Auteur |
Bericht |
ludo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 11:22 pm Berichten: 477 Woonplaats: dedemsvaart
|
ik denk dat die een goeie kans maakt bij genemuiden echt een prachtige machine met heel wat pktjes 
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
zo jul 22, 2007 5:48 pm |
|
 |
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
ik heb nog niet echt veel tijd gehad voor mijn kuipjes... maar dat komt nog wel... voor genemuiden wil ik zowiezo voor de prestatie gaan.
wat is er mis met mijn uitlaat beugel??
en of er veel pk's uit gaan komen gaan we nog zien als we op de testbank zijn geweest!
_________________ Wie niet sleutelt, Wie niet wint
www.club-racing.nl
|
ma jul 23, 2007 12:27 am |
Persoonlijk album
|
 |
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
Eliminator schreef: ik heb nog niet echt veel tijd gehad voor mijn kuipjes... maar dat komt nog wel... voor genemuiden wil ik zowiezo voor de prestatie gaan.
wat is er mis met mijn uitlaat beugel??
en of er veel pk's uit gaan komen gaan we nog zien als we op de testbank zijn geweest!
uitlaatbeugel ziet er lomp uit. Kan dr zo een rechthoek uit frezen...
_________________ Proud owner of an Aprilia RS50.
|
ma jul 23, 2007 12:52 am |
|
 |
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
dat frezen is de kunst ook niet... maar ik vind het er niet echt lomp uit zien
het is fuctioneel en dat is het geen dat voor mij nu even telt. Als het bloek helemaal goed is dan gaan we weer verder aan het uiterlijk en gaan we ook de kuipen fixxen.
www.club-racing.nl
|
ma jul 23, 2007 11:11 am |
Persoonlijk album
|
 |
Eliminator
ApriliaForum Member
|
 Testbank uitdraai
vandaag was het moment van de waarheid, het was een nuttelose dag.
dus had ik gister maar besloten om vandaag de testbank op te gaan om te kijken wat hij nu zal doen verder hadden we nog nix afgesteld of veranderd na de nieuwe uitlaat pijp.
dit was even een kouwe run (+/- 50graden) (met Polini membraam)
warm (+/- 80graden) scoorde hij iets minder.
21.07 was met VL15 membraam
20.61 was met Polini membraam
hij werd dus wat te warm, dus ben maar meteen langs de motor sloop geweest en heb een radiator gehaalv van een ZZR 250.
Radiator zit er een beetje op gebeund, maar dat komt omdat ik eigenlijk een bevestiging van mijn orginele radiator weg moet halen voor ik hem goed kan plaatsen. Eers maar even kijken of dit goed koelt
www.club-racing.nl
|
vr jul 27, 2007 6:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MiKeY©
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 01, 2006 9:05 pm Berichten: 711 Woonplaats: Amsterdam
|
netjes....
alleen had ik er iets meer van verwacht eerlijk gezegd....maargoed, zeker geen slechte score!
kzal de gpr wel tijdens genemuiden ff op de bank gooien... 
_________________ -=Derbi powered=- _________________
|
vr jul 27, 2007 7:10 pm |
|
 |
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Heel netjes Jim!! Meer dan 20pk over 2000 toeren dat is echt heel goed. Ik verwacht dat de tijden wel een heel stuk beter zullen zijn in Genemuiden. 
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
vr jul 27, 2007 8:11 pm |
|
 |
Eliminator
ApriliaForum Member
|
rudolf schreef: Heel netjes Jim!! Meer dan 20pk over 2000 toeren dat is echt heel goed. Ik verwacht dat de tijden wel een heel stuk beter zullen zijn in Genemuiden. 
jah laten we dat hopen :) hij had ook behoorlijk wat koppel over een best flink toeren groot toeren berijk ik heb daar ook een mooi schema van, maar het in scannen lukte niet erg.
www.club-racing.nl
|
vr jul 27, 2007 10:55 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MiKeY©
ApriliaForum Member
|
hoe gaat het met dit monster?
tis al bijna een maand stil hier Jim....
is het mogelijk dat je zaterdag dat m-h voorspatbordje voor me meeneemt?
|
di aug 21, 2007 7:17 pm |
|
 |
Eliminator
ApriliaForum Member
|
het monster heeft met de uitlaat en radiator nog 1x gereden.. en ging als de brandweer... totdat ik mijn onsteking verloor  het schroefdraat van de moer was helemaal weg
vanavond of morgen gaat hij er weer op
en ik was al van plan om hem voor je mee te nemen... zullen wel in een optochtje rijden Zaterdag?
www.club-racing.nl
|
di aug 21, 2007 8:22 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MiKeY©
ApriliaForum Member
|
owkay dan, top!
wel vaag dat die moer eraf is getrokken...
maar ik kom jullie ws wel tegen op de heenweg denk ik....hoelaat gaan jullie rijden?
|
di aug 21, 2007 10:41 pm |
|
 |
Eliminator
ApriliaForum Member
|
tis alweer een tijdje stil...
na Genemuiden is de brommer ook niet meer uit de schuur geweest...
en als hij er uit moet moet hij ook meteen uit elkaar... maar goed ik heb nog even een nieuw speeltje besteld die graag wil uit proberen...
hijs vorige week besteld dus kan elk moment binnen komen

www.club-racing.nl
|
wo sep 05, 2007 11:51 am |
Persoonlijk album
|
 |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
 whaah de V-Force voor am6
ben benieuwd jim..wel graag het verschil melden he met een grafiekje graag
mooie shit kost wat maar hebje ook wat 
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
wo sep 05, 2007 7:59 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MiKeY©
ApriliaForum Member
|
ik zat er al op te wachten...
kdenk btw dat met dit mebraan je brommer wel merkbaar beter zal gaan lopen...bij mij iig wel...alleen heb ik m van VHM...
waren jullie er nou al achter wat het "rook probleem" was?
|
wo sep 05, 2007 8:33 pm |
|
 |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
MiKeY© schreef: ik zat er al op te wachten... kdenk btw dat met dit mebraan je brommer wel merkbaar beter zal gaan lopen...bij mij iig wel...alleen heb ik m van VHM... waren jullie er nou al achter wat het "rook probleem" was?
ik dacht dat jij een conti had? 
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
wo sep 05, 2007 8:46 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|