|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
palooka
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 13, 2006 6:54 pm Berichten: 236 Woonplaats: heerle
|
kap om radiateur
heej, ik heb een foto van een af1 streetfighter op dit forum gezien, maar kan die kap nergens vinden, weet iemand dit misschien????
ik heb zelf rs zonder kappen, wilo er streetfighter van maken, en zoek ook zo'n kap, dus niet DIE kap... dus wat eigenlijk mijn vraag is;
waar kan je radiateur kappen kopen???
(lekker lang verhaal )
_________________ in alle electrische apparaten zit rook,
als die rook eruit komt,
is het kapot!!
|
zo sep 24, 2006 10:51 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
moet je radiateur kappen van een af1 europa kopen,, lijkt je brommer stuk breder van,, en dan gelijk een onderkuipje van een af1 europa erbij kopen
dan heb je een beste streetfighter hoor moet je ff contact opnemen met www.aprilia-parts.nl
|
zo sep 24, 2006 11:39 pm |
|
|
palooka
ApriliaForum Member
|
onderkuipje ben ik mee bezig, lekker knippen en plakken met glasvezel
en dan bedoel je de europa uit 91???
ik bedoel eigenlijk iets dat er op lijkt, anders gaat mijn glasvezel wel erg snel, wel beetje ori blijve
als die rook eruit komt,
is het kapot!!
|
ma sep 25, 2006 12:11 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
zowiezo origineel,, welke idioot heeft zown ding op een rs zitten dan?
ik bedoel, doe moeilijk;waarom in glasvezel zitten te prutsen als het ook gewoon netjes kan... mja beter bedenk je zelf wat, radiateur kappen kun je zelf maken, onderkap ook,, je ziet maar
|
ma sep 25, 2006 12:15 am |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Of gewoon een super mooie radiateur erop zetten
|
ma sep 25, 2006 8:14 am |
Persoonlijk album
|
|
palooka
ApriliaForum Member
|
Racekees,
Citaat: ik bedoel, doe moeilijk;waarom in glasvezel zitten te prutsen als het ook gewoon netjes kan... mja beter bedenk je zelf wat, radiateur kappen kun je zelf maken, onderkap ook,, je ziet maar
als je netjes kan polyesteren, kun je heel mooie kappen maken, en het is makkelijker met een beginpunt>> dus 2de hands kap, of schade kap, dan kan ik die aanpassen...
als die rook eruit komt,
is het kapot!!
|
ma sep 25, 2006 10:00 am |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |