HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 11, 2025 4:37 pm

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Afstellen van me RS (om) 
Auteur Bericht
ApriliaDiablo
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Afstellen van me RS (om)
Ik heb een beetje problemen met het afstellen van me rs, namelijk wanneer ik in de neutraal gas gaf dan begon hij te sputtere en te doen vanaf 5000 tot 6000 en dan ging die nog beetje redelijk door naar de 7000. Nou heb ik hem al aantal keren in de neutraa;l beter afgesteld namelijk een grotere sproeier erin (maat 82) en de luchtschroef bijgesteld, dan gaat hij ook gewoon zonder veel problemen door naar de 10 000 toere maar zodra ik een rondje gerede heb dan moet ik weer die luchtschroef anders zette want nadat ik rondje gerede heb dan begint hij weer raar te doen vanaf 5000 tot 6000 en haalt hij net nog 7000 toeren. En er zit dan nog gewoon diezelfde sproeier in. En ik heb echt geen idee waar dit nu aan zou kunnen liggen dus ik hoop dat iemand van jullie iets weet waar dit aan kan liggen ?

zo maart 04, 2007 6:38 pm
Profiel
GiGi
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Afstellen van me RS (om)
ApriliaDiablo schreef:
Ik heb een beetje problemen met het afstellen van me rs, namelijk wanneer ik in de neutraal gas gaf dan begon hij te sputtere en te doen vanaf 5000 tot 6000 en dan ging die nog beetje redelijk door naar de 7000. Nou heb ik hem al aantal keren in de neutraa;l beter afgesteld namelijk een grotere sproeier erin (maat 82) en de luchtschroef bijgesteld, dan gaat hij ook gewoon zonder veel problemen door naar de 10 000 toere maar zodra ik een rondje gerede heb dan moet ik weer die luchtschroef anders zette want nadat ik rondje gerede heb dan begint hij weer raar te doen vanaf 5000 tot 6000 en haalt hij net nog 7000 toeren. En er zit dan nog gewoon diezelfde sproeier in. En ik heb echt geen idee waar dit nu aan zou kunnen liggen dus ik hoop dat iemand van jullie iets weet waar dit aan kan liggen ?

Als ik het zo lees of er zit vuil in de cab of (wat ik had) de bezineleiding zit een beetje dubbel..Ook goed naar de aansluiting op je tank en cab kijke

zo maart 04, 2007 8:13 pm
Profiel
ApriliaDiablo
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Nee met de carburateur zelf is niks mis mee want zat geen vuiltje of niks in daarom vind ik dit ook zo raar, iemand anders suggesties ?

zo maart 04, 2007 11:58 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]