Jah sorry klopt
Ben net weer bezig geweest met de brommer...
Er is een gat in men zuiger gebrand.
en er zit ergens een kortsluiting in men contact slot.
dus moet maar even ergens nieuwe zuiger en contactslot vandaan halen.
wat zijn redelijke prijsjes voor zuigers?
Wat er ondertussen allemaal aan gebeurt is:
-Al het metaal is zwart gepoedercoat
-Er is een 16mm op gekomen
-Nieuwe koppelingsplaten
-Nieuwe koppelingskabel
-Verlichting en alles is gemaakt
-Nieuwe ketting
-Nieuw achtertandwiel (43)
-Nieuwe accu
-Nieuwe stuurgewichtjes
-Elk boutje en moertje in de hele brommer is vervangen voor nieuwe
-Uitlaat heeft een nieuwe verf gekregen
Ben er ondertussen al 2 keer mee op men bek gegaan, eerste keer tijdens een regenachtige dag het bochtje om. Stuk van het kroonplaat afgebroken. Dit hebben we toen weer goed gelast en dat wou allemaal gewoon weer. Paar weken later beetje zitten spelen met het brommertje, weer gevallen, weer dat zelfde stuk van het kroonplaat af, niet opnieuw gelast en ik rij er nu ook gewoon zo mee rond, zit te wachten op een mooi USD voorvorkje.
Heb ook al 3 keer zonder benzine gestaan, eerste keer was 5km van huis af om 1 uur snachts op een zaterdag avond.
2e keer was vlak na de eerste keer dat ik onderuit ging.
3e keer was 2 week geleden toen ik vlink tijdje gereden had.
Men 12mm is vorige week overleden, er was al een 16mm onderweg dus die is er toen meteen opgekomen, Ik heb nog niet op top gereden of de bougie smolt en het contactslot is doodgegaan. Vandaag cilinder opengehaald en er zit dus een gat van een cm in men zuiger. cilinder zelf is nog wel goed.
Wat er nog aan gaat gebeuren:
- USD voorvork
- Kappen worden nog gespoten
- Ik wil er eigenlijk nog een andere voorkap op
- Andere achterveer
- Andere banden
- Kleiner voortandwiel voor sneller optrekken en lagere top
- Nieuw buddy overtrek
zal vast bij beide lijstjes nog wel wat vergeten zijn maar dat weet ik allemaal niet meer
prestaties:
Heb met wind mee en die 12mm 115 op de teller gehad, ik weet niet precies wat dit in echte km is, maar 90 op de teller achter een auto aan was ook 90 op de teller van de auto.
Owja, Natuurlijk ook dit nog, Heb men certificaat de 2e keer wel gehaald met maar 2 fouten...en een hoop gedoe
Eerst zat ik op de bus te wachten, was de bus 5 minuten te laat, terwijl de bus er al had moeten zijn kom ik er achter dat ik die reserveringscode vergeten ben. ik men zusje bellen, terwijl zij er aankomt komt de bus er ook net aan...precies op tijd dus. Kom ik bij het CBR aan, optijd...kom ik er achter dat ik men paspoort vergeten ben. Ik dus men moeder bellen dat ze me weer op kan halen want zonder paspoort mag het niet. Ik had nog een half uur voordat het examen begon en men moeder zei dat ze wel even op en neer ging rijden naar huis (20km heen, 20km terug)... half uur ging voorbij en men moeder was er nog niet, ondertussen was men beltegoed ook op dus kon helemaal niks meer. examen was al 5 minuten bezig, ik tegen die mensen achter de balie zeggen dat men moeder er zo aan zou komen...Dus eindelijk was men moeder daar, examen was al 5 minuten bezig, hele inleiding enzo was al geweest, kom ik nog eens binnen zetten...en was een van de weinige die toch nog geslaagd was