Auteur |
Bericht |
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 04, 2006 11:57 pm Berichten: 705 Woonplaats: hoeksche waard
|
af1special schreef: zo ziet er goed uit jeremy mooi die rechte vertanding man, en de rest ziet er ook goed uit! Op naar genemuiden zou ik zeggen als het zo snel gaat zou dat best eens kunnen blok zit al onder de rs en onsteking is afgesteld enz Royal Club schreef: elke pro race is limited edition ori keihin btw en ik maar denken dat ik de bom was Racekees schreef: hmm prorace cil. jammer rs joost schreef: ziet er netjes uit , wat voor rechte vertanding heb je er in ?
verder waarom ben je voor de pro race gegaan ? tja, team 80 of pro race zou het worden en aangezien iemand hier al 3 team's heeft genaaid dacht ik, laat ik dan eens de pro race halen revolution had ik nog weinig tot geen ervaringen over gezien als dit niet veel soeps is kijk ik rustig verder voor een vers carter met andere cilinder af1special schreef: zit een tp rechte vertanding in zo te zien jep sbk replica schreef: haddie al gekocht geloof ik, nadat iedereen er mee kwam wel stom, tijdje terug riep iedereen dat zoon ding de bom was een dealer hier in de buurt had ook een pro race rs en reed ook ziek dat hielp ook mee Dr.2Takt schreef: :D mooi spul, komt me bekent voor haha., ben zeker benieuwd naar jou prestaties'' maar je hebt nou een afgedraaide kop erin zitten? en de cilinder is ook bewerkt door xsh? met welke ''stage'' is de cilinder bewerkt? cilinder+carter zijn xsh max tuned alleen me carters waren al wat bewerkt vandaar dat er geen teken van xsh in staat heb wel een afgedraaide kop die er nog niet inzit omdat ik dan niet uitkwam met de squish dus ik ga gewoon even kijken wat die nu doet en dan later die andere kop testen MasterSword schreef: dat waren dr maar enkele hoor Maar ziet dr allemaal zeer netjes uit! Als je van die vertanding af moet, hoor ik t wel die houd ik zowiezo nog wel razor schreef: ziet er goed allemaal man! thnx!
voor de rest bedankt voor de reacties ben echt benieuwd naar jouw ervaringen met die TP schakelwals, en al helemaal over die TP membraan !
Je bent de eerste die ik zie die dit ding heeft gekocht.
|
do jun 26, 2008 9:17 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
beter kijken lennart , zijn al meer met tp membraan , maatje van me ook , enb ij hun liep het veel minde
hoezo komt je kop niet uit met de squish ? je moet je cilinder ook ophogen he
|
do jun 26, 2008 11:28 pm |
|
|
razor
ApriliaForum Member
|
rs joost schreef: beter kijken lennart , zijn al meer met tp membraan , maatje van me ook , enb ij hun liep het veel minde
daarom zeg ik ook... jij ben de eerste die IK zie met dat mebraan...
van eliminator wist ik het niet...
heb lang geleden wel iemand hier gezien op appieforum die dat ding had gekocht maar die monteerde/teste hem maar nooit..
maargoed.. schijnt dus tegen te vallen zeg jij joost?
|
do jun 26, 2008 11:32 pm |
|
|
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 04, 2006 11:57 pm Berichten: 705 Woonplaats: hoeksche waard
|
rs joost schreef: beter kijken lennart , zijn al meer met tp membraan , maatje van me ook , enb ij hun liep het veel minde
ja maar heb geen voetpakkingen meer over en ik moest en zou hem inelkaar zetten
|
vr jun 27, 2008 1:00 am |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
zo ziet er zeer netjes uit
|
vr jun 27, 2008 7:18 am |
Persoonlijk album
|
|
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
|
|
di jul 01, 2008 1:14 pm |
|
|
mark RS95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 6:50 pm Berichten: 362 Woonplaats: Ten Boer(groningen)
|
Mooi project zeg, vind SBK toch een van de mooiere modellen! Maar waar is de rechte vertanding van je krukas naar je koppeling voor? wat heeft dat voor voordeel?
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 9&start=60
|
di jul 01, 2008 1:31 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Minder wrijving door rechte vertanding, andere verhouding waardoor je versnellingen en vertanding wat mooier uitkomt en makkelijker koppelen door 2 naaldlagers bij je koppelingstandwiel
_________________ Thom'z BeunBaas
|
di jul 01, 2008 1:44 pm |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
Nadeel: meer herrie
schuine vertanding word toegepast omdat het "stiller" zou zijn
En door een rechte vertanding heb je minder slijtage op je lagers.
Edit:
maurits schrijft dit lucas is weer is ingelogd op deze pc..
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
di jul 01, 2008 1:47 pm |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
doro de schuine vertanding worden de tandwielen als het ware van elkaar gedrukt als het snel draait zodat het allemaal beter past, de rechte vertanding maakt inderdaad meer herrie omdat ze niet in elkaar worden gedrukt, zo zit er ook meer speling op.
_________________ bier is lekker
|
di jul 01, 2008 1:51 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
maurits heeft hetzelfde nadeel, die heeft ook altijd teveel herrie
Rechte vertanding slijt wel harder dan een schuine doordat de tanden niet een constant vloeiend contact hebben
_________________ Thom'z BeunBaas
|
di jul 01, 2008 1:51 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
boeit niet rechte vertanding heeft gewoon meer voordelen op sprint:L
|
di jul 01, 2008 11:12 pm |
|
|
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
|
ik denk dat je dat geluid vd vertanding niet echt zal horen aangezien er een metraknetter onder komt
|
do jul 03, 2008 1:45 am |
|
|
bouran
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 18, 2006 3:32 pm Berichten: 399 Woonplaats: scharendijke
|
ik heb er ook die rechte set van top in zitten en je hoort bijna geen verschil, als je dat ding van me pa hoort met rechte tanden dan denk je dat er knikkers in de bak zitten
_________________ CNC frees en draai werk, blok revisie/tuning pm voor een prijsje! http://www.cnc-parts.nl 2de plaats pro stock jubbega 2009
|
do jul 03, 2008 9:32 am |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
die droge koppeling van je pa maakt ook meer herrie he
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
do jul 03, 2008 1:10 pm |
|
|
|