HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za feb 01, 2025 9:35 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 477 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende
 Meeting/Brommersprint Jubbega! 
Auteur Bericht
Erwin90
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Bericht 
jup :D:

vr mei 18, 2007 11:44 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
Nou ik ben ook weer thuis, gisteren om kwart voor 12 thuis (nee niet 's ochtends :p ) maar ik ben niet met leggen handen thuis gekomen!!

Afbeelding

:OO: :OO: :OO: :OO: :OO: :OO: :OO: :OO: :OO:

Het was echt een top dag! 's ochtend half 7 weg gegaan van huis en iets voor 9 uur waren we in Jubbega. Daar een beetje rond gekeken en tot de conclusie gekomen dat er een aantal heel snelle machines tussen stonden, op dat moment dacht ik dat ik met een tijd in de top 8 al heel tevreden zou moeten zijn.
Eerst heat tegen Erik drd gereden. Hij had een heel goede start en die van mij was behoorlijk bagger. De derbi van erik is zeker geen langzaam ding maar halverwege de baan kwam ik in eens met een nood gang langs hem rijden :0o: . Toen Erik en ik de tijden gingen bekijken bleek ik een 8,6 gereden te hebben met een reactie tijd van 1,1 sec. en 94km/u :D . Ik was dus al helemaal blij. Toen de 2de heat alleen gereden omdat ik de linker baan wilde hebben waar de tijdswaarneming het (vaak) wel deed :X: . Dit keer een reactie tijd van 0,8 sec. en daar kwam ineens een tijd van 8,060 uitrollen en 96 km/u :OO: . Dit was de 2de tijd van de 70cc klasse achter de vermoedelijk 80cc sprinter van Dijkman. In de omloop moest ik de eerste keer tegen Jeffrey. Jeffrey maakt een valse start waardoor ik meteen door was naar de halve finale. In de halve finale moest ik tegen een jonge met een blauwe RX (bart boers volgens mij) met een beetje het zelfde blok als ik eronder alleen dan een t7 in plaats van t6. Ook hij maakte een valse start en dus moest ik de finale rijden tegen Gerard van der Schaar :D . In de finale maakt Gerard echt een super start waardoor ik hem gewoon echt niet meer te pakken kreeg. Echt mijn complimenten aan Gerard want één keer een valse start in de omloop en je ligt eruit. Maar het maakte mij eigenlijk al niet veel meer uit want ik was al super blij met mijn tweede plaats die ik in geen 100 jaar verwacht had aan het begin van de dag.
Jubbega was een hele goede dag voor mij ondanks dat het slecht georganiseerd was.

Nog even over de dijkman sprinter. De furia van Jos dijkman reed ook mee in de 70cc klasse met een malossi cilinder. Alleen leek deze cilinder verdacht veel op een mhr team 80cc. Meerdere mensen bevestigde ook dat er een 80cc onder zou zitten. Als je aan de rijder vraagde wat er onder zat kreeg je als reactie een minarelli horz. cilinder. Allen dat kon gewoon echt niet waar zijn omdat ik daar zelf mee rij en de koeling buiten het blok om loopt en het uitlaat mondje heel anders zit wat bij hem niet het geval was. Dus ik ben ik gaan praten met de andere mensen die in de halve finale zaten dat waren ik, gerard van der schaar en Bart boers (als hij onder zijn eigen naam heeft gereden) en hun hadden alle twee het zelfde te horen gekregen over de furia. We hebben toen besloten om protest aan te tekenen alleen dit kon pas na de wedstrijd. Gerard moest tegen de furia rijden en het is hem gelukt om hem eruit te rijden! Uit eindelijk moest Bart Boers tegen de Furia rijden alleen was de Furia nergens meer te bekennen. Uiteindelijk is de Furia 4de geworden en hebben we geen protest meer (kunnen) aantekenen. Dus of hij nou echt illegaal bezig is geweest zullen nooit te weten komen.

vr mei 18, 2007 12:30 pm
Profiel WWW
Erwin90
ApriliaForum Member

Bericht 
Ik zou je 1ste run nog filmen :D
maar die verdomde batteries van men camera :X:
had ik hem nu maar opgeladen de dag ervoor :{}:

vr mei 18, 2007 12:42 pm
Eliminator
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Bericht 
okeej Ruud duidelijke zaak dus... Dat de Furia weg is gegaan zegt toch genoeg!

p.s je pb van me

vr mei 18, 2007 12:42 pm
Profiel YIM PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
Ja ik ben bang dat er toch wel wat mis was met de furia. Maarja als hij in Damwoude weer zo rijd dan kan hij hem waarschijnlijk wel los trekken om wat maten op te nemen.

