Auteur |
Bericht |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) SOBW kampioenschap Drachten! [ 8 september ]
Ok. allereerst mijn excuses omdat ik ernstig kort dag is!, a.s zaterdag 8september al namelijk
maar voor de mensen die a.s zaterdag vrij zijn;
http://www24.ws12.tijdelijke-url.nl/cms ... pageid=250
hele programma staat erin, maar ik zal even kort hier neer zetten
aanvang; 9.00 begint het (keuren enzo)
en de races duren tot 17.30
de entree is geheel gratis
verschillende demo's, je kan zelf in de pauzes ook de baan op!, veilig verkeer nederland staat er met een stand, en er zullen vast meer stands staan.
adresgegevens;
De Knobben 100
Drachten
(op het VEC-terrein)
|
vr sep 07, 2007 12:04 am |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
oud nieuws richard
maar ik ben aanwezig met andre gaan hier om 9 uur weg dus zijn dr ron kwart voor 10 wel ![icon_thumright :thumright:](./images/smilies/icon_thumright.gif)
|
vr sep 07, 2007 12:30 am |
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
hmm jammer dat het op zaterdag is enigste dag dat ik niet kan ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif) maarja op de site ...
het Team Verkeershandhaving Politie Fryslân met een rollerbank, waar je je eigen scooter kunt laten controleren. ![boxing :boxing:](./images/smilies/boxing.gif)
|
vr sep 07, 2007 7:18 am |
Persoonlijk album
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
He, jammer, ik kan waarschijnlijk niet...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
vr sep 07, 2007 10:24 am |
Persoonlijk album
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
ik kan niet vier me verjaardag
_________________ Power is useless without control!
|
vr sep 07, 2007 2:39 pm |
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
hmz rollerbank met politie... dus als je daraop gaat checken en je rijd dan de weg op word je meteen voor ene boete gepakt... lekker slim van ze
_________________ Suzuki a way of life
|
vr sep 07, 2007 3:41 pm |
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
woon wel in de buurt maar ik kan niet 8 sept,
heb al plannen
Laatst bijgewerkt door Jorrit op vr sep 07, 2007 11:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr sep 07, 2007 6:10 pm |
Persoonlijk album
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
fluxburn3r schreef: hmz rollerbank met politie... dus als je daraop gaat checken en je rijd dan de weg op word je meteen voor ene boete gepakt... lekker slim van ze
lezen is blijkbaar niet je sterkste punt ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) je kunt je brommer gewoon legaal controleren of je vermogen wel goed zit, zitten geen boetes aan verbonden oid
@jorrit, blijf ff ontopic,of post niets, die onzin post je maar ergens anders! ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
vr sep 07, 2007 7:24 pm |
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
haha ja wel legaal testen ensow... alleen als je dan even daarna de openbare weg weer opgaat met een ding dat teveel vermogen heeft pakken ze je meteen wedden?
hallo het is politie die zijn wel zo gierig
_________________ Suzuki a way of life
|
vr sep 07, 2007 11:17 pm |
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
zij moeten hun kerstpakketten toch ooke rgens van financieren ![whistling :Y:](./images/smilies/whistling.gif)
za sep 08, 2007 12:04 am |
Persoonlijk album
|
Racekees
ApriliaForum Member
|
jongens astublieft denk even om het feit dat hier om een ander onderwerp gaat! ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
za sep 08, 2007 1:08 am |
|
|