kijk daar heb ik wat aan..bedankt peterS en de rest natuurlijk ook...solderen en polyesteren...dat gaan we dan doen...ik laat het wel horen op het moment dat het gefixed is
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
Dat kan je niet zeggen want het hard nog een tijdje uit en uiteindelijk zit het er zomaar los op, heb ik ook gehad. Maar dat heeft ook te maken met de mengverhouding van de verharder, als je er maar ietsje naast zit maakt dat al heel veel uit. Maar sowieso zit het al mooi vast door dat solderen dus twijfel er niet aan dat het nu goed is
de eerste keer was het ook fout gegaan met polyesteren...toen hadden we idd te weinig verharder er bij gedaan....en daardoor werd het niet hard en hechte het dus ook niet lekker....tweede keer meer verharder bij gedaan....en nu zit het prima...bovendien ook goed opgeschuurd en ontvet...dus zit wel goed denk ik...nogmaals bedankt iedereen....van mij mag dit topic gesloten worden!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum