Auteur |
Bericht |
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
hij loopt indd wel trillings vrij maar ik heb niet het idee dat ik opeens ook veel meer vermogen heb, maar dat komt wellicht door de uitlaat. Voor mijn uitlaat ga ik nog even rond kijken....
_________________ Wie niet sleutelt, Wie niet wint
www.club-racing.nl
|
di jul 03, 2007 9:49 am |
Persoonlijk album
|
 |
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Had je niet een uitlaat van een Yamaha YZ85 bij de cilinder  ? Ander zou je misschien is moeten kijken of die met wat hak en las werk eronder past.
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
di jul 03, 2007 10:55 am |
|
 |
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
ja maar dat is een koppel uitlaat voor 85cc , wij hebben een hoogtoerige pijp nodig voor 81,5cc 
_________________ www.club-racing.nl
|
di jul 03, 2007 11:45 am |
|
 |
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
@ Rudolf, ik heb vandaag even flink mijn best gedaan... het past allenmaal wel, en ik heb meteen een seatpipe. Ik zit alleen nog met mijn kopplings kabel.. als het een beetje wil probeer ik hem morgen lopend te krijgen. ( het is maar een probeersel om te kijken wat hij met deze pijp doet, en natuurlijk is het niet iedeaal met mijn las kunsten!! 
www.club-racing.nl
|
do jul 05, 2007 5:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Midi RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 22, 2005 4:23 pm Berichten: 615 Woonplaats: Flevoland
|
Hey, kun je de kabel echt niet onder de expansie krijgen?  mischien dat je heb kunt geleiden over de carters zodat hij de uitlaat niet raakt?  ziet er wel goed uit! denk dat het geluid erg vet zal zijn.. alleen moet het natuurlijk ook goed werken  we willen wel een filmpje zien als hij loopt
Succes!
_________________ Yamaha R1 2004....
|
do jul 05, 2007 5:27 pm |
|
 |
ruud
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 25, 2004 6:04 pm Berichten: 492 Woonplaats: hoogwoud
|
die kabel heb ik ook weleens boven het tandwiel van t blok zien uitkomen met een nieuw beugeltje en vanaf daar de kabel naar t hefboompje, valt iig wel wat op te verzinnen
|
do jul 05, 2007 6:14 pm |
|
 |
rudolf
ApriliaForum Member
|
Ziet er leuk uit Jim. Noppenband achter en je kunt de crossbaan op  . Kom nog uit met de koeling trouwens? want ik zie geen rad. meer zitten.
|
do jul 05, 2007 6:31 pm |
|
 |
Eliminator
ApriliaForum Member
|
rudolf schreef: Ziet er leuk uit Jim. Noppenband achter en je kunt de crossbaan op  . Kom nog uit met de koeling trouwens? want ik zie geen rad. meer zitten.
jah met de radiator komt hij gewoon goed uit die had ik er alleen afgehaald voor het monteren en het uitmeten van de uitlaat zodat ik er makkelijk bij kan!!
www.club-racing.nl
|
do jul 05, 2007 9:53 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Gilles_rs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 04, 2007 5:58 pm Berichten: 150 Woonplaats: mechelen
|
met die ori uitlaat ga je zeker goed gaan van die yz85, zijn opzich al snelle uitlaten, maar als je echt hoogtoerige wilt ga dan eens naar FMF uitlaten kijken of hgs, of je gaat eens naar een crosswedstrijd, zijn genoeg mensen die onderdelen nieuw en 2dehands verkopen en daar kan je wel een leuk pijpje kopen
_________________ rs power
MIJN RS50
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6866
|
do jul 05, 2007 9:56 pm |
|
 |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
rudolf schreef: Filmpjes!!!:D
Maar hij loopt nu dus wel weer mooi trillingsvrij? Bij wie wil je die pijp laten maken? Anders weet ik nog wel iemand die leuke uitlaten kan maken.
ik weet er ook nog wel 1 , ken jij ook wel ruud ofniet 
|
do jul 05, 2007 10:09 pm |
|
 |
Eliminator
ApriliaForum Member
|
Gilles_rs50 schreef: met die ori uitlaat ga je zeker goed gaan van die yz85, zijn opzich al snelle uitlaten, maar als je echt hoogtoerige wilt ga dan eens naar FMF uitlaten kijken of hgs, of je gaat eens naar een crosswedstrijd, zijn genoeg mensen die onderdelen nieuw en 2dehands verkopen en daar kan je wel een leuk pijpje kopen
maar ik heb minder cc's dan 85... en een stnd YZ uitlaat past niet... deze heb ik zelf helemaal moeten verzagen en lassen... en als ik dan een dure "snelle pijp"moet kopen en weer moet aan passen schiet dat niet echt op...
www.club-racing.nl
|
vr jul 06, 2007 3:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Eliminator
ApriliaForum Member
|
nou jongens ik kan kort over dit expiriment zijn... totaal nutteloos... of het nou door het bak en braad werk komt of dat het gewoon echt niet werkt, dat weet ik niet!
Hij pakte best goed op alleen was hij heel laag toerig en hij had beduidend minder power dan de R3... Wat ik nu cker weet is dat ik een uitlaat ga laten maken en op genemuiden waarschijnlijk gewoon met de R3 rij
ik zal morgen nog wat foto's maken van de uitlaat want hij ziet er wel grappig uit... maar het begon nu een beetje hard te regenen
www.club-racing.nl
|
vr jul 06, 2007 8:38 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rudolf
ApriliaForum Member
|
Dat is jammer. Nou ja je hebt het in ieder geval geprobeert. Ik spreek je nog wel op msn. 
|
zo jul 08, 2007 12:35 pm |
|
 |
ruud
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 25, 2004 6:04 pm Berichten: 492 Woonplaats: hoogwoud
|
wat voor timingen zit die cilinder nu op trouwens? Want je heb dus wel een paar mm slagverschil?
|
zo jul 08, 2007 3:41 pm |
|
 |
Erik drd
ApriliaForum Member
|
ruud schreef: wat voor timingen zit die cilinder nu op trouwens? Want je heb dus wel een paar mm slagverschil?
1,8mm kortere slag.. dus dan zouden timingen wel stuk lager staan als van een yz85?
|
zo jul 08, 2007 5:58 pm |
|
 |
|