Auteur |
Bericht |
stivoman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 04, 2006 4:17 pm Berichten: 96 Woonplaats: Gelderland
|
ik wil ook wel erges stickers vandaan halen alleen weet niet waar
_________________ Service : Ja, gratis flitspalen verwijderen !Garanti :Nee, ze komen echt niet meer terug
|
do sep 07, 2006 4:22 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
|
do sep 07, 2006 4:41 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Nummer 4 zou ik niet doen, de Rs van Fast-Rider was ook zoiets..
Zwart met wit is wel leuk, maar zijn er al wel heel veel van, de gele is opzich wel leuk jah ... En anders Stickers laten maken ?
_________________ De NnisRs
|
do sep 07, 2006 4:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
G-Force
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 18, 2005 10:06 pm Berichten: 284 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Baarn
|
ludo schreef: ik kan die stickers nog niet vinden thomasrs50 schreef: camel replica is mooist
en die stickers zijn idd makkelijk te vinden op ebay,
@ G-force, heb jij die link nog ? stivoman schreef: ik wil ook wel erges stickers vandaan halen alleen weet niet waar
ben maar ns ff gaan zoeken, tis deze ebay shop.
Vrij veel stickersets, mss kom je wel op een idee voor een andere replica.
zitten zat aprilia stickersets bij, en kwaliteit lijkt me wel oké.
vinden jullie allemaal vast wel wat daaro
http://stores.ebay.co.uk/motorbike-graphics
>> vergeet niet ff om te rekenen in euro's, lag gemiddeld rond de 50 eur excl verzenden voor complete grote stickersets.
|
do sep 07, 2006 4:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
stivoman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 04, 2006 4:17 pm Berichten: 96 Woonplaats: Gelderland
|
ff zoeken, weet iemand een nederlande site met die stickers enzo?
_________________ Service : Ja, gratis flitspalen verwijderen !Garanti :Nee, ze komen echt niet meer terug
|
do sep 07, 2006 4:58 pm |
|
|
ludo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 11:22 pm Berichten: 477 Woonplaats: dedemsvaart
|
oke ik heb nu een vet probleem
ik zag op die site ook de chesterfield stickers
http://i4.ebayimg.com/03/i/08/33/c9/30_1_b.JPG
en ik ben al vanaf dat ik de eerste aprilia chesterfield zag smoor verliefd geworden op die stickers en kleur
maar ik wil graag iest speciaals hebben echt dat je ergens komt en iedereen allen na jou kijkt omdat jij zo vette brommer heb en dan vind ik de orginele chestefield dan weer iest te saai dus kan iemand zeggen hoe ik een brommer vet kan maken met chesterfield stickers en zal er dan michien een duidelijk ontwerp maken en mag ook wel van die camel replica
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
do sep 07, 2006 5:00 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Maak een chesterfield met andere kleuren erbij, wat toch goed met elkaar matcht..
Wil je echt iets speciaals wat niemand heeft, dan moet je van een 2006 model een chesterfield replica van maken
|
do sep 07, 2006 6:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
ludo
ApriliaForum Member
|
DennisRS schreef: Maak een chesterfield met andere kleuren erbij, wat toch goed met elkaar matcht.. Wil je echt iets speciaals wat niemand heeft, dan moet je van een 2006 model een chesterfield replica van maken
is die er dan
zou je ook een foto willen posten
|
do sep 07, 2006 6:57 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
|
ludo schreef: DennisRS schreef: Maak een chesterfield met andere kleuren erbij, wat toch goed met elkaar matcht.. Wil je echt iets speciaals wat niemand heeft, dan moet je van een 2006 model een chesterfield replica van maken is die er dan zou je ook een foto willen posten
Nee het eerste deel was serieus, tweede deel was niet serieus bedoeld, en ik bedoelde het niet zo , vergeet het maar en lees alleen mn eerst deel
|
do sep 07, 2006 7:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
ludo
ApriliaForum Member
|
DennisRS schreef: ludo schreef: DennisRS schreef: Maak een chesterfield met andere kleuren erbij, wat toch goed met elkaar matcht.. Wil je echt iets speciaals wat niemand heeft, dan moet je van een 2006 model een chesterfield replica van maken is die er dan zou je ook een foto willen posten Nee het eerste deel was serieus, tweede deel was niet serieus bedoeld, en ik bedoelde het niet zo , vergeet het maar en lees alleen mn eerst deel
oke ik dacht al
maar dan nog iets ik heb chesterfield gezien met gele en groene strepjes wat is het verschil
|
do sep 07, 2006 7:28 pm |
|
|
|