Re: Het algemene 'kleine vragen' topic.
Na vandaag terug te rijden naar huis nieuw probleem erbij gekregen. Aprilia rs50 2009 Als ik de motor start (elektrisch) met koppeling in loopt de motor gewoon normaal. Maar laat ik de koppeling los in zijn neutraal, versnelling 1 & 2 maakt die een hard schuren geluid. En trekt die naar voren in zijn neutraal stand. zie video: http://youtu.be/CByY2iL9eMo Wie of wie weet wat het probleem kan zijn.
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
Nee, je versnellingsbak, niet je koppeling. Je zei dat hij vooruit ging rijden in zn vrij toch? Dat maakte ik iig op uit t filmpje. Dan zal er in je bak wel iets in elkaar liggen, anders zou ie iig niet naar voren trekken.
Welke lagers zouden dit zijn dan volgens jou? Krukas? Denk dat ik ff ga vragen bij jos dijkman wat het zou gaan koste. Dan lever ik gewoon alleen het blok.
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
chrisnl94 schreef:
Maar dat schurend geluid dan?
Je krukaslagers niet hoor, ik denk idd ook aan het kogellager achter de koppeling. Wegrijden in de vrij is apart. Weet je zeker dat je hem goed nog goed vrij kunt zetten?
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
Keiji. schreef:
marien schreef:
team-rs schreef:
eerder 1 van de lagers denk ik
Want van een kapot lager gaat je brommer ineens naar voren trekken?
Doe normaal kutkind, je roept maar wat in de hoop dat je in de richting zit en als er later iemand je corrigeert zeg je dat het bijna het zelfde is en dat ze niet zo moeilijk moeten doen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum