nou jongens zoals beloofd,
Zoals een hoop gister al hebben bekeken hadden op jebbega is het dus een Cros motor cilinder geworden.
de keuze was gevallen op deze 2dehands Yamaha YZ85 cilinder.
Polini W-poorter (van Hessel) VS Yamaha YZ85 (van Jim)
Om dit Verhaal pas te krijgen moest er een hoop gebeuren met het carter. Daar kwam Hessel bij helpen, en hij heeft mij goed geholpen. Hessel heeft de carters eerst gevlakt en daarna op gelast omdat er niet genoeg vlees aan zat voor de spoel kanalen
Wat blauw gekleurt is, is weg gefreesd door Jeffrey
en dan krijg je dit:
deze foto is naast een stnd AM6 blok (Carters waren nog niet geheel afgewerkt)
eindelijk was alles pas
en kon het op bouwen van het blok weer beginnen.
en bij het plaatsen van de lagers kwamen wij de eerste problemen al. Door het lassen zijn de carters zo heet geworden dat de lagers niet goed meer paste, na wat schuuren is het dan toch gelukt en kon het blok goed in elkaar. Cilinder op de goeie lengte af laten draaien zodat het mooi uit komt met de langeslagkrukas van Simonini.

en toen kon het blok er onder, en de filmpjes van de eerste meters zijn bij jullie bekend.
Goed Jubbega,
Het was een mooie dag om te sprinten.
Jeffrey en ik Van Club-Racing hadden de eer om tijdmeeting van jubbega te testen. achteraf had ik dat beter niet kunnen doen want dat mijn krukas keering weer lekte wist ik al, maar tijden de eerste Test run werdt het alleen maar erger. toch heb ik mijn eerste run Tegen Mike nog kunnen winnen alleen Dankzij mijn Reactie tijd, want mike naderde als een Gek. de 2de run moest ik tegen een Rode Derbi met crosbanden en die won ik wel maar in mijn 3de versnelling trilde mijn versnellings pookje er af en heb ik hem uit gereden in mijn 3de versnelling.
Kortom blokkie kan weer uitelkaar en gaan achter het trilprobleem aan en gaan proberen met (heelblijvende krukaskeringen) weer bij Genemuiden van de partij te zijn!!!