Auteur |
Bericht |
rxpower
ApriliaForum Member
|
dat hele rollerbankgezeur gaat zowizo nergens over. een auto mag toch ook maar 120 op de snelweg terwijl somige ook dik over de 200 gaan. dat je brommer 80 loopt wil toch niet zegge dat je altijd te hard rijd.
|
vr nov 24, 2006 12:52 pm |
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
opzich klopt het helemaal wat je zegt, MAAR
een automobilist is ouder en ze verwachten dat die verstandiger zijn qua snelheid
een brommer rijder is over het algemeen 16 17 jaar en een grote risicogroep die eigenlijk overal lak aan heeft...
en brommers waren tot op heden niet te flitsen als ze te hard reden en auto's wel!
dus hoe conteroleer je of die brommer niet te hard rijd? rollerbanken.....
ik ik dacht dat er zoiets ging gelden dat je brommer wel harder mag rijden omdat ze de rollerbanken weg haalde maar als ze dan zagen dat je te hard ging of als je geflitst werd je zwaaaaar de pineut zou zijn.....
maar dit weet ik helemala niet zeker!
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
vr nov 24, 2006 2:59 pm |
|
 |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Mad L, dat heb ik ook gehoord. flitspalen op fietspad enzo maar daar geloof ik weinig van..
en eigenlijk moet het 0.8 landelijk zijn, maar het is overal anders. vooral hier in Spijkenisse is er 'overlast' met 70cc's enz. Ik wil niet discimineren maar bijna elke neger rijdt hier op een 70cc Runner op zijn achterwiel, en politie rijdt ze ook omver.. 
|
vr nov 24, 2006 3:20 pm |
|
 |
Mark RS70
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 06, 2006 9:53 am Berichten: 65 Woonplaats: Meppel
|
Dat is toch juist positief
Dat alle negers een runner kunnen veroorloven
Maar tis wel gaar dat ze pas boeten bij 0,9 terwijl je max 0,6 mag hebben.
Lijkt mij dan toch gewoon vanaf 0,6 beboeten  vreemde lui die politie.
|
vr nov 24, 2006 3:59 pm |
|
 |
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
en een motor agent die niet kan schakellen zo te horen ben je toch dom is dit een schakel pfoe
had lkkr late zitte voor die 35 euro.
k zou blij zijn als k maar 35 heb.
watvoor bewgrenzer heb je ?
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
vr nov 24, 2006 5:17 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Mark RS70 schreef: Dat is toch juist positief  Dat alle negers een runner kunnen veroorloven Maar tis wel gaar dat ze pas boeten bij 0,9 terwijl je max 0,6 mag hebben. Lijkt mij dan toch gewoon vanaf 0,6 beboeten  vreemde lui die politie.
Zal wel te maken hebben met betrouwbaarheid van de rollerbank denk ik.
Met flitspalen ook 3 km/u marge toch?
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
vr nov 24, 2006 5:48 pm |
|
 |
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
klopt ja en dan heb je ook nog dat je teller nog +/- 5 km/h afwijkt
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
vr nov 24, 2006 6:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Normaal
ApriliaForum Member
|
apriliapoggiali schreef: en een motor agent die niet kan schakellen zo te horen ben je toch dom is dit een schakel pfoe had lkkr late zitte voor die 35 euro. k zou blij zijn als k maar 35 heb. watvoor bewgrenzer heb je ?
Ik heb een 12 standen begrenzer, prima ding.
Waarom ik geen zin heb om die 35 euro te betalen is omdat ik op 9 November ook al een boete heb gekregen van 50euro ik had 1.1kw was volgens die agente 15 t/m 20km te hard deze boete wil ik wel betalen omdat die meting goed is uitgevoerd. De boete van 35euro die ik precies een 1 week later een 1 gemeente verder kreeg is niet teregt omdat de meeting niet goed is uitgevoerd.
Ik heb de agent meerdere malen gevraagt om opnieuw te meten, mag hij dit weigeren?
|
vr nov 24, 2006 8:47 pm |
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
volgens mij als jij duidelijk kan aangeven waarom het opnieuw zou moeten mag hij het niet weigeren tenzij er iets dringents tussendoor zou komen van een ongeval waar hij heen zou moeten of iets dergelijks....
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
vr nov 24, 2006 9:07 pm |
|
 |
Normaal
ApriliaForum Member
|
Was niks dringents ofzo die man zei alleen van ''als we daar aan zouden beginnen staan we hier vanavond nog''
Ik denk zelf dat die agenten zelf ook wel door hadden dat ze fout zaten 
|
vr nov 24, 2006 9:17 pm |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
stop nou eens allemaal met zagen, ik heb 1300€ aan me been omdat ik braaf 45 reed en naar de bromboer toe ging om te laten begrenzen (wist ik veel dat die brommer 100 reed - had geen km teller en was eerste maal op openbare weg)
ik zou blij zijn moest ik boetes krijgen zoals jullie ze krijgen en een begrenzertje hebben, aangezien ze daar bij jullie niet moeilijk over doen in de zin 'zet em ff uit', hier in belgie is je boete dan gewoon nog een paar honderd euros hoger ...
dus bij deze, hou er eens over op en betaal die boete, anders wil ik wel ruilen
ik de 85 en jij de 1300
bende muggezifters
vr nov 24, 2006 9:24 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Normaal
ApriliaForum Member
|
Doe jij eens normaal ga anders in een hoekje zitten huilen ofzo, Ik heb dit topic ook niet geopent om te zeuren over 85euro maar met de vragen:
Hoe moet ik een bezwaar schrift indienen?
Wanneer? Nu of als ik de acceptgiro binnen heb?
Wat zijn de eisen van een correcte meting?
|
vr nov 24, 2006 9:32 pm |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
kerel, doe maar niet zo pretentieus hé (arrogant dus)
ik zeg gwn waar het op staat en was geen directe aanval op jou, eerder een spottende aanval op de hele nederlandse brommerrijdende bevolking
vr nov 24, 2006 9:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
nouja, ontopic dus
|
vr nov 24, 2006 9:44 pm |
Persoonlijk album
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
je wacht op je acceptgiro waarin dus alles staat. Afhankelijk van het soort acceptgirotje moet je gewoon op tijd betalen ondanks dat je een bezwaar maakt. Staat achterop die brief overigens.
Dan typ je gewoon een bezwaar in elkaar dat je het niet eens bent met de meting. Dan is het jouw woord tegen het woord van de politie (succes). Met heel veel geluk heb je dan je boete ongedaan gemaakt die je eigenlijk gewoon verdiend hebt.
|
vr nov 24, 2006 11:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|