het moest er maar eens van komen, een motor in plaats van al die brommertjes, maar wou niet de eerste beste motor kopen die ik tegenkwam, ben altijd al weg geweest van de nieuwere Husabergs van 2009 tot en met 2012, maar had altijd gedacht dat ze buiten mijn budget zouden vallen, gelukkig na hard werken en wachten op het juiste moment was het wel haalbaar
Heb er niet echte plannen mee, vind het standaard stickerwerk dik genoeg
Wat gegevens; - Bouwjaar 2010 - Enduro trim gekocht, zaten ZGAN BEHR supermoto wielen bij - 3300km - 93 uur
To do lijstje: - Invoeren (komt uit belgie) [/done] - Supermoto spatbord - Akra demper [/done] - Husaberg velglint - Hoekjes van de stickers vast maken, laten wat los - Onderhoudsbeurtje [/done] - Zwaarder vertanden [/done] - Veel plezier van hebben
Filmpje samen met Joris op zijn KTM 525, was mijn eerste rit eigenlijk. Zo als je op het filmpje misschien wel merkt, hij is redelijk zenuwachtig/ kort vertand ook al zit er al 1 tandwiel maatje groter op dan origineel.
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
Re: Husaberg 570 2010 supermoto
Bedankt iedereen!
Het is inderdaad de FE uitvoering Keiji, vering doe ik voorlopig niks aan, want wil ook af en toe enduroen is de planning. Tandwiel bij de fs versie is inderdaad een stuk kleiner achter, vindt dat ook niet zo gek want dit rijdt niet zo fijn op de weg, haha.
Wat bedoel je met een zak in de tank hangen? Soort filter?
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
Re: Husaberg 570 2010 supermoto
jasperrr91 schreef:
Bedankt iedereen!
Het is inderdaad de FE uitvoering Keiji, vering doe ik voorlopig niks aan, want wil ook af en toe enduroen is de planning. Tandwiel bij de fs versie is inderdaad een stuk kleiner achter, vindt dat ook niet zo gek want dit rijdt niet zo fijn op de weg, haha.
Wat bedoel je met een zak in de tank hangen? Soort filter?
ik denk dat spongebob spul dat je gistere stuurde.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum