Auteur |
Bericht |
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Opvoeren, Wat heb je allemaal nodig?
Hey,
Ik zat me zo es afte vragen wat je allemaal nodig hebt om fatsoenlijk je RS op tevoeren.
Zodat het op een verantwoorde manier gebeurt . Dat ik niet naar 500 km al stil sta met een vastloper ofzo
Dus wat moet ik allemaal kopen:
Cillinder
Carb.
Uitlaat
spruitstuk
Sproeier
tandwielen
Krukas
..
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
Laatst bijgewerkt door RS Rens op zo mei 08, 2005 5:28 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
za mei 07, 2005 11:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Andere krukas lijkt me ook niet verkeerd.
|
za mei 07, 2005 11:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeroen
ApriliaForum Member
|
Re: Opvoeren, Wat heb je allemaal nodig?
RS Rens schreef: Hey, Ik zat me zo es afte vragen wat je allemaal nodig hebt om fatsoenlijk je RS op tevoeren. Zodat het op een verantwoorde manier gebeurt . Dat ik niet naar 500 km al stil sta met een vastloper ofzo Dus wat moet ik allemaal kopen: Cillinder Carb. Uitlaat .....
hard optrekken hoge top? wat wil je ?
zo mei 08, 2005 12:12 am |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
-spruitstuk
-sproeier
-als het echt veel toeren gaat maken lichter vliegwiel (binnenrotor)
-tandwielverhouding (niet noodzakelijk maar zorgt wel voor betere
acceleratie <> snelheid)
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
zo mei 08, 2005 12:55 am |
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 12, 2005 5:21 pm Berichten: 160 Woonplaats: Roosendaal
|
andere krukas hoeft niet persee
_________________ ik rij niet hard, ik vlieg laag
|
zo mei 08, 2005 4:06 am |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
nee, inderdaad, ligt er gewoon aan wat voor cilinder je neemt...
|
zo mei 08, 2005 11:16 am |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Re: Opvoeren, Wat heb je allemaal nodig?
Jeroen schreef: RS Rens schreef: Hey,
..... hard optrekken hoge top? wat wil je ?
Tis niet dat ie meteen 140 hoeft te lopen ofzo. Ik zat meer te denken aan +/- 120 km/h en HARD optrekken
|
zo mei 08, 2005 5:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
En ik doe dit zo, omdat ik zo een leuk lijstje kan samen stellen , met prijzen enzo.
Welk merk(en) zijn goed/aanteraden.
|
zo mei 08, 2005 5:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 8:26 pm Berichten: 163 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Boskoop
|
gilardoni 2 cilinder
metrakit carbon uitlaat
19mm carburateur
doppler race krukas
tandwiel voor 13
gaat al aardig snel hoor
|
wo jun 08, 2005 10:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
gilardoni 2 cilinder? lijkt mij persoonlijk het beste als je alles nieuw koopt, zodat je bij de keuring in sebtember alles weer ff om kan wisselen...
|
wo jun 08, 2005 10:56 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
Roze top
Yasuni
21mm
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
wo jun 08, 2005 11:11 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
locowine schreef: gilardoni 2 cilinder? lijkt mij persoonlijk het beste als je alles nieuw koopt, zodat je bij de keuring in sebtember alles weer ff om kan wisselen... hmm ik heb begrepen dat het bij de keuring alleen gaat om papieren enzo. Dat alles netals motoren en auto's alles geregistreerd staat. En dus niet de setup op iets dergelijks... Citaat: Roze top Yasuni 21mm
Prijskaartje?
|
do jun 09, 2005 10:50 am |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
Citaat: locowine schreef: gilardoni 2 cilinder? lijkt mij persoonlijk het beste als je alles nieuw koopt, zodat je bij de keuring in sebtember alles weer ff om kan wisselen...
hmm ik heb begrepen dat het bij de keuring alleen gaat om papieren enzo. Dat alles netals motoren en auto's alles geregistreerd staat. En dus niet de setup op iets dergelijks...
ja, heb ik ook gelezen, maar ik heb zo mun twijfels, ze pakken bij zo'n keuring natuurlijk alles aan om hem af te keuren, zodat je het bij hun 'in orde'laat brengen...ben ik bang voor in ieders geval...
|
do jun 09, 2005 12:18 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
is een gilardoni 2 dan snel?
|
zo jun 12, 2005 10:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
locowine schreef: Citaat: locowine schreef: gilardoni 2 cilinder? lijkt mij persoonlijk het beste als je alles nieuw koopt, zodat je bij de keuring in sebtember alles weer ff om kan wisselen...
hmm ik heb begrepen dat het bij de keuring alleen gaat om papieren enzo. Dat alles netals motoren en auto's alles geregistreerd staat. En dus niet de setup op iets dergelijks...
ja, heb ik ook gelezen, maar ik heb zo mun twijfels, ze pakken bij zo'n keuring natuurlijk alles aan om hem af te keuren, zodat je het bij hun 'in orde'laat brengen...ben ik bang voor in ieders geval...
achja je hebt nog alle tijd om het te laten keuren. Vanaf het moment dat het kan, heb je nog 17 maanden ofzo, dacht ik dat een brommerboer tegen mij vertelde
En wat ik ook zo rot vin dat het zoveel geld wir gaat kosten
|
zo jun 12, 2005 10:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
|