Garage opruiming (Veel foto's)
Hoi Jongens.
Aangezien ik nogal veel spul heb dat hier maar een beetje ligt te liggen bied ik wat te koop aan. Overal mag voor geboden worden. Prijzen zijn niet vast, maar biedt alsjeblieft met respect.
Motorhispania Furia frame met kenteken en kappen en tank. Het frame is nejes gespoten, dus daar zit nergens roest op. De kappen zijn lelijk. Zadel krijg je erbij, Kabelboom ook. Bieden vanaf 20 euro.
Nieuwe Pro-grip handkappen. Nooit gebruikt, nieuw in verpakking. Nieuwprijs 32 euro. bied maar wat.
Cr 125 kappenset. De kappen zijn niet meer heel netjes. Leuk voor een beun brommer of weilandcrosser. Bieden vanaf 20 euro
Pro-Grip handvatten en gashendel.
GPR velgen. Gekocht van Ivar hier op het forum voor een projectje, maar dat is anders gelopen. Geen schijven of tandwiel. Achterwiel is prima, voorwiel heeft een schaafplekje. Voorband is netjes. Geen achterband. Bieden vanaf 50 euro.
Zwart gecoate Rieju achterbrug. Ideaal om een Rieju RRX om te bouwen naar een link-systeem. 30 euro
Nette protaper stuurpad. 15 euro.
Acerbis cyclops koplamp. Bied maar wat
Lelijk ding koplamp. Geen idee.
LeoVince V6 demper. 20 euro.
Domino Snelgas. 20 euro.
Dell'orto PHBH 28mm. Mist enkele delen. 10 euro.
Zeer nette MIkuni TM24. Gaat niet voor minder dan 70 euro weg. paar sproeiers zitten erbij. Geen spruitstuk.
2x Ducati bobine. 15 euro per stuk.
Telleraandrijving.
Racegaas. Ooit gekregen, maar ik kan er niks mee.
Ook nog een Zwart gecoat MH RX Frame met kenteken en SHOWA USD vork (40 euro). Verder nog een OKO 24mm met serienummer (35 euro) en een 17.5mm Dell'orto met elektrische choke (25 euro).
Foto's van de OKO:
Ook nog een DR80 AM6 zonder zuiger, mag weg voor 35 euro. nieuwe zuiger kost 39 euro:
Gelieve even te PB'en bij interesse. Dat houdt het allemaal wat overzichtelijker. Ik haal het artikel uit de beginpost als het verkocht is.
gr Pieke