Auteur |
Bericht |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
ik heb vandaag ook ff een kenteken gehaald vind het der wel vet uit zien  en het schijnt te mogen heb het namelijk na gevraagd this namelijk geen geldig kenteken dus volgens de wet gewoon een stukje blik wat achterop je brommer zit  hierhonder de foto`s
voor de mensen die blind zijn  der staat dus
YRT 02 verzekeringplaatje
P.S. je ziet ook me dubbele dempers ik kreeg vanavond beetje me camara in werking maar ik zal morgen wel ff nieuwe maken 
Bijlagen:
AAAAA0005.JPG [ 174.58 KiB | 4215 keer bekeken ]
AAAAA0006.JPG [ 222.24 KiB | 4215 keer bekeken ]
|
za dec 11, 2004 10:47 pm |
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Whahaha gaat ook weer nergens over. Ziet er wel grappig uit en misschien leidt het de aandacht af van je verzekringsplaatje. Zodat die wouten dus eerst verbaast kijken voordat ze je verzekeringsplaatje lezen en in die tijd ben je natuurlijk al weg.
|
zo dec 12, 2004 1:57 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Carlo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2004 1:22 pm Berichten: 91 Woonplaats: Den Haag
|
whaha vandaag op de meeting vonden die wouten dat werner die plaat er maar af moest halen 
_________________ RS-Powerrrrrr...!!!
|
zo dec 12, 2004 11:03 pm |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
|
idd kep vette ruzie gehad zal zow wel wat foto`s plaatsen damn damn damn wat was ik pissig  sta laatste tijd nogal onder druk en ik heb echt fokking alles afgereageert op die kut jood zal ff stukje gesprek geven geven (kep 40 man getuigen ongv. die der omheen stonden)
wat doet die plaat achterop ?
uhmm gewoon voor de sier ?
ja maar dat mag niet heh
HOEZO MAG DAT GODVERDOMME WEER NIET ?
hey beetje rustig heh
ik niet je mag tegenwoordig helemaal niks meer in dit kut land
ik vind dat je die plaat er te plekke deraf moet halen
ik vind van niet
dan wilik je ook niet meer zien rijden dus dat betekent dat je moet gaan lopen naar huis
ik vind van niet
je bent de lul als ik je zie rijden jonge *zoem weg motorjood*
hey werkse verder !! DROPLUL !
maja dat dus een stuk van het verhaal  zal ff wat foto`s plaatsten die door iemand zijn genomen toen de ruzie uitbarste
|
ma dec 13, 2004 1:11 am |
|
 |
Punk [Dave]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 18, 2004 3:41 am Berichten: 12 Woonplaats: Zoetermeer
|
werner doeje weer goed  whaha je moet eigelijk ff brief hebbe van een of andere ambtenaar dat t mag  en die dan voor hun kutkop houde als woute gaan zeike 
_________________ TZR = krom
|
ma dec 13, 2004 1:18 am |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Punk [Dave] schreef: werner doeje weer goed  whaha je moet eigelijk ff brief hebbe van een of andere ambtenaar dat t mag  en die dan voor hun kutkop houde als woute gaan zeike 
moet ik weer aanvragen bij de RDW heb ik geen zin in
|
ma dec 13, 2004 1:33 am |
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Whaha wat een verhaal weer. Maar die jood wist ook niet wat ie ermee aan moest anders had je wel een bekeuring gehad. Het beinvloed namelijk niet de leesbaarheid van het kenteken/verzekeringsplaatje dus het mag dan.
|
di dec 14, 2004 2:09 pm |
Persoonlijk album
|
 |
apriliars50power
ApriliaForum Member
|
vrij weinig 
|
di dec 14, 2004 3:52 pm |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
|
1ding was zeker kep die jood flink in de zeik genomen  hij zei op een gegeven moment beetje rustig heh anders roep ik een busje voor je op ik: ja moet je doen sta hier te verniften van de kou *hij kijkt ze colega aan* en toen begon die over het kenteken
|
di dec 14, 2004 6:08 pm |
|
 |
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
hey werner heb jij die dubbele demper zelf gemaakt  echt bruut man
netjes zeer netjes
_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
di dec 14, 2004 8:31 pm |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Redrose schreef: hey werner heb jij die dubbele demper zelf gemaakt  echt bruut man netjes zeer netjes
jep helemaal zelf gemaakt  zal ff kijken of ik nog foto`s van de meeting heb uit andere hoeken maar ik zal anders wel keertje foto`s der van maken
EDIT: laat maar ik heb geen goeie ik ren wel ff naar buiten voor je 
|
wo dec 15, 2004 1:36 pm |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
|
ZOW ben weer binnen DAMN wat is ut koud  naja ik heb wat foto`s voor je gemaak ik hoop dat je ze mooi vind moet ze nog een keer carboneren en dan zijn ze perfeckt 
|
wo dec 15, 2004 1:47 pm |
|
 |
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
ziet er zeker wel goed uit 
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
do dec 16, 2004 6:40 pm |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
|
danke danke  moet waarschijnlijk wel dat voorkapje deraf halen  ik heb op dit moment geen verlichting is namelijk nog niet aangesloten  dus dat is vrij iritand  ik hoop maar dat die orgn. koplamp + kapje met koplamp rooster wel mooi staat bij me paris dakar kappen zet  en dan de achterlicht ook ff aansluiten en ik kan ook weer in het donker rijden ik heb ook gisteren een MB wiel opgehaald bij iemand aangezien ik me achterwiel krom getrokken hebt en nu een dikke slag heeft moet ik tijdelijk een MB wiel derin zetten  en dan de MT wiel ff herstellen zit allemaal niet meej.... maja als die eenmaal rijd en af is dan is het een plaatje om te zien en het rijd heerlijk 
|
do dec 16, 2004 7:33 pm |
|
 |
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
echt vet man maar heb je die dempers zo gekocht en aan elkaar gemaakt ??
ik wil voor mijn redrose een dubbele uitlaat maken dat ik aan allebij de kanten een pijp heb ziten maar k weet niet of ik gewoon 2 orgineele uitlaaten open slijp en aan elkaar las of een heel nieuwe maak
mischien heb jij een idee?><?>?>?>?>? of iemand anders
_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
zo dec 19, 2004 9:12 pm |
|
 |
|