petertzr's Aprilia rs50 sprinter
Auteur |
Bericht |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Gilles_rs50 schreef: edit: die uitvallende lager is teken dat je aluminium in je wiel is uitgesleten, had dit bij men vorige crosser ook, locktite heeft er iets speciaal voor, moet je rond je lager smeren in het wiel waar de lager in moet en dan laten uitdrogen staat je lager terug zo vast als iets! beste en goedkoopste oplossing!
Jah ik weet dat het alluminium uitgesleten is, voor zover ik weet heeft locktite een borgingsmiddel voor schroeven e.d. en hoe sterk dat ook is, ik denk dat het gewoon los gaat komen bij een keer flink wild doen .
Ik ga vanmiddag btw het blok rustig openhalen in het zonnetje buiten en dan eind van de dag het spul weg brengen
|
vr aug 17, 2007 10:51 am |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
ja beter draai je je velg uit , bus er in persen , en bus weer uit draaien , is veel steviger
|
vr aug 17, 2007 10:58 am |
|
|
Gilles_rs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 04, 2007 5:58 pm Berichten: 150 Woonplaats: mechelen
|
petertzr schreef: Gilles_rs50 schreef: edit: die uitvallende lager is teken dat je aluminium in je wiel is uitgesleten, had dit bij men vorige crosser ook, locktite heeft er iets speciaal voor, moet je rond je lager smeren in het wiel waar de lager in moet en dan laten uitdrogen staat je lager terug zo vast als iets! beste en goedkoopste oplossing! Jah ik weet dat het alluminium uitgesleten is, voor zover ik weet heeft locktite een borgingsmiddel voor schroeven e.d. en hoe sterk dat ook is, ik denk dat het gewoon los gaat komen bij een keer flink wild doen . Ik ga vanmiddag btw het blok rustig openhalen in het zonnetje buiten en dan eind van de dag het spul weg brengen
eum moet je beter rond horen, spul wordt ook in de cross gebruikt en die houden et uit dus je rsje zeker, geloof me maar! zal eens zoeken hoe het exact noemt maar is echt sterk
_________________ rs power
MIJN RS50
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6866
|
vr aug 17, 2007 8:11 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
|
Naja, die achtervelg zal me worst wezen tot genemuiden, eerst zorgen dat het wel loopt. Moet btw denk nog ff nieuwe achterband halen, wou eigenlijk al een michelin pilot sporty 130 / 70 / 17 en daar heb ik nu een goede rede voor, er zit nu namelijk een 80 achterband op die aanloopt in het spatbord .
Blok heb ik vanochtend uit elkaar gehaald en vanmiddag de carters weg gebracht, ik heb er helemaal vertrouwen in dat het goed komt voor genemuiden met alles
_________________ Thom'z BeunBaas
|
vr aug 17, 2007 9:34 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
haal je je spadbord er toch af
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
vr aug 17, 2007 9:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
ben benieuwt wat dat nou allemaal gaat worden bij jou.....
je hebt heel vaak en veel tegenstrijdige dingen op msn gezegt dus maak het beste maar waar
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
za aug 18, 2007 2:55 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
|
update?
Gister ben ik bij mn dealer wat klein spul wezen halen + de carters wezen halen zodat ik vandaag aan de gang kon met het blok.
Carters zijn trouwens erggggg vet geworden als je het mij vraagt, bedankt daarvoor
Nadat ik alles dus had en ook zin had om vanochtend eens te gaan klussen ben ik rustig het blok op gaan bouwen. Dat stond na 3 uurtjes werk in elkaar zoals ik het wou. Daarna nog maar er ondergehangen en vlug alles erop gedaan zodat ik em eens aan kon drukken en warempel, het ding liep binnen 5 meter
Heb em effe stationair laten draaien, bleef zonder gas te geven of te spelen al mooi 3K draaien en reageerde al goed op het gas zonder bwoaaap, dus moet goed komen voor genemuiden!
Morgenavond maar alle kleine dingen afwerken en misschien nog wel een eerste stukje rijden.
Vrijdagavond heb ik btw een afspraak staan om op de testbank te gaan en alles perfect af te stellen, dat word dus de deadline om alles goed te krijgen
Bijlagen:
DSC01923.JPG [ 83.3 KiB | 3249 keer bekeken ]
carter2.JPG [ 69.91 KiB | 3250 keer bekeken ]
|
zo aug 19, 2007 3:24 pm |
|
|
Maarten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 06, 2007 9:18 pm Berichten: 783 Afbeeldingen: 2
|
bij wie heb je un afspraak staan om op de testbank te gaan?
_________________ Mijn RS'je!
|
zo aug 19, 2007 3:26 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
ziet er netjes uit
|
zo aug 19, 2007 3:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
goed bezig peter
|
zo aug 19, 2007 3:46 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
succes ermee
ziet er nu al super uit
zo aug 19, 2007 3:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Maarten schreef: bij wie heb je un afspraak staan om op de testbank te gaan?
Denk bij Henri van Steenbergen?
Ziet er al goed uit, gaat wel goedkomen!
_________________ De NnisRs
|
zo aug 19, 2007 4:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
Dit schiet tenminste goed op!!
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|
zo aug 19, 2007 5:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
haastige spoed is zelden goed, hopelijk is het nu dat zelden;)
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
zo aug 19, 2007 6:13 pm |
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Ziet er weer goed uit Peter .
Ook goed om te horen dat je blij bent met de carters . Ik ben benieuwd hoe het gaat vlammen .
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
zo aug 19, 2007 6:14 pm |
|
|
|