Auteur |
Bericht |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
 Re: Het algemene 'kleine vragen' topic.
ThjardoHA schreef: Zit er op mijn rs 50 MY een benzinefilter, zo ja, waar?  tussen je leiding als die er een zou hebben. Kan niet missen, ziet eruit als een klein kokertje met dopje en boven en onder een ventieltje erop 
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
ma mei 06, 2013 6:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
boy-1993 schreef: Bij m'n aprillia deed eerst normaal licht het, toen ineens niet meer, zelfde verhaal als bij groot licht. Nu kan ik alleen dat mini lampje in het midden nog maar gebruiken. Weet iemand wat er aan de hand is? Schakelaar stuk? Lampjes doorgefikt? Losse contacten bij de schakelaar? Over welk kleine lampje in het midden heb jij het? Mijn RS had maar 2 lampen in de koplamp..... De relais die jij post past niet, volgens mij.
ma mei 06, 2013 6:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Stinos schreef: ThjardoHA schreef: Zit er op mijn rs 50 MY een benzinefilter, zo ja, waar?  tussen je leiding als die er een zou hebben. Kan niet missen, ziet eruit als een klein kokertje met dopje en boven en onder een ventieltje erop  want in de tank kan geen filter zitten? aangezien er aan de meeste vacuumkraantjes ook geen een filtertje zit
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma mei 06, 2013 6:36 pm |
|
 |
boy-1993
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 22, 2013 5:58 pm Berichten: 54 Woonplaats: maasdam
|
marien schreef: boy-1993 schreef: Bij m'n aprillia deed eerst normaal licht het, toen ineens niet meer, zelfde verhaal als bij groot licht. Nu kan ik alleen dat mini lampje in het midden nog maar gebruiken. Weet iemand wat er aan de hand is? Schakelaar stuk? Lampjes doorgefikt? Losse contacten bij de schakelaar? Over welk kleine lampje in het midden heb jij het? Mijn RS had maar 2 lampen in de koplamp..... De relais die jij post past niet, volgens mij.  In het midden zie je een klein gaatje zitten daar zit bij mij een lampje in en die doet het alleen.
|
ma mei 06, 2013 6:37 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Lijkt me een mooie kutplek voor n filter. Hoe ga je die vervangen dan?
ma mei 06, 2013 6:37 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
marien schreef: Lijkt me een mooie kutplek voor n filter. Hoe ga je die vervangen dan? als je tank leeg is kan je het vaccuum kraantje er heel makelijk uit haalen
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma mei 06, 2013 6:39 pm |
|
 |
Schriene
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 15, 2012 1:48 pm Berichten: 814 Woonplaats: Maastricht
|
Die zit gewoon aan het kraantje vast vgm. Zo hebben mijn rs en mx het tenminste.
ma mei 06, 2013 6:39 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
team-rs schreef: Stinos schreef: ThjardoHA schreef: Zit er op mijn rs 50 MY een benzinefilter, zo ja, waar?  tussen je leiding als die er een zou hebben. Kan niet missen, ziet eruit als een klein kokertje met dopje en boven en onder een ventieltje erop  want in de tank kan geen filter zitten? aangezien er aan de meeste vacuumkraantjes ook geen een filtertje zit dat kan uiteraard ook  weet niet wat een MY normaal heeft 
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
ma mei 06, 2013 6:40 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
|
ma mei 06, 2013 6:41 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: marien schreef: Lijkt me een mooie kutplek voor n filter. Hoe ga je die vervangen dan? als je tank leeg is kan je het vaccuum kraantje er heel makelijk uit haalen Oh, daar heb ik dan weer geen ervaring mee. Ik vind een vacuumkraan sowieso de meest overrated uitvinding ooit.
ma mei 06, 2013 6:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
marien schreef: team-rs schreef: marien schreef: Lijkt me een mooie kutplek voor n filter. Hoe ga je die vervangen dan? als je tank leeg is kan je het vaccuum kraantje er heel makelijk uit haalen Oh, daar heb ik dan weer geen ervaring mee. Ik vind een vacuumkraan sowieso de meest overrated uitvinding ooit. klopt, zijn egt kut dingen bij mij gingen er altijd gelijk normaale kraantjes in
|
ma mei 06, 2013 6:43 pm |
|
 |
ThjardoHA
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 06, 2012 8:58 pm Berichten: 348 Afbeeldingen: 0
|
Kan ik er ook gewoon 1 plaatsen tussen mijn benzineslang naar mijn carb ofzo?
_________________ Aprilia RS80 Balck Red Aprilia RS4 125 Racing Black Yamaha Aerox
|
ma mei 06, 2013 6:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
ja.
|
ma mei 06, 2013 6:56 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
|
hee sorry man wist niet dat je boos zou worde
|
ma mei 06, 2013 7:01 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Sebas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 27, 2012 9:38 pm Berichten: 3 Woonplaats: Vlimmeren
|
Wat voor olie moet er in een Red Rose brommer uit 1980?
_________________ aprilia red rose 88
|
ma mei 06, 2013 7:33 pm |
|
 |
|