P.s. ik heb je toegevoegt Jim. Niet lachen om mijn mailadres:P

Edit: Erwin90: Er zijn in ieder geval al 2 filmpjes van mij gemaakt dus komt wel goed. Bij deze ook meteen de oproep aan die gene om ze een keer te posten of even te pmen :D .

vr mei 18, 2007 12:53 pm
Profiel WWW
MiKeY©
ApriliaForum Member

Bericht 
feli Ruud!

volgende sprint 1e plaats? :^^:

vr mei 18, 2007 1:00 pm
Profiel WWW
rs joost
ApriliaForum Member

Bericht 
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 1014083193

filmpje van mijn 2e run , zoals je hoord schakel ik ook nog mis ;) was wel na de finish maar toch

vr mei 18, 2007 1:10 pm
Profiel
BKD
ApriliaForum Member

Bericht 
met welk setup reed v/d schaar dan, tog niet met die opgeboorde 50 airsal :_:
ma die furia liep wel donders hard en ze zeiden tegen mij dat ze de timing en de poortvorm van een 2f4r erin hebben gelegd

vr mei 18, 2007 1:12 pm
Profiel
MiKeY©
ApriliaForum Member

Bericht 
volgens mij hadden ze de rs1 met de opgeboorde airzool niet mee...

vr mei 18, 2007 1:18 pm
Profiel WWW
Lucas
ApriliaForum Member

Bericht 
klopt, gerard had de honda pro stocker mee genomen, die zonder benzine stond tijdens de eerste run :D:

vr mei 18, 2007 1:27 pm
Profiel
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member

Bericht 
haha dan hebben we hem zeker gezien
want lex van t forum ree met ons mee die heb ook grey dust
:D:

hier Mijn Filmpjes!!
k heb ze op 123 video staan.. gaat tenminste sneller dan video google :<>:

RaceKees @ sprinter.. hij lijkt hier mssn langzaam maar die ander is 1 van de snelste zij ries

Rs Joost V.s rainman

valse start

wie t is week niet maar is wel mooi

Furia & Wheely power @ start

2 brommertjes

Dr. 2takt V.s ??

Derbi Gpr

Dit vond ik nou best wel vet
:P

Joost @ ze Rieju,, benzine kraantje stond dicht! :D:

Rs Joost v.s Derbi Gpr

rain man v.s Dr 2 takt

Sprinters..

Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:

vr mei 18, 2007 1:32 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
BKD
ApriliaForum Member

Bericht 
ik bedoelde die rs, dat daar die airsal onder zat

Afbeelding

leek er wel veel op

vr mei 18, 2007 1:32 pm
Profiel
rs joost
ApriliaForum Member

Bericht 
nee de gilardoni zat dr onder geloof ik

vr mei 18, 2007 2:28 pm
Profiel
ruud
ApriliaForum Member

Bericht 
nou hier is t lekker kut gegaan :D: we zouden heen met 2 std klasse scooters, al 2 weken heeft de mijne problemen met t vermogen, dus andere carburateur opgezet , nieuwe zuiger, en wat hitteband om de uitlaat door bep redenen. Woensdag avond 10 uur begonnen we maar weer met afstellen, woensdag avond half 12 paar keer rollen verwisseld en lekkage probleem opgelost. T vermogen kwam er goed hard in en ding was niet te houden, waardoor t kwam weet ik nog steeds niet , maar met klein tikkie gas schoot ding onder me reet vandaan en blokophanging krom als n hoepel. Einde verhaal. Andere apperaat had ondertussen al een zuigerveer vastgenaait, dus andere cilinder erop en tegen een uur of 1 snachts liep die ook weer goed.

Op jubbega reed ie nog 7.1, maar na een eerste heat rolden de voorwiellagers eruit die ondertussen vierkant waren :00: Dus die was ook klaar..

Damwoude revenge, dan met 2 bekers naar huis O:-)

vr mei 18, 2007 2:48 pm
Profiel
Neles
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 12
Bericht 
Nou het was me een best tochtje vanaf texel :) sochtends boot 7 uur half 8 vertrokken vanuit denhelder richting de afsluitdijk dat was nog niet zo moeilijk over de afsluitdijk zwermen met Vliegen je kon me koplamp zowat niet meer zien en ik zag trouwens ook niets meer alles dode mugge op me helm,, heen en terug reis konde om de 10 min stoppe om het eraf te hale :D heb er nog wel foto van die volgt nog :), 3 x de juut tegengekomen niks aan de hand remde keurig af naar 40 heen reis trouwens maar een dat was in jubbega zelf,, vrijwel een keer verkeerd gereden we kwamen aan om 11 uur ik was met een yamaha tzr (rossi editie) en een peugot speedfight en ik op me aprilia rs melandri het was er zeer leuk en volgend jaar zeker weer! de terug reis ging eigenlijk sneller want toen kwam no fear op ze rs en die bracht ons ff naar de afsluitdijk heel aardig daar nog wat staan praten en in den helder nog naar de mac en de Vliegjes ben ik er nu nog aan het uit peuteren tusse me koplamp en me helm zitte zelfs tusse me piepschuim :(( maar dat is het ergste niet!

kortom zker geslaagd,, volgende keer toch maar wel appieforum spandoek mee :p of maak en tent want het is toch niet zo gemakkelijk om iedereen te gaan vrage ben je van het appieforum? maargoed het was top!

ps foto waar me vliegenkerkhof op staat post ik volgende week wel :)

vr mei 18, 2007 6:00 pm
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 477 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende