Re: WMD meeting #2 26 Mei!
zow ff late reactie van mij :')
Maup schreef:
Die mx125 staat regelmatig op de hhs in Delft ofnie. Dat ding is qua formaat echt net een brommert
klopt zit ik op school.
en nee, formaat is normaal voor een SM. heb hem naast me brommer (senda) en een KTM 690 gezet, en het is echt een flink verschil met de brommer, en geen verschil met de ktm (op bandenmaat en dergelijke details na dan)
Geregistreerd: do maart 03, 2011 8:18 pm Berichten: 279 Woonplaats: Leiden
-Tommy DRD'11- schreef:
Maup schreef:
Die mx125 staat regelmatig op de hhs in Delft ofnie. Dat ding is qua formaat echt net een brommert
klopt zit ik op school.
en nee, formaat is normaal voor een SM. heb hem naast me brommer (senda) en een KTM 690 gezet, en het is echt een flink verschil met de brommer, en geen verschil met de ktm (op bandenmaat en dergelijke details na dan)
En mooiheid, vermogen, geluid, uitstraling, wegligging
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
-Tommy DRD'11- schreef:
Maup schreef:
klopt zit ik op school.
Dat ding staat regelmatig in het rijtje met een husqvarna en daar zit toch behoorlijk verschil tussen hoor. Een derbi is in veel gevallen ook een extreem laag ding, ik had die mx125 wel eens naast mn mx50 willen zien.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
Zadelhoogte bij die husky is wat hoger (komt ook door de vorm), voorderest zijn ze gewoon even groot. Heb ook op die husky gezeten. Een gemiddelde schakelbrommer is echt een stuk kleiner. Zet je mx50 er anders maar een keer naast.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum