Auteur |
Bericht |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
owh jij ook , ik ook
|
di sep 26, 2006 7:54 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
des te hoger des te mooier maar meedoen is het belangrijkste tog
edit:
wordt zo nog een filmpje gemaakt, waarsch is het dan al donker maar hoor je hem nog wel goed dit weekend komt er een filmpje met een GOED afgestelde brommer EN met een videocamera, dus GOEIE kwaliteit!
ga nu maar weer verder met afstellen;)
mssl
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
di sep 26, 2006 8:49 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
dr is weer gefilmt maar het was donker dus je hoort me alleen.....
zondag wordt er een filmpje gemaakt overdag met een paar vriende erbij :) met een videocamera!!
trouwens....
ik had een probleem met de koppeling maar dat heb ik niet meer....
tis opgelost...
hij rijd als de ............
edit:
filmpje komt niet... camera deed het niet meer :S.... gister nog getest, accu leeg of kapot denk ik..... mja komt nog wel een X
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
|
vr sep 29, 2006 1:19 pm |
|
|
Furia Master
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 22, 2005 5:16 pm Berichten: 210 Woonplaats: Sint-Annaland (Zeeland)
|
Broezz schreef: Ik dacht dat furia master de schakelwals ondertussen geannuleerd had omdat het te lang duurde, maargoed ik kan het ook fout hebben
Misschien beetje late reactie maar ik lees dit nu pas weer ivm ander werk enzo heb ik het nogal druk dusjah.
Maar die schakelwals heb ik inderdaad geannuleerd. Ik had namelijk 1 week dan moest de brommer weer lopen de schakelwals zou pas de week daarop bij hun binnenkomen dus dan zou ik er niks meer aan hebben helaas
Maar niet getreurd.....ik heb inmiddels een Rs gekocht die ik helemaal om ga bouwen en daar kom o.a. de TP schakelwals in hoor. Voor die Rs heb ik namelijk alle tijd
Ziet er allemaal wel ubervet uit hoor Ziet er ook goed snel uit ook! Dat komt wel goed met die tijden van jouw denk ik zo
_________________ AM6 blok en onderdelen te koop.
|
ma okt 02, 2006 3:48 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Die rs van je al afgesteld onderhand, filmpie
_________________ Thom'z BeunBaas
|
vr okt 06, 2006 8:09 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
squish staat nu tussen de 0,55 en de 0,6... heb geen digi schuifmaat maar 1 die het op de 0.05 mm doet dus weet het niet prcies maar das wel goed,,,
carb staat ook vrijwel goed.... moet de luchtschroef nog ff goed zetten...
doe morgen de ontsteking nog ff goed en dan issie imo perfect afgesteld....
en ik zet de R3 erop ipv de pro race... is ff kijke hoe die klinkt/presteert
|
vr okt 06, 2006 10:32 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
heb de R3 er nu op zitten en hij lijkt me nu beter te presteren maar dat kan ik niet helemaal zeggen omdat ik dus de squish EN de uitlaat veranderd heb... dus hij moet zowiezo beter presteren door de squish.. en de uitlaat weet ik dus niet;)
maar daar komen we nog wel achter don't worry, hahha
enne vanwege mijn metrakit primaire vertanding moet ik overstappen op een digitale toerenteller.... dan doe ik dus ook een digitale of iig een andere km teller... ik denk dat ik de volgende ga kopen...
bij de km teller staat dattie digitaal is... de toerenteller niet maardie is denk ik tog ook wel digitaal???
( en wederom is die belg goedkoper dan nederland )
|
ma okt 09, 2006 10:32 am |
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
ik heb die toerenteller van Koso ook is echt een topper
draadje van je toeren teller draai je gewoon om je bougi kabel heen
je moet alleen wel effe een ander termostaat halen want die past niet op een rs cilinder
_________________ Wie niet sleutelt, Wie niet wint
www.club-racing.nl
|
ma okt 09, 2006 6:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
de ene zegt dat die de toeren goed aangeeft en de andere zeggen dattie grote afwijkingen heeft....
schiet ik niet egt mee op...
naja toeren maakt niet zoveel uit:) km/h en temp vink belangrijker/leuker
|
ma okt 09, 2006 7:46 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
movies in 1 post with the first 2 new
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 7402631476
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8866351373
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8771860317
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8085196518
is niet de beste kwaliteit dus geen geblaat!
met camera wordt binnenkort gefixed.. ookal zeg ik dat al een paar weken
volgende week vakantie... goed afstellen en filmen en banken
|
di okt 10, 2006 2:06 pm |
|
|
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
En ik d8 dat ik snel optrok
Ziet er heel snel uit
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
di okt 10, 2006 2:20 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
kan nog sneller... want moetff wennen aan de koppeling... is net iets anders dan die was, net een ander tijdstipje paktie um zegmaar...
en daar was de squish nog niet helmaal jofel, wattie nu wel is dus hij is sneller, en de carb kan nog steeds iets beter.... volgende week wordtie eindelijk GOED afgesteld! is de bedoeling ghehe;)
|
di okt 10, 2006 2:51 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
mijn brommerboer beweert dat hij met een RX en pro race2 cilinder ( bijna niet bewerkt ) en alles pro race zown beetje... carters flink bewerkt, 22,3 pk heeft gehaald... terwijl bullet niet weet dat er met een pro race boven de 20 uitgekomen is....
en een score van 22,3 gaat tog wel rond als ene lopend vuurtje.....
|
do okt 12, 2006 3:33 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
hmm op het laatste filmpje klinkt ie goed, maar ik zou hem persoonlijk iets korter vertanden als je wil gaan sprinten
|
do okt 12, 2006 4:31 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
is nu d8 ik 14 47 of 13 47 1 van die 2..... had geen kleiner tandwiel liggen en wilde tog egt rijden denk dat 12 beter is :) heb je gelijk in....
|
do okt 12, 2006 4:42 pm |
|
|
|