Auteur |
Bericht |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Het enige wat mist is een wit vlakje
En wara zeg ik at als hij zwat en oranje gebruikt at het een aftreksel is van mijn rs? dan zouden alles rsen ie zwart en ornaje hebben van die van mij afgeleid zijn? Wat een eer
Ik heb het over hetgene wat hij gepaint heeft
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma mei 09, 2005 7:42 pm |
|
 |
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
maar die vorm, heel dat design is toch anders hij heb een vlak oranje in het midden, lijkt toch totaal niet op die van jouw
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
ma mei 09, 2005 7:44 pm |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
vorm is juist hetzelfde.
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma mei 09, 2005 7:47 pm |
|
 |
lagel
ApriliaForum Member
|
het lijkt beetje op dat witte van jouw maar bij hem loopt het tot helemaal bovenaan zijn kap en hij heb geen lijnen ernaast die bij jouw oranje zijn en zijn vlak is oranje, toch heel anders
|
ma mei 09, 2005 7:49 pm |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Bij mij loopt het niet to boven aan? haha dan zou ik maar eens kijken.
maar ik vind de discussie zo mooi geweest.
Loco weet wat ik er van vind en hij heb zelf ook het een en ander gezegt over nadoen dus ik w8 gewoon ff af.
|
ma mei 09, 2005 7:52 pm |
|
 |
lagel
ApriliaForum Member
|
jah, kheb het wel gezien, maar dat zijn die oranje lijnen dus als een geheel zal het er heel anders uit komen te zien, maar we zien idd wel wat het wordt
ondanks de discussie blijf ik je ontwerp niet mooi vinden erik 
|
ma mei 09, 2005 7:55 pm |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
lagel schreef: ondanks de discussie blijf ik je ontwerp niet mooi vinden erik 
Dat zij ik dus ook. En vin ik nog steeds 
|
ma mei 09, 2005 7:56 pm |
|
 |
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
amai..hele volksruzies omdat ik ff wa geproeerd heb , en bas..ik probeer jou niet na te apen ofzo  , ik was gewoon een beetje aan het proberen en kijken of jullie misschien nog suggesties/andere ideeen hadden...niet om te horen dat het een aftreksel van jou is (ik heb jouw voorkant zelfs nog nooit gezien volgens mij...)
maar ik hou mun ideeen/probeersels in het vervolg wel ff voor me, voordat ik gelijk hele ruzies op gang breng
ik zoek wel weer iets anders....
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
ma mei 09, 2005 10:57 pm |
|
 |
lagel
ApriliaForum Member
|
was geen ruzie, maar een discussie 
|
di mei 10, 2005 12:40 am |
|
 |
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
|
di mei 10, 2005 9:49 am |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Wow moeilijker doen...
Toen ik dit forum nog niet kende had ik al voor me eigen brommer een zwart-oranje ontwerp gemaakt: (en dat is dus al een heel tijd geleden)
Gaan jullie weer huilen omdat je toch niet de enigste bent met zwart-oranje?  (er zijn duizenden andere mensen die je voor waren hor)
Ik zou iig je brommer laten spuiten zoals mijn ontwerp:P Vink juist vet als er meerdere mensen zijn die zo'n beetje dezelfde brommer hebben.  Mijn brommer wordt in de zomervakantie gespoten...
|
vr jun 03, 2005 7:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
etx-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 01, 2005 1:02 pm Berichten: 99 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: uithuizen
|
jos verstappen orange arrows kleuren! mja tis joun brommer en jij bepaalt de kleuren toch! ow, peterRS, grolsch he! top pilsje! 
_________________ «aprilia etx 50 'husqvarna endurance edition'»
de legende leeft voort...als ik er weer tijd veur heb...
|
za jun 04, 2005 3:05 am |
Persoonlijk album
|
 |
locowine
ApriliaForum Member
|
www.jupiler.be  maar hij word al gespoten, ik heb morgen de kappen terug...echt supermooi en EEN COMPLEET ANDER ONTWERP DAN IK HIER HAD LATEN ZIEN!! ik zag mun kappen staan en toen bedacht ik spontaan iets veel vetters... 
|
za jun 04, 2005 9:24 am |
|
 |
etx-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 01, 2005 1:02 pm Berichten: 99 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: uithuizen
|
kickehhhh..!! 
_________________ «aprilia etx 50 'husqvarna endurance edition'»
de legende leeft voort...als ik er weer tijd veur heb...
|
za jun 04, 2005 9:19 pm |
Persoonlijk album
|
 |
lagel
ApriliaForum Member
|
ben benieuwd  meteen foto's schieten en hier neer planten ey erik
|