|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
aprilia-devil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 04, 2007 2:19 am Berichten: 30 Woonplaats: oosterhout
|
sluiting AF1 sintesi
hoi, ik ben met een renoveer/opbouwproject bezig...
alle bekabeling zit correct aangesloten maar een geel zwarte kabel die van de spoel afkomt maakt sluiting als ik die met de gelijkrichter verbind, iemand een idee waar dat aan kan liggen?
snel antwoorden ajb!
|
ma maart 12, 2007 5:38 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
een geel/zwarte kabel? lijkt mij dat deze gewoon geel is.
Trouwens dat alu ding met 3 pennen is een spanningsregelaar en niet de gelijkrichter want die zit in de behuizing van de zekeringhouder bij je accu.
Kan zijn dat je de spanningsregelaar verkeerd aangesloten hebt en anders zit er sluiting in je verlichting waarschijnlijk.
Spanningsregelaar zelf zou ook kapot kunnen zijn, kan je testen door de groene draad los te maken en te kijken of geel nog steeds sluiting maakt.
Pak anders het schema erbij (staat hier op het forum bij gegevens) en loop alles stap voor stap na.
|
ma maart 12, 2007 7:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia-devil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 04, 2007 2:19 am Berichten: 30 Woonplaats: oosterhout
|
als hij uit je blok komt is hij geel , en als je hem doorverbind word hij geel/zwart.. en de spanningsregelaar bedoel ik ja;)
|
ma maart 12, 2007 8:18 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|