Auteur |
Bericht |
team-rs
ApriliaForum Member
|
 Re: PDM #4 Pottendijk Beginpost aangepast!
amorscode schreef: IK heet amos En ik weet btw genoeg van die stofzuigers af en ik heb er ook genoeg op gereden om te weten dat het niet mn favorieten zijn  als je op scooters met 30 pk hebt gereeden krijg je toch wel een dikke grijns op je bakkus hoor 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo jan 27, 2013 9:47 pm |
|
 |
amorscode
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2013 11:58 am Berichten: 106 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Gieten
|
rieju-rrx schreef: Als jeje rijbewijs niet hebt heb je er genoeg op gereden?  heb een keer 10 km gereden op een scooter van een kameraad (via achterweggetjes) bagger bagger en bagger niet omdat ze niet rijden ofzo maar gewoon omdat er geen reet aan is en dan dat irritante uitlaatgeluidje erbij 
zo jan 27, 2013 9:49 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
amorscode schreef: rieju-rrx schreef: Als jeje rijbewijs niet hebt heb je er genoeg op gereden?  heb een keer 10 km gereden op een scooter van een kameraad (via achterweggetjes) bagger bagger en bagger niet omdat ze niet rijden ofzo maar gewoon omdat er geen reet aan is en dan dat irritante uitlaatgeluidje erbij  bijna standaard scootertjes dus 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo jan 27, 2013 9:50 pm |
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
zit wat in, school die ik nu doe doe ik toch geen ruk dus neem zo vrij wanneer t nodig is. verder alleen kijken of ik het eens kan worden met mijn budget hierover Kostenplaatje: 35 euro licentie 25 euro aanhanger 30 euro benzine 15 euro diesel 
Persoonlijk album
|
 |
Schriene
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 15, 2012 1:48 pm Berichten: 814 Woonplaats: Maastricht
|
Jeroenvs schreef: hij zegt net dat het doordeweeks wordt chef Bij mij is het maar de vraag hoe het uitkomt met school.  Hehe heb weer een heftig leesgebrek hier. ochja dan pak ik wel vrij van school.
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Ja klopt. Maar een flink opgefokte scooter over een circuit banjeren is ook leuk. Alles op een circuit is leuk.  Jeroen zie jij toevallig ook wat interesse in vrachtwagenservice? 
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
Persoonlijk album
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Schriene schreef: Jeroenvs schreef: hij zegt net dat het doordeweeks wordt chef Bij mij is het maar de vraag hoe het uitkomt met school.  Hehe heb weer een heftig leesgebrek hier. ochja dan pak ik wel vrij van school. Dat is de juiste instelling! Erwin vergeet de borg van 50/100 euro niet. Ik wil je wel ophalen. 
|
zo jan 27, 2013 9:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
amorscode
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2013 11:58 am Berichten: 106 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Gieten
|
rieju-rrx schreef: Ja klopt. Maar een flink opgefokte scooter over een circuit banjeren is ook leuk. Alles op een circuit is leuk.  Jeroen zie jij toevallig ook wat interesse in vrachtwagenservice?  je hebt dus idd opgefokt en normaal. en normaal heb ik kennis meegemaakt maar mischien dat mijn mening veranderd als ik de opgefokte versie tegenkom 
zo jan 27, 2013 9:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
ja maar borg krijg je terug slimme  denk dat 25 euro aanhangert toch goedkoper is. + dan heb je eigen auto en ik neem ditmaal toch wel zo godsonmogelijk veel onderdelen mee dat alles wat er mis kan gaan wel gefikst kan worden 
Laatst bijgewerkt door Aprilia RX 50 2003 op zo jan 27, 2013 9:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo jan 27, 2013 9:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
amorscode schreef: rieju-rrx schreef: Ja klopt. Maar een flink opgefokte scooter over een circuit banjeren is ook leuk. Alles op een circuit is leuk.  Jeroen zie jij toevallig ook wat interesse in vrachtwagenservice?  je hebt dus idd opgefokt en normaal. en normaal heb ik kennis meegemaakt maar mischien dat mijn mening veranderd als ik de opgefokte versie tegenkom  ik heb een topic hier, die iedereen leuk vind terwijl het over een scooter ging, end ie zijn gehaat hier
|
zo jan 27, 2013 9:53 pm |
|
 |
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Lennart, weet ik nog niet. Ligt eraan wie er vanuit deze richting ook gaan.
zo jan 27, 2013 9:53 pm |
|
 |
amorscode
ApriliaForum Member
|
sorry kerel kon het niet laten maar nu dus weer on-topic 
zo jan 27, 2013 9:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
amorscode schreef: rieju-rrx schreef: Ja klopt. Maar een flink opgefokte scooter over een circuit banjeren is ook leuk. Alles op een circuit is leuk.  Jeroen zie jij toevallig ook wat interesse in vrachtwagenservice?  je hebt dus idd opgefokt en normaal. en normaal heb ik kennis meegemaakt maar mischien dat mijn mening veranderd als ik de opgefokte versie tegenkom  viewtopic.php?f=11&t=17465&p=706388&hilit=tcr#p706388
|
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Ja nou je moet het alsnog betalen. En voor 40 euro haal ik je op. Maar ja dan moet je nog even met andere regelen hoe je er gaat komen. 
|
Persoonlijk album
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
|
rieju-rrx schreef: Ja nou je moet het alsnog betalen. En voor 40 euro haal ik je op. Maar ja dan moet je nog even met andere regelen hoe je er gaat komen.  40 euro kost t me ook om met eigen auto (van mn ouders maar toch) met aanhanger te komen. ding wil toch best wel lekker met aanhanger en gebruikt er niks meer om. 1 op 18.9 -> 1 op 17.3 
Laatst bijgewerkt door Aprilia RX 50 2003 op zo jan 27, 2013 9:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo jan 27, 2013 9:56 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|