Auteur |
Bericht |
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
hey ik heb nu onder mijn roosje een 80cc 21mm carb. met geflowd spruitstuk en gianelli uitlaat maar nu moet ik eigenlijk ook een ander membraam hebben.
want ik kan voelen dat het membraam de set up in de steek laat, welke membraam raden jullie me aan ??????
alvast bedankt
Red Rose 
_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
za nov 25, 2006 9:37 pm |
|
 |
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Redrose schreef: hey ik heb nu onder mijn roosje een 80cc 21mm carb. met geflowd spruitstuk en gianelli uitlaat maar nu moet ik eigenlijk ook een ander membraam hebben. want ik kan voelen dat het membraam de set up in de steek laat, welke membraam raden jullie me aan ?????? alvast bedankt Red Rose 
Mag ik vragen hoe je dat wel niet voelt?
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
ma nov 27, 2006 12:52 am |
|
 |
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
Filipino schreef: Redrose schreef: hey ik heb nu onder mijn roosje een 80cc 21mm carb. met geflowd spruitstuk en gianelli uitlaat maar nu moet ik eigenlijk ook een ander membraam hebben. want ik kan voelen dat het membraam de set up in de steek laat, welke membraam raden jullie me aan ?????? alvast bedankt Red Rose  Mag ik vragen hoe je dat wel niet voelt?
ik vroeg niet om een vraag maar een antwoord vriend
en van een mod verwacht ik dit niet echt  aangezien dat dit het membraam topic is kan ik hier toch gewoon mijn vraag stellen ????????
maar het is een standaard membraam en als ik volgas rij en ik doe mijn gas terug blijft hij even hard rijden dus er gaat iets duidelijk mis met de benzine toevoer ik denk dat de klepjes van men membraam met volgas niet genoeg weerstand bieden.
|
ma nov 27, 2006 9:52 am |
|
 |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Loopt je gasschuif wel goed dicht / heb je geen valse lucht ergens? Lijkt mij dat dit geen membraan georienteerd probleem is, correct me if i'm wrong.. 
_________________ Thom'z BeunBaas
|
ma nov 27, 2006 10:52 am |
|
 |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
Redrose schreef: Filipino schreef: Redrose schreef: hey ik heb nu onder mijn roosje een 80cc 21mm carb. met geflowd spruitstuk en gianelli uitlaat maar nu moet ik eigenlijk ook een ander membraam hebben. want ik kan voelen dat het membraam de set up in de steek laat, welke membraam raden jullie me aan ?????? alvast bedankt Red Rose  Mag ik vragen hoe je dat wel niet voelt? ik vroeg niet om een vraag maar een antwoord vriend en van een mod verwacht ik dit niet echt  aangezien dat dit het membraam topic is kan ik hier toch gewoon mijn vraag stellen ???????? maar het is een standaard membraam en als ik volgas rij en ik doe mijn gas terug blijft hij even hard rijden dus er gaat iets duidelijk mis met de benzine toevoer ik denk dat de klepjes van men membraam met volgas niet genoeg weerstand bieden.
je doet je gas helemaal terug ? en hij gaat gewoon volgas door?
hmm schuif na kijken of valse lucht ja ofzo
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
ma nov 27, 2006 2:13 pm |
Persoonlijk album
|
 |
theo_tamada
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za mei 06, 2006 4:56 pm Berichten: 213 Woonplaats: Beemster
|
eey
kep niet alles gelezen, maar ik heb zelf es gehad met een crosser,dathij op hol sloeg,en had ik ook geen gas,
later bleek dat de bobine gescheurd was, die vervangen,ff gereden, en toe nokte die er weer meej
|
ma nov 27, 2006 6:42 pm |
|
 |
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|

Redrose schreef: Filipino schreef: Redrose schreef: hey ik heb nu onder mijn roosje een 80cc 21mm carb. met geflowd spruitstuk en gianelli uitlaat maar nu moet ik eigenlijk ook een ander membraam hebben. want ik kan voelen dat het membraam de set up in de steek laat, welke membraam raden jullie me aan ?????? alvast bedankt Red Rose  Mag ik vragen hoe je dat wel niet voelt? ik vroeg niet om een vraag maar een antwoord vriend en van een mod verwacht ik dit niet echt  aangezien dat dit het membraam topic is kan ik hier toch gewoon mijn vraag stellen ????????
Dit gezien het feit dat ik nog nooit heb gehoord dat het orginele membraamstuk tekort zou komen op een redelijk normale setup....
Ik probeer je dus alleen maar te helpen. Ik vind zo'n reactie die je dan vervolgens post nogal vreemd. Zoals je aan de bovenstaande reacties kan zien is het dus waarschijnelijk niet je membraam.
En je mag zeker je vraag stellen over membramen hier in het membramen/inlatentopic, ik zeg daar toch niks over?
Mocht het een ander probleem zijn dan je membraam, dan is het wel beter ff naar een ander topic te gaan of een nieuwe te openen.
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
ma nov 27, 2006 8:32 pm |
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
Filipino schreef: redelijk normale setup....
zo redelijk normaal is die ook weer niet
iemand trouwens enig id wat voor membraam er in een 60cc eurokitje kan, ik dacht dat deze anders waren? 
ma nov 27, 2006 8:39 pm |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
hetzelfde membraan als in de ori 4kante cilinders van rv (de 50cc hé)
ma nov 27, 2006 8:49 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Redrose
ApriliaForum Member
|
nee jullie begrijpen het probleem niet laat maar zitten ik los het zelf wel op

|
di nov 28, 2006 11:44 am |
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
thomasrs50 schreef: hetzelfde membraan als in de ori 4kante cilinders van rv (de 50cc hé)
en zijn die dan weer hetzelfde als van een am?
en wat zou het voordeel van een beter membraam zijn, kheb een 20 mm spaco dellorto... ja en standaart ontgrensde uitlaat 
di nov 28, 2006 3:01 pm |
Persoonlijk album
|
 |
pj matrix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 19, 2006 8:49 pm Berichten: 11 Woonplaats: Geldermalsen
|
ik rijd binnenkort weer met gila2 alu tuned, tecnigas rsg, 17.5. Wat zal ik doen Hebo membraan, stnd carbon klepjes of malossi vl6?
|
zo dec 10, 2006 8:49 pm |
|
 |
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Met wat voor materiaal moet je eigenlijk een spruitstuk flowen?
|
di dec 19, 2006 2:20 pm |
|
 |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
Broezz schreef: Met wat voor materiaal moet je eigenlijk een spruitstuk flowen?
dremel slijpkopje en polijst kopje ofzo 
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
di dec 19, 2006 4:02 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
|
pj matrix schreef: ik rijd binnenkort weer met gila2 alu tuned, tecnigas rsg, 17.5. Wat zal ik doen Hebo membraan, stnd carbon klepjes of malossi vl6?
heb zelf de vl6 is wel leuk ding maar je zou gewoon carbon klepjes kunnen doen.. je settup is ook weer niet zo heel extreem..
|
di dec 19, 2006 4:05 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|