|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
traneshot
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) yamaha dt voorvork
ik zoek een gouden up side down voorvork die gemakkelijk pas te makken is op een yamaha dt en ik heb gekeken voor zo een ktm voorlicht zou ik dit kunnen steken en mijn kilometriek kunnen houden alvast bedankt
Bijlagen:
dsc07418ph1.jpg [ 151.92 KiB | 1099 keer bekeken ]
|
wo feb 27, 2013 7:44 am |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: yamaha dt voorvork
Maak eens niet nieuwe topics aan, dit kan net zo goed in het kleine vragen topic. 1. Vraag het in het te koop gevraagd gedeelte 2. Ja, mits de rubbers van de kap lang genoeg zijn
wo feb 27, 2013 2:46 pm |
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: yamaha dt voorvork
Helemaal met Kris eens, volgens mij heb ik jou er ook al eerder op aangesproken niet steeds topics te openen voor elk lullig dingetje.
//Close.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
wo feb 27, 2013 3:44 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|