Auteur |
Bericht |
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
Hoezo denk je dat hij te groot is? En wat voor cilinder had je eerst en welke nu? Hij moet gewoon goed aansluiten en in principe niet je poorten dichtdrukken...
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
wo jun 13, 2007 4:51 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Trinity schreef: Hoezo denk je dat hij te groot is? En wat voor cilinder had je eerst en welke nu? Hij moet gewoon goed aansluiten en in principe niet je poorten dichtdrukken...
Met dat: Kan het zijn da mijn koppakking te groot is? Hij zat mooi afgeslote bij me nieuwe cilinder..Bedoelde ik dat de pakkinge nieuw ware en in een afgeslote zakje zate
Waarom ik denk dat ie te groot is? Ik hield gewoon een stuk over toen ik hem erop duwde, maar ik heb me cilinder der nu fatsoenlijk opzitte..Heb me koppakking met fietsbandelijm vastgeplakt, toen me cilinder er op gezet(wel cilinder kop he) Toen lekte die nie meer Ik heb nu nog een HEEL klein probleempje: Bij me uitlaatpoort lekt ie een drupje KVS is da erg? Heb me uitlaat er al anders probere op te zette maar da hielp nie..Hij rijdt overigens wel, heb er nu 6km met die nieuwe cilinder opzitte
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
wo jun 13, 2007 7:19 pm |
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
Hmm weet niet, als hij ergens lekt betekent het dat hij niet luchtdicht is natuurlijk. Maar het kan niet heel veel kwaad, zelf ook lang mee gereden omdat ik geen tijd had om hem helemaal lekvrij te maken
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
wo jun 13, 2007 7:23 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
ff terug komen op dat van een uitlaat topsnelheid maakt me niet erg super veel uit maar wheelie power wel welke uitlaat?
Nog steeds metrakit rk!
_________________ Power is useless without control!
|
wo jun 13, 2007 9:34 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
wo jun 13, 2007 9:42 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
|
Ook wheelie power?
Ja ik weet vertanding speelt ook een rol maar dat komt dan wel
|
wo jun 13, 2007 9:45 pm |
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
No_fear schreef: ff terug komen op dat van een uitlaat topsnelheid maakt me niet erg super veel uit maar wheelie power wel welke uitlaat?
Nog steeds metrakit rk!
Daarvoor hebben we het grote uitlaten topic dus wil je deze vraag daar stellen? (bij onderdelen) Ook als je dat topic doorleest wordt je al veel wijzer!
Maar ben bang dat je wheeliepower niet alleen met een uitlaatje kunt krijgen misschien beetje tandwielverhouding veranderen
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
wo jun 13, 2007 9:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
nou een keertje schakelde ik over naar ze 2 of 3 weetnie meer en ik leunde beetje naar achter en iig kwam ik wel ff van de grond
edit: sorry pup was net te laat
|
wo jun 13, 2007 9:47 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
|
Stevige Pupke!! schreef: No_fear schreef: ff terug komen op dat van een uitlaat topsnelheid maakt me niet erg super veel uit maar wheelie power wel welke uitlaat?
Nog steeds metrakit rk! Daarvoor hebben we het grote uitlaten topic dus wil je deze vraag daar stellen? (bij onderdelen) Ook als je dat topic doorleest wordt je al veel wijzer! Maar ben bang dat je wheeliepower niet alleen met een uitlaatje kunt krijgen misschien beetje tandwielverhouding veranderen
Ik weet maar daar kreeg ik geen antwoord
sorry hiervoor
zou het met 11-52 mogelijk zijn?
|
wo jun 13, 2007 9:55 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
No_fear, ik denk dat het wel zal lukken...
jongens ik verkoop dus mijn rs... hij staat al een tijdje te koop maar ik denk dat ik misschien iets te veel verwacht van de prijs... zouden jullie een prijs indicatie kunnen geven?
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 940#140940
|
wo jun 13, 2007 10:51 pm |
|
|
ScareMercy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 01, 2007 9:32 am Berichten: 258 Woonplaats: Siebengewald
|
Als ik mijn chokekabel verwijder kan ik gewoon verder blijven rijden zonder dat de choke erop staat, toch?
|
do jun 14, 2007 3:04 am |
|
|
braniac
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 22, 2006 2:27 am Berichten: 43 Woonplaats: kampenhout
|
passen cilinders van am6 blokjes ook op am5? en omgekeerd? en zelfde me spruitstuk en membraan? ik vroeg mij dees al een tijdje af...
|
do jun 14, 2007 4:25 am |
|
|
ScareMercy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 01, 2007 9:32 am Berichten: 258 Woonplaats: Siebengewald
|
ja, alles is uitwisselbaar, behalve versnellingsbak.
ScareMercy schreef: Als ik mijn chokekabel verwijder kan ik gewoon verder blijven rijden zonder dat de choke erop staat, toch?
|
do jun 14, 2007 12:29 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Ik rijdt nu zwarte TOP maar da ding wordt tering snel heet Echt na 100m kun je hem al nie meer aanrake, niet overdreve!! KVS heb ik er een liter bijgegote ofzo, me tankje zit wel nie vol..je weet wel wa ik bedoel, je ziet hem nie zitte ofzo. Waar kan da aan ligge? Durf er nu amper op te rijde, ben bang voor warmloper..
Na een tijdje rijde kwam er uit me overloop olie strome(beetje witte) Ik dacht da da kwam doordat ik me blokolie gister ververst heb en heb toen da schroefje voor hem op peil te krijge der wel uitgehaald en wachte tot er niks meer uitstroomde, maar nie rechtgehoude..Zou die overtollige blokolie dan nu uit me overloop strome? Denk het wel
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
do jun 14, 2007 7:34 pm |
|
|
palooka
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 13, 2006 6:54 pm Berichten: 236 Woonplaats: heerle
|
dit betekent dat er kvs in je blok komt... heb ik ook gehad, bij mij was mijn water/oliekeerring van mijn waterpomp kapot. kun je bij elke bromboer revisiesetje voor halen.... even zoeken waar het vandaan zou kunnen komen.
_________________ in alle electrische apparaten zit rook,
als die rook eruit komt,
is het kapot!!
|
do jun 14, 2007 7:38 pm |
|
|
|