Auteur |
Bericht |
MichelKorten RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 19, 2013 9:19 pm Berichten: 3 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Raalte
|
Streetfighter bouwen RS50
Hallo, Ik heb een aprilia rs 50 van 2007 en wil er graag een streetfighter van maken. Ik heb al helemaal in me hoofd hoe het er uit moet gaan zien. Ik wil er een breed stuur op zetten, maar zou iemand mij kunne zeggen hoe ik dat zou moeten aanpakken?
Ik ga er ook een ander voorkapje op zetten maar wil mijn kilometerteller wel blijven houden, dat betekent dat ik mijn kilometerteller een stukkie terug moet maken. Hoe zou ik dat volgens jullie het best kunnen doen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Mvg Michel
|
di maart 19, 2013 9:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
Re: Streetfighter bouwen RS50
breder stuur kun je beter de hevels, kabels enz van een rx/senda overnemen als geheel want een groot gedeelte van je kabels zal nu te kort zijn.
di maart 19, 2013 9:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
onderdelen van een gpr nude overzetten.
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
di maart 19, 2013 10:03 pm |
|
|
MichelKorten RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 19, 2013 9:19 pm Berichten: 3 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Raalte
|
Oja zou idd slim zijn om kabels enzo van een senda of xs over te nemen. Maar wat zijn hevels eigenlijk dan? Nog nooit van gehoord?
Maar zou ik dan de stuurklemmen van zo'n stuur gewoon op mijn kroonplaat kunnen vastlassen?
|
di maart 19, 2013 10:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
omg
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
di maart 19, 2013 10:36 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
FlorisFerrari schreef: onderdelen van een gpr nude overzetten.
|
di maart 19, 2013 11:04 pm |
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
MichelKorten RS schreef: Oja zou idd slim zijn om kabels enzo van een senda of xs over te nemen. Maar wat zijn hevels eigenlijk dan? Nog nooit van gehoord?
Maar zou ik dan de stuurklemmen van zo'n stuur gewoon op mijn kroonplaat kunnen vastlassen? Pls. Koop dan gewoon een nude..
wo maart 20, 2013 12:00 am |
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
wat vervelend nu double post
wo maart 20, 2013 12:00 am |
|
|
CalvinD
ApriliaForum Member
|
MichelKorten RS schreef: Oja zou idd slim zijn om kabels enzo van een senda of xs over te nemen. Maar wat zijn hevels eigenlijk dan? Nog nooit van gehoord?
Maar zou ik dan de stuurklemmen van zo'n stuur gewoon op mijn kroonplaat kunnen vastlassen? je wil hem er toch wel netjes uit laten zien neem ik aan? zou ik sturen niet gaan omlassen.
_________________ A relationship is just a friendship with extra benefits.
|
zo maart 24, 2013 7:34 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
Deze gast is te simpel.
|
zo maart 24, 2013 7:53 pm |
|
|
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
ja of heeft gewoon nog weinig ervaring met brommertjes en komt er hier even naar vragen voordat hij het 1 en ander stuk maakt.
Als je dit wilt doen moet je kroonplaten van een nude pakken, lassen kan (haast) niet en wordt toch nooit mooi en echt recht. Ik weet niet of de kroonplaten van een senda passen? Maar die zijn er meer in de aanbieding.
zo maart 24, 2013 9:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ja of je koopt raisers die je moet vastbouten mensen denken altijd zo moeilijk
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo maart 24, 2013 9:28 pm |
|
|
Aprilia RX 50 2003
Administrator
|
Ik dacht dat er op een RS geen aansluiting zat voor raisers/stuurklemmen voor een cross stuur?
zo maart 24, 2013 9:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Boren!
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
zo maart 24, 2013 9:37 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
nee maar een gaatje boren is niet zo lastig toch :')
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo maart 24, 2013 9:37 pm |
|
|
|