Auteur |
Bericht |
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
hehehe,,,
we hebben nog:
zierikzee2 (in de planning)
België (staat in de planning voor de planning.... )
dusja... zegt et maar....
anders moet ik ff een keertje wat uitzoeken.... maarja... heb ik nou niet echt zin an...
robb; zin om een keertje een route'tje te plannen? ongeveer zelfde route als toen naar me opa?
vr jul 20, 2007 10:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
Belgie??? ik wil mee!!
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
vr jul 20, 2007 10:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
Citaat: robb; zin om een keertje een route'tje te plannen? ongeveer zelfde route als toen naar me opa?
Zijn we een x naar je opa greden?
Help me ff herinnere
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
vr jul 20, 2007 11:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
met ze alle naar mij toe ? DIK IDEE ! als iedereen nou een lekker lapje vlees meeneemt gaan we lekker met ze alle BBQen
|
zo jul 22, 2007 11:36 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
Citaat: Zijn we een x naar je opa greden? Help me ff herinnere
HMM hoe zal ik dit snel doen..... BOOT....? Citaat: met ze alle naar mij toe ? DIK IDEE ! als iedereen nou een lekker lapje vlees meeneemt gaan we lekker met ze alle BBQen
BBQ
wanneer gaan we?
ma jul 23, 2007 2:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
P!n0 schreef: Citaat: Zijn we een x naar je opa greden? Help me ff herinnere
HMM hoe zal ik dit snel doen..... BOOT....? Citaat: met ze alle naar mij toe ? DIK IDEE ! als iedereen nou een lekker lapje vlees meeneemt gaan we lekker met ze alle BBQen
BBQ wanneer gaan we?
Owja,
Kzat te denken dat je het huis van je opa bdoelde
Maar dat zou idd mooie route zijn, kben trouwens eergister nog naar Europoort gereden, is ook mooie route langs het water, alleen wel veel konijnen
|
ma jul 23, 2007 3:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
geen vogeltjes tegen je helm?
anders doen we toch dat hele stuk een keer in een route proppen...?
edit:
zoiets? maar dan met brielse meer derbij? 141 KM
ma jul 23, 2007 3:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robb
ApriliaForum Member
|
Jah, dat stuk zou ckr chill zijn om te rijden
Moeten we ff binnekort met z'n 3en ( als yrt kan ) dat stuk gaan rijden om te kijken hoe t is, en als YRT ni kan ( maar dat gloof k niet ) dan met z'n 2en
|
ma jul 23, 2007 4:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
P!n0 schreef: geen vogeltjes tegen je helm? anders doen we toch dat hele stuk een keer in een route proppen...? edit: zoiets? maar dan met brielse meer derbij? 141 KM
leuk idee, maar wel een erg groot rondje als je het mij vraagt maarre.... ik wil wel ff meer weten over dat plan van naar belgie gaan, dat lijkt mij wel wat
|
ma jul 23, 2007 5:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
ja we moeten echt een topicje maken over belgië want er is erg veel vraag naar...
weekendje dan maar? of een midweekje?
slaapplaatsen lijkt me lastig vinden aangezien ik niet echt zin heb om een tent mee te zeulen ... en je brommer naast een hotel te zetten... onvertrouwd...
en denk niet dat iedereen een hotel wil betalen....
dusja.. daar moeten we het nog ff over hebben....
als iemand een idee heeft voor overnachtingen... graag.....
ik gaat ff zoeken op internet...
ma jul 23, 2007 6:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
Lex
ApriliaForum Member
|
P!n0 schreef: ja we moeten echt een topicje maken over belgië want er is erg veel vraag naar... weekendje dan maar? of een midweekje? slaapplaatsen lijkt me lastig vinden aangezien ik niet echt zin heb om een tent mee te zeulen ... en je brommer naast een hotel te zetten... onvertrouwd... en denk niet dat iedereen een hotel wil betalen.... dusja.. daar moeten we het nog ff over hebben.... als iemand een idee heeft voor overnachtingen... graag..... ik gaat ff zoeken op internet...
Als je naar belgie gaat met een route waar veel motorrijders komen dan kan je je brommer altijd in de garage kwijt, maar een hotel is idd best wel duur
|
ma jul 23, 2007 6:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
had net een site...
ardennen touring....
speciaal voor motorrijders...
maja... tis iig een hoop gezeik wil ik dit regelen...
ma jul 23, 2007 6:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
Lex
ApriliaForum Member
|
he maar een tentje mee is toch niet zo'n probleem? en als we niet te lang weggaan hoef je ook niet superveel dingen mee te nemen ofzo. Bovendien mag je brommer bij veel campings gewoon naast je tent staan en voor 10 euro of minder per nacht is alles wel te doen.
Of je neemt een hotel en betaald 40 euro p. p. per nacht voor een standaart 2 persoons kamer in een hotel met ontbijt met een hele grote garage waar de brommers wel inpassen
|
ma jul 23, 2007 7:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
Robb schreef: Jah, dat stuk zou ckr chill zijn om te rijden Moeten we ff binnekort met z'n 3en ( als yrt kan ) dat stuk gaan rijden om te kijken hoe t is, en als YRT ni kan ( maar dat gloof k niet ) dan met z'n 2en
twijfel niet zo aan me
maar dat van belgie lijkt me zeker een strak plan... alleen dan wel met ze alle een huisje huren ofzo hoor... een tent vind ik gewoon k*t slapen of ergens een hotel ofzo zo duur is dat niet
|
di jul 24, 2007 12:35 am |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
huisje huren... pusminus 12 pers... misschien 500 totaal... (weekend...)
heb der al een paar gevonden...
http://www.ardennen-merckx.be//index.php?page=prijzen
belgische ardennen
di jul 24, 2007 12:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
|