petertzr's Aprilia rs50 sprinter
Auteur |
Bericht |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Ik ga vrijdag inderdaad bij henri van steenbergen in gameren op de bank .
Haastige spoed valt btw mee Mad L, het gaat in etappes van 3 a 4u elke dag, anders raak ik gefrustreerd en wil ik het te snel .
Thnx voor de positieve reacties tot nu toe iig, ben er nog veel moois van plan mee
_________________ Thom'z BeunBaas
|
zo aug 19, 2007 6:57 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
mooi;) snel werken is leuk maar te snel levert brokken op......
en ik weet het met die pro sjees
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
zo aug 19, 2007 9:28 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
|
Het is weer zover , update
Gisteravond in 2uurtjes allerlei dingen afgewerkt zoals de tempsensor bedrading, gaskabel, kvs, koppeling afstellen, enz. Toen nog even 10 km gereden maar in die 10 km al 2 koppakkingen geblazen .
Vanochtend dus maar 2 nieuwe koppakkingen wezen halen en verder testen met ringetjes bij kop enzo om en niet te blazen, naja die heb ik dus ook allebei professioneel weg gesmolten .
Ondertussen was ik dus weer een liter kvs verder oid
Toen maar een vriend nog 2 koppakkingen mee laten nemen zodat ik vanmiddag NOG een poging kon doen.
Dat lukte vanmiddag iig wel door op de binnenkop dikkere hebo 0-ringen te leggen en daarop nog eens koperen ringen van 1 mm dik.
Vervolgens nog een eindje weze rijden en dit gefixt:
http://www.youtube.com/watch?v=lGW3fpr1kzY
*edit, toerenteller houd het dus niet bij he .
Vond hem wel iets te heet worden dus krijg morgen een mhr radiateurtje me kant op, hopelijk is het dan opgelost
Laatst bijgewerkt door petertzr op di aug 21, 2007 3:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di aug 21, 2007 3:19 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Zit nu op me werk dus kijk het filmpje thuis wel
Ziet er zeker mooi uit, zowel motoristch als uitlerlijk
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
di aug 21, 2007 3:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
zo dat blaast al lekker!
_________________ De NnisRs
|
di aug 21, 2007 4:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Oeh dat klinkt lekker, hoop dat myn RS beetje zelfde klinkt dalijk met die PR
|
di aug 21, 2007 5:13 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
jaja petertje, loopt goewd :)
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
|
di aug 21, 2007 6:04 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
|
Vandaag nog even bij me dealer op de tovami bank gegaan, om toch maar even te kijken wat het beestje doet. Had er geen al te hoge verwachtingen van en was al blij als ik er tegen de 18 pk uit geknepen kreeg.
Mn dealer had er ook geen al te hoge verwachtingen van, maar toen hij het ding in zn 3 volgas gaf knalde het tellertje ineens tegen de 20 aan .
Heb alleen een meting in de 3e versnelling omdat hij het niet vertrouwde om alle versnellingen op dit zuigertje al te pakken.
Terug thuis de brommer nog even op de weegschaal gehad, hij woog nog maar 90 kilo .
Iig, hoop morgen veel mensen van het forum te meeten, mijn rs is dat brakke ding dat bij rva onder de tent staat
Bijlagen:
uitdraai.JPG [ 50.83 KiB | 2753 keer bekeken ]
|
vr aug 24, 2007 9:14 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
wooow nette score man..
word tijd dat ik ook weer vermogenswinst ga behalen
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
vr aug 24, 2007 9:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
nice :)
|
vr aug 24, 2007 9:28 pm |
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Heel goed man
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
vr aug 24, 2007 9:49 pm |
|
|
Maarten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 06, 2007 9:18 pm Berichten: 783 Afbeeldingen: 2
|
nice Peter!!
binnekort kom ik ff langs
_________________ Mijn RS'je!
|
vr aug 24, 2007 11:42 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
lekker gereden vandaag man. ding loopt echt hard:)
|
za aug 25, 2007 9:52 pm |
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
inderdaad ding loopt echt perfect!!
In de omloop tegen jou Rainier gingen jullie echt gelijk op alleen jou start ging net iets beter!
Was echt een mooie run!
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
za aug 25, 2007 9:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
|
rain man schreef: lekker gereden vandaag man. ding loopt echt hard:) Hey thnx man, vond het echt gaaf tegen jou te moeten sprinten in de omloop . Hopelijk krijg ik volgend jaar @ jubbega een 2e kans tegen je, vond het nu zeker spannend . Stevige Pupke!! schreef: inderdaad ding loopt echt perfect!! In de omloop tegen jou Rainier gingen jullie echt gelijk op alleen jou start ging net iets beter! Was echt een mooie run!
Liep zo perfect dankzij de ducktape tuning aan skilder zn toerenteller en die snelgas ducktape shit . Geloof je me btw, als ik zeg dat ik op de gok 155 erin heb gedrukt bij het monteren en nix aan de naald / stationair heb gedaan?? .
Ik ga denk ik maandag nog een all gear run maken bij mn dealer en daarna het blok uit elkaar halen. Opzoek naar een breder vermogen . Ik moest in die omloop namelijk EN rainman in de gaten houden hoe plat hij erop lag EN kijken naar die toerenteller, werd me iets teveel dus .
Al met al iig erg geslaagde dag, bedankt mensen!
|
zo aug 26, 2007 2:34 am |
|
|
|