Auteur |
Bericht |
Drdtjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 01, 2006 4:34 pm Berichten: 122 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: naarden
|
masai db50h
|
do jan 25, 2007 6:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
ray_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 24, 2006 11:45 pm Berichten: 72 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: vld
|
leuk ding mag hij gewoon op de weg?
_________________ mijn Ducati
Mijn EX Ktm RS
op een motor in het blauw ga maar gauw geen gezeur het enigste wat jij zal zien is die gekleurde spons op m'n 28mm carburateur
|
do jan 25, 2007 7:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
theo_tamada
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za mei 06, 2006 4:56 pm Berichten: 213 Woonplaats: Beemster
|
zoo,, en je ken dr ook meej op t water,met die surfplank er onder!!:P
zijn leuke dingen voor dr bij,
maar geloof mij,2 vrienden(die heb ik ja)van mij hadden ook van die hokken, maar alles trilt los,breekt scheurt..
stepies braken af,
uitlaat brak af
tapenden braken af,
bougiedraad er uit gerot,,
dat soort dingen,,
en rubbers drooge uit, en nu is t de 10e keer dat ie electroproblen heeft,
dus doe er niks aan, dan ken t volgens mij niet stik gaan
|
do jan 25, 2007 7:26 pm |
|
|
Drdtjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 01, 2006 4:34 pm Berichten: 122 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: naarden
|
ray_rs schreef: leuk ding mag hij gewoon op de weg?
ja
|
do jan 25, 2007 7:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
Drdtjuh
ApriliaForum Member
|
theo_tamada schreef: zoo,, en je ken dr ook meej op t water,met die surfplank er onder!!:P
zijn leuke dingen voor dr bij, maar geloof mij,2 vrienden(die heb ik ja)van mij hadden ook van die hokken, maar alles trilt los,breekt scheurt..
stepies braken af, uitlaat brak af tapenden braken af, bougiedraad er uit gerot,,
dat soort dingen,, en rubbers drooge uit, en nu is t de 10e keer dat ie electroproblen heeft,
dus doe er niks aan, dan ken t volgens mij niet stik gaan
ligt dr aan hoe je ermee omgaat he
maar het blijft idd chinese kwaliteit
|
do jan 25, 2007 7:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
4T??
Ziet er wel leuk uit!
Hoe hoog is zo'n ding?
_________________ De NnisRs
|
do jan 25, 2007 7:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
theo_tamada
ApriliaForum Member
|
80cm ongeveer
|
do jan 25, 2007 7:53 pm |
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
haha, 1 opmerking.
je bent serieus "gekloot"
ik had een thumpstar roadripper, zelfde model nzo, heb ik na een klein jaar weggedaan van ellende n terug een rs gekocht. digitale km teller die uitviel, pinkers kapot na de eerste week, veer van men schuine pikkel afgebroke, overal roest, kap die achteraan begon te scheuren, bij het minste water op de weg glijden en je hele rug/benen vol met water, ... en als je gewent bent van bij een hogere brommer te rijden is dit serieus aanpassen, veel te klein. ik kon het nooit gewoon worden(reed ervoor met een rs). ik hoop dat je meer succes hebt erbij dan mij.
|
do jan 25, 2007 8:18 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
leuk een 4takt
|
do jan 25, 2007 8:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
theo_tamada
ApriliaForum Member
|
ja en als je er meej sprinkt veert ie wel in, maar er zit geen uitgaande demping op, dus dan klapt die veer terug, krijg je n klap en ga je over de kop,,
|
do jan 25, 2007 8:24 pm |
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
als je dezelfde bandjes ophebt als een standaart thumpstar roadripper, verander die zooi zo snel mogelijk. die houden geen grip bij sportief rijgedrag, niet op droog of nat wegdek.
|
do jan 25, 2007 8:36 pm |
|
|
theo_tamada
ApriliaForum Member
|
ja egt troep je krabt dat rubber er zo vanaf!
nou laten we t hem zelf maar ervaren:P
|
do jan 25, 2007 8:41 pm |
|
|
Drdtjuh
ApriliaForum Member
|
theo_tamada schreef: ja egt troep je krabt dat rubber er zo vanaf! nou laten we t hem zelf maar ervaren:P
haha kom er idd zelf wel 8er
|
do jan 25, 2007 10:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
Drdtjuh
ApriliaForum Member
|
vinkske schreef: haha, 1 opmerking. je bent serieus "gekloot" ik had een thumpstar roadripper, zelfde model nzo, heb ik na een klein jaar weggedaan van ellende n terug een rs gekocht. digitale km teller die uitviel, pinkers kapot na de eerste week, veer van men schuine pikkel afgebroke, overal roest, kap die achteraan begon te scheuren, bij het minste water op de weg glijden en je hele rug/benen vol met water, ... en als je gewent bent van bij een hogere brommer te rijden is dit serieus aanpassen, veel te klein. ik kon het nooit gewoon worden(reed ervoor met een rs). ik hoop dat je meer succes hebt erbij dan mij.
je hebt idd gelijk..
alleen problemen ermee
tog een leuke tijd ermee gehad
gaat nu terug naar importeur
en er komt een fatsoenlijke brommer
een derbi drd
dit topic mag dus close
|
vr feb 16, 2007 6:33 pm |
Persoonlijk album
|
|