Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, heb welliswaar geen Aprilia, maar toch hetzelfde hart
Hierbij show ik dus mijn brommer:
Gekocht in Augustus 2011, toen werd ik 16, begin 2012 ging ik kijken naar 80cc,
uiteindelijk een Motorhispania crosser gekocht waar een mooie Malossi MHR 80 op lag,
omgebouwd, en zomer 2012 mee gereden. Vervolgens ging het ding raar doen, achteraf
bleek dat het membraan gescheurd was, maar ondertussen wilde ik weer terug naar 50cc
want als ze je pakken, hang je. In Oktober 2012 voor een ruime 1000 euro aan mijn
brommer versleuteld, en nu door die k*t pekel is mijn mooie SCR Corse Cross HM 50/70 verroest.
Ook heb ik ondertussen problemen met de ontsteking, dus helaas staat hij nu stil.
Zo was hij toen ik hem kocht.
Eerste dag dat ik mijn brommerrijbewijs had, gelijk over de N322 geknald, zat voor vrachtwagen, moest afslaan
maar had geen knippers, eerst maar eens knippers erop gebouwd.
Erg lang zo gereden, Leovince V6, ging toch tegen de 85 op gps, gewone 50cc en 17 mm carburateur.
Begin 2012 heb ik er een Yasuni HMR 2 op gegooid, gekregen bij mijn 80cc:
Zomer 2012 vond ik het tijd worden voor een Malossi MHR 80, heeft helaas nooit echt goed gelopen,
maximaal 97 op gps gehaald, inclusief Twinair luchtfilter, 28mm vlakschuif carburateur en HPI ontsteking.
Met me beste maat z'n Derbi Xtreme:
Foto's van de restauratie in Oktober zullen binnenkort volgen. Hierbij heb ik alles motorisch vervangen,
met uiteindelijk een DR 50, SCR Corse Cross HM 50/70, 19 mm carburateur, twinair luchtfilter, nieuwe
set Pirelli Sport Demons en nog veel meer.
Groetjes,
Gerben van de Werken