HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma dec 23, 2024 8:17 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
 Euro begrenzer!!!!! 
Auteur Bericht
frietboer
ApriliaForum Member

Bericht Euro begrenzer!!!!!
Dinsdag werd ik aangehouden. Moest op de rollerbank dus had me pinnetje van me eurobegrenzer er uit getrokken. En me rs je moest op de rollerbank. En die wout zij dat er een begrenzer op zat. En ik ontkennen. Na 4 keer achter elkaar op de rollerbank te hebben gestaan zijde. Of je geeft nu je pinnetje en zegt waar je begrenzer zit. Of hij gaat mee naar bureau en als we wat vinden mag die daar 3 maanden blijvenstaan +boete. Dus ik zegte ut maar waar me begrenzer zat.

Dus koop geen eurobegrenzer!!!!. Nouw heb ik boven de 200 euro boete omdat ik me 4 al op 2 kw zat

zo apr 24, 2005 2:21 pm
Profiel
apriliars50
ApriliaForum Member

Bericht 
Je had gewoon moeten zeggen dat je het pinnetje niet had,
of je had het pinnetje weg moeten gooien,
en als je op de site leest:
Volgens de wet is het verboden een begrenzer te hebben die OMKEERBAAR is. Deze begrenzer kan je uitzetten door middel van een plug. Alleen is het niet eenvoudig voor de politie aan te tonen dat JIJ de mogelijkheid of de sleutel had om de begrenzer uit te zetten ALS je de plug voor de controle WEGGOOIT. Ook al voeren ze technisch onderzoek uit en vinden ze de begrenzer, dan mogen ze de begrenzer niet verwijderen. Doen ze dat toch dan kan je gelijk een klacht indienen wegen chantage van je scooter/brommer.

zo apr 24, 2005 3:14 pm
Profiel
Nollie
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 4
Bericht 
mmm ik heb net van iemand gehoord dat er ook begrenzers zijn die dus niet ingesteld staan op bijv 8000 troeren maar die bij elke versnelling een ander toeren tal aan geven... bestaan die? zo ja zeg welke het is want die wil ik dan ook :D

zo apr 24, 2005 3:35 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
JamMasterG
ApriliaForum Member

Bericht 
je bent gewoon lomp bezig, zo`n begrenzer werkt perfect maar je hebt `m scheinbaar zp gedaan dat de wouten `t pinnetje makkelijk kunnen vinden ( `t gaatje iig )...

ik zou zeggen neem maar mee, er zit geen begrenzer op. altijd ontkennen... en wat werner zegt, als je `t pinnetje niet had gegeven of gewoon weggegooit had was je klaar geweest...

Official Forum Zeikerd

pics: klik hier

zo apr 24, 2005 3:53 pm
Profiel
cebess
Administrator

Afbeeldingen: 33
Bericht 
is werner niet btw. avatar is wel ongeveer hetzelfde.

Maar tis allemaal bullshit wat ze op begrenzer.nl zeggen, pure verkooppraatjes. Een begrenzer is nog nooit legaal geweest.

Als ze jou hard hebben zien rijden en op de roller gaat ie ineens langzaam heeft het geen nut om te liegen maar anders moet je gewoon volhouden en zeggen dat ze de brommer wel mee mogen nemen als ze dat perse willen. Op de voorwaarde dat ze er snel naar kijken omdat je hem erg veel nodig hebt.

zo apr 24, 2005 4:31 pm
Robert
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Bericht 
gewoon altijd blijven ontkennen

zie ook veel Aprilia RX en cross dingen op http://www.wejewel.nl

zo apr 24, 2005 6:25 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
RS Rens
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Bericht 
idd, maar nu WEL een eurobegrenzer kopen of toch niet?

Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition

zo apr 24, 2005 7:18 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
cebess
Administrator

Bericht 
Begrenzer is wel gewoon makkelijk hoor, en ja je hebt wel eens pech maargoed risico van het vak.

zo apr 24, 2005 8:40 pm
vinkske
ApriliaForum Member

Bericht 
er heeft me iemand gezegt da een begrenzer ook invloed heeft op je toerental, zelfs als hij niet ingeschakelt is. klopt dit? want ik wil een begrenzer erinzetten, ma nu twijfel ik ewa. :00/:

ma apr 25, 2005 7:25 pm
Profiel
cebess
Administrator

Bericht 
Ja een begrenzer begrenst alleen op je toeren maar als je begrenzer uit staat dan is ie ook echt uit.

ma apr 25, 2005 7:41 pm
Fast-Rider
ApriliaForum Member

Bericht 
UIt = Uit

Een begrenzer is alleen niet goed voor het elektrisch gedeelte (cdi enz.) ( als tie aanstaat)

En ik vind het persoonlijk ook niet slim om een begrenzer via I-net te kopen want als jij ze kan vinden op i-net kan de politie dat zeker ook.

Ik zuo gewoon een goeie variabele bergener nemen die je zelf in kan stellen en het knopje goed vestoppen.

Maar als ze je aanhouden als ze je 100 hebben zien rijden en op de rollen zet je je bergzenr aan ben je tog de sjaak dan maakt het geen reet meer uit.

Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.

ma apr 25, 2005 8:08 pm
Profiel
vinkske
ApriliaForum Member

Bericht 
wa zoude jullie me eigelijk aanrade als begrenzer? zon euro of een ander type? is zon euro makkelijk te instalere? ben van belgie

ma apr 25, 2005 8:54 pm
Profiel
locowine
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Bericht 
wat mij persoonlijkst het handigst lijkt zijn die begrensers die aanstaan als je je brommer start en die je zelf eerst moet indrukken als je de volle mep wil hebben, als je dan bij een controle staat dan zet je ff je contact uit (om zogenaamd benzine te besparen) en dan weer aan als je er op moet, dan staat je begrenser dus ook aan.... :^^:

ma apr 25, 2005 10:24 pm
Profiel WWW
vinkske
ApriliaForum Member

Bericht 
en waar vindt ge die en de kostprijs? en hoe moet ge ze dan trug afzette?

ma apr 25, 2005 10:30 pm
Profiel
locowine
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Bericht 
ik weet niet precies waar je die kunt kopen, maar mijn bromboer (martens in rucphen) heeft ze op voorraad liggen, dus zal in belgie ook wel zo zijn... die begrenser kun je trouwens weer uitzetten door op een knopje te drukken wat bijgeleverd word...

ma apr 25, 2005 10:32 pm
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende