hallo,
ik heb sinds kort een rs50 uit 2000
toen ik hem kocht zat er een snelle 50 op maar die zat vol met krassen, nu heb ik de orginele cilinder er weer op maar ik wil meer vermogen.
ik rijd nu hiermee:
50cc gilardoni 2 alu (7 spoelers)
16mm dellorto
yasuni hmr2
en de rest is nog standaard
hij draait nu 9500 toeren maar dat vind ik te weinig
de uitlaatpoort was standaard ook bagger dus die heb ik nu al 5.5mm omhoog-gefreest en een andere vorm gegeven.
de uitlaattiming zit nu rond de 170 graden en een blowdown van 25 (ongeveer)
zal ik hem nogmeer omhoog frezen en naar een uitlaattiming van 175-180 graden gaan, of zijn en nog meer manieren om toeren te winnen.
met een 17.5 carb of een hebo membraan bijv?
mvg jos vd bel.
edit:
vertanding 11-47
uitlaattiming standaard 127 graden
spoeltiming standaard 120 graden
blowdown standaard 3.5
uitlaattiming nu 170 graden
spoeltiming nu 120 graden
blowdown nu 25