat je niet op je bek bent gegaan.
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
vr sep 14, 2007 7:43 am |
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
|
ja ik heb goor geluk gehad, maar ja ik ben ook aardig hard weg gereden alle kanten op...
ik was goed geschrokken...
vr sep 14, 2007 12:43 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
haha vet lijp dus je reed rond zoals op pagina 2 en 3
|
vr sep 14, 2007 1:54 pm |
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
Idd helemaal mee eens, maar als je je brommer goed opvoerd dan heb ik het dus
over 70cc/80cc, raad ik jullie aan om een motorhelm te kopen!!!
Die kunnen de klap veel beter aan als je hard onderuit gaat, dan zo'n ielig
brommer helmpie!! Geloof me ik heb al heel wat brommer/motor ongelukken
gehad, en had ik een brom helm opgehad, had ik dit niet meer kunnen schrijven!!
Ik raad jullie echt aan om een Motorhelm te kopen, en als je het echt veilig wilt
doen zoals ik koop je er ook nog een motorpak bij. Ga maar eens met 100kmh
onderuit met alleen een spijkerbroekje aan!!!
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
vr sep 14, 2007 3:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
idd, kheb nu 2 maal een crash gehad.. met altijd motorhelm, en leren motorjas,
alleen de 2e keer met 80 een gekneusde rib gehad, aardig geluk dus...
CKER KOPEN.... safety 4 all
vr sep 14, 2007 6:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
|
melvin_rs schreef: haha vet lijp dus je reed rond zoals op pagina 2 en 3
ja ik reed rond zoals foto op pagina 2...
alleen dan ook een buddy erop en een tank...
|
vr sep 14, 2007 9:46 pm |
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
|
Grave Digger schreef: Idd helemaal mee eens, maar als je je brommer goed opvoerd dan heb ik het dus over 70cc/80cc, raad ik jullie aan om een motorhelm te kopen!!! Die kunnen de klap veel beter aan als je hard onderuit gaat, dan zo'n ielig brommer helmpie!! Geloof me ik heb al heel wat brommer/motor ongelukken gehad, en had ik een brom helm opgehad, had ik dit niet meer kunnen schrijven!! Ik raad jullie echt aan om een Motorhelm te kopen, en als je het echt veilig wilt doen zoals ik koop je er ook nog een motorpak bij. Ga maar eens met 100kmh onderuit met alleen een spijkerbroekje aan!!!
Daar heb je helemaal gelijk in man,
ik rijd altijd met een motorhelm en een leren jas aan..
er komt ook nog een speciale broek bij..
|
vr sep 14, 2007 9:48 pm |
|
|
Tuareg Racer H'sluis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 05, 2007 12:51 am Berichten: 45 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Hellevoetsluis
|
ik probeerde vandaag mn brommer uit zonder al die dingen en eerst gewacht tot 1600 uur dan komen ze meestal langs dit keer 16.30
en toen proberen aan te rennen
kopeling in ik rennen kopeling los slippppppppp ik er op nou niks dus
weer naar binnen cil kop eraf elec gestart alles oke alles er weer op toen met mobiel accu station gestart maar hij geeft geen kik
weer naar buiten rennen kopeling los hakehake puf puf niks dus niets eens een heerlijk geluid van bijna starten
morgen weer proberen of van de week want dan heb ik toch nacht diens
ben alleen nog opzoek naar iemand die mij thuis kan helpen met mn tuareg
anders prettig weekend allemaal
|
za sep 15, 2007 2:42 am |
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
|
Tuareg Racer H'sluis schreef: ik probeerde vandaag mn brommer uit zonder al die dingen en eerst gewacht tot 1600 uur dan komen ze meestal langs dit keer 16.30 en toen proberen aan te rennen kopeling in ik rennen kopeling los slippppppppp ik er op nou niks dus weer naar binnen cil kop eraf elec gestart alles oke alles er weer op toen met mobiel accu station gestart maar hij geeft geen kik weer naar buiten rennen kopeling los hakehake puf puf niks dus niets eens een heerlijk geluid van bijna starten morgen weer proberen of van de week want dan heb ik toch nacht diens ben alleen nog opzoek naar iemand die mij thuis kan helpen met mn tuareg anders prettig weekend allemaal
hahaha dat is nou jammer hè...
voeg me anders toe op msn: a.b.schram@hotmail.com
|
za sep 15, 2007 11:40 am |
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
|
80cc polini
21mm dell'orto eronder gegooid.
en me koppeling veranderd, zodat ik geen overtoeren meer hebt.
Dit is succesvol verlopen.
|
zo sep 23, 2007 1:49 pm |
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
|
EINDELIJK WEER IS EEN UPDATE!!
Deze winter bezig geweest met spuiten en alles,
en eindelijk staat me brommer weer een beetje op poten..
Me koppeling is uit me blok en weggestuurd om af te laten frezen, en te trachten er een 5 plaats van te maken.
Einde van komende maand krijg ik misschien nog n 70cc malossi naast me 70cc polini, en n 80cc top performance waarschijnlijk.
Hier nog wat foto's van de laatste tijd, nu nog blok spuiten en dan kan alles eronder... als me koppeling terugi s...
zo jun 08, 2008 12:49 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
mooi project
ga je er nog wel mooie semi-slicks onder zetten??
zo jun 08, 2008 1:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
|