HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za apr 05, 2025 7:40 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 EX-RSm06 Van Dark_Falcon *Verkocht* 
Auteur Bericht
floRiS50
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Bericht 
ben je stuk lichter vertand als mij :P

do aug 09, 2007 5:39 pm
Profiel
jhonyke
ApriliaForum Member

Bericht 
het waarschuwings lampje van de baterij gaat normaal branden als de spanning hoger is dan 16 volt of lager als 10 volt dacht ik.

ik rij standaart 55 km/h op 8000 toeren.
hou hem heel ;)

"is spijtig genoeg soms moeielijker als je denkt"

do aug 16, 2007 4:59 pm
Profiel
Dark_Falcon
ApriliaForum Member

Bericht 
het accu lampje knippert wel geregeld. Ik negeer het maar :Y: En ik ga maar 2 setups maken 1 voor school en 1tje voor meetings :<>: 1 snelle pijp en dan 1 slome . Ik weet nog niet of ik me standaard pijp weer langzaam maak en dan een snelle koop. Of dat ik die turbokit high quality koop (zit ook een prop in) en dan me standaard uitlaat als snellere hou

Vertanding ga ik aanpassen als ik me uitlaat keuze heb gekozen. Oja vol gas is niet meer 62 maar 65 inmiddels.

Over dat lampje, ik had het al aangegeven bij mijn eerste onderhoudsbeurt toen was de spannings regelaar al vervangen omdat dat het probleem zou zijn had ik begrepen. Naja het maakt niet uit er is nog steeds niets stuk geweest behalve 1x een lek achterbandje. Stom ijzer op de weg.

Sinds 27/8 een leuk geluidje bij mijn versnellingsbak vandaan :X: Ik ga binnenkort even langs de de scooterzaak om te vragen wat er nu mis is en of de garantie dat dekt lol.

Tandwielen zijn vanmiddag als het goed is weer standaard.

za aug 25, 2007 10:20 pm
Profiel YIM
Dark_Falcon
ApriliaForum Member

Bericht 
Ben hier al een tijdje niet meer geweest, het bleek dat de koppeling opnieuw gesteld moest worden. Niets aan het handje dus :D
Ik heb hem weer aflaten voeren I.V.M. rollerbanken, vind het een vervelend idee om er langs te rijden als hij te hard gaat. Maar alsnog rijd hij nu te hard en trekt hij belabberd op :@: Nog iets leuks, als hij warm is rijd hij belabberder dan als hij koud is. Word weer een ritje langs de scooterzaak :S:

De nieuwe tzr(2008) rijd beter dan de rs50 standaard. Die kan standaard ook burnen, zegt dit genoeg over de trekkracht XD? Mijne kan dat niet eens dan valt hij uit :DD: (Mits het op asfalt is)
En met dit weer word het echt tijd voor nieuwe banden. Ik heb nu nog een keuze, deze verkopen en voor de kosten van alles wat er in mijn ogen aan mankeerd (inc banden en er op zetten) kan ik de nieuwe tzr kopen. Geen idee wat ik nog ga doen.

zo nov 04, 2007 11:44 am
Profiel YIM
rick.berghem
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 11
Bericht 
het zijn ook aleen maar slechte dingen die je meld:P

nouja sucses ermee , het zijn zeer leuke brommer:)

zo nov 04, 2007 11:48 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
jeroen_sr001
ApriliaForum Member

Bericht 
hoeveel koelvloeistof zit er in?
en hoe warm word hij?
je kan er ook andere vertanding op zetten zodat hij sneller optrekt
mischien grootere sproeier erin want als je met koude motor chocke krijgt hij meer benzine warme motor minder

zo nov 04, 2007 1:03 pm
Profiel
rain man
ApriliaForum Member

Bericht 
Dark_Falcon schreef:
Ben hier al een tijdje niet meer geweest, het bleek dat de koppeling opnieuw gesteld moest worden. Niets aan het handje dus :D
Ik heb hem weer aflaten voeren I.V.M. rollerbanken, vind het een vervelend idee om er langs te rijden als hij te hard gaat. Maar alsnog rijd hij nu te hard en trekt hij belabberd op :@: Nog iets leuks, als hij warm is rijd hij belabberder dan als hij koud is. Word weer een ritje langs de scooterzaak :S:

De nieuwe tzr(2008) rijd beter dan de rs50 standaard. Die kan standaard ook burnen, zegt dit genoeg over de trekkracht XD? Mijne kan dat niet eens dan valt hij uit :DD: (Mits het op asfalt is)
En met dit weer word het echt tijd voor nieuwe banden. Ik heb nu nog een keuze, deze verkopen en voor de kosten van alles wat er in mijn ogen aan mankeerd (inc banden en er op zetten) kan ik de nieuwe tzr kopen. Geen idee wat ik nog ga doen.

omg wtf kan je zeggen over trekkracht met burnen? ooit aan je banden gedacht? de ene band heeft meer grip als de ander.

maja jammer dat je met een nieuwe brommer al weer zoveel problemen hebt. lijkt me eerlijk gezegt niet aan de brommer te liggen maja

zo nov 04, 2007 5:35 pm
Profiel
BuxirS
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 9
Bericht 
Wat dat dat ding geen kracht heeft standaard?
Dat draait heel mooi voor een standaard brommer hoor, en burnen hoef je haast geen mooeite voor te doen met die korte vertanding. (en veerubbers...)

zo nov 04, 2007 8:57 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
StReS KiP
ApriliaForum Member

Bericht 
In de regen nog makkelijker: http://nl.youtube.com/watch?v=SB62sqgIssE

ma nov 05, 2007 3:26 pm
Profiel
Dark_Falcon
ApriliaForum Member

Bericht 
De rs is nu de deur uit, sinds gister me TZR :D (nieuwe rood/witte vn 2007 de laatste :P ) Rijd lomper in de bochten maar wel lekkerder :^^:

zo nov 25, 2007 5:42 pm
Profiel YIM
Matthijn
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Bericht 
hmm... mooi dan.. maak maar nieuw topic aan met de TZR ;)

kan deze, //close

zo nov 25, 2007 5:44 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5