Geregistreerd: ma nov 06, 2006 7:31 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: IJmuiden
Accu Laat niet op
Hallo
Ik heb een Aprilia RS 50 waarvan de accu niet oplaat.
heeft iemand een idee waardoor dat kan komen? er werd mij verteld dat er 14-16 volt moest zijn alleen ik
meet bij mijn brommer maar 8,68.
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
ja, kan daaraan liggen.
Werkt je verlichting wel gewoon goed?
Zo ja dan kan het aan je draad van de spanningsregelaar naar de gelijkrichter liggen of aan de gelijkrichter zelf natuurlijk. De zekering is neem ik aan ook goed?
Geregistreerd: ma nov 06, 2006 7:31 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: IJmuiden
cebess schreef:
ja, kan daaraan liggen. Werkt je verlichting wel gewoon goed?
Zo ja dan kan het aan je draad van de spanningsregelaar naar de gelijkrichter liggen of aan de gelijkrichter zelf natuurlijk. De zekering is neem ik aan ook goed?
Ok thnx
Verlichting werkt prima en zekering is ook in orde.
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
uhm ik neem aan dat je de spanning gemeten hebt met je kabel los van de spanningsregelaar? Die spanning doet er opzich niet zoveel toe en is afhankelijk van je toerental. Maar als je licht gewoon goed werkt is je dynamo wel goed hoor omdat je accu en licht vanuit dezelfde spoel voeding krijgen. Dus het kan een draadbreuk of een kapotte gelijkrichter zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 63 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum