Ten eerste, Admins? ik plaats hier een topic omdat de elektro niet zo actief is .. en hier meer mensen komen ? Hopend op begrip.
IK heb een probleem met mijn Cdi ... zoals sommigen van jullie weten heb ik net een 80 cc polini erop .. met 26 Mikuni, dat loopt natuurlijk harder als standaard, en naar zeggen kon mijn Cdi dit niet aan .. ik heb verschillende dingen al geprobeerd ... Stop draadje loshalen ( op advies van Robbie leerkes) Ontsteking helemaal schoongemaakt. Hij liep daarna super ... Ook qua afstelling en dergelijken. Trok lekker door en had wel ene kleine dip maar dat ligt nog aan de luchtschroef :) .... Ik zal even zeggen wat ik heb gedaan, Ik ben rustig een eindje gaan rijden.. alle versnellingen even rustig uitgereden... Ik trek op de terugweg het gas even goed open ... alle versnellingen bijlangs ... hij hield zich goed, maar toen ik stopte ... en hem in de neutraal zette begon hij raar in te houden en te stotteren en dergelijken. Andere bougie heb ik geprobeerd... andere bougie dop ... kabeltjes nagekeken..... Alles ...
Weten jullie Brains een mogelijke oplossing?????
Please help