Jah nu gisteren rij ik nog eens met mn aprilia, maar als ik over de 9.000toeren komt vermindert ie met trekken(NIET GOED DUS)!
Ik heb gekeken maar mn carbu staat goed afgesteld en bougie is koffie met melk..
Ik denk dat het aan mijn dichtingen van cilinder kan liggen.. Maar ik weet het niet zeker...
Eum tis eigenlijk plots gebeurt, carb is nog maar schoongemaakt & mn vriend zegt ook dat het mss aan de dichtingen kan liggen maarja ik weet het niet, zou eerst effjes alles willen checken(maar zoveel ken ik nu niet van mn aprilia) dusjahh
hoi ik heb hetzelfde probleem.. als ik van de 9000 toeren tot de 10000 wil trekt die ook minder op.. die van mij is gewoon orgineel 50 cc alleen uitlaat is veranderd daardoor rijdt die 80.. voortandwiel 11 achter 43 ofzo.. ik heb de carborateur laatst schoongemaakt ik d8 misschien ligt het daaraan.. vind het ook raar
hehe nog iemand wel bij mij is alles origineel en rijd normaal 100/105 top maar nu van 9.000tot10.000 en verder trekt ie minder :s
HELP DUS!!!
ook nog 'n vraagje: hebben jullie 'n afstelling voor de woute of laten jullie zich zelf pakke :p?
ja begrenzer haha :p heb mijne erdoor geblazen
Maarjah eum dat trekken dat vermindert, mn vriend zegt dat het aan cilinderdichtingen kan liggen die veroudert zijn, maar ik heb geen idee en ik zou het wel willen weten:p
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum