Auteur |
Bericht |
Vissertje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 27, 2004 4:05 pm Berichten: 23 Woonplaats: ijmuiden
|
Mijnes
Eindelijk wat foto's van mijnes het heeft lang geduurd maar ik snapte er ook niks van :/
ik heb deze nu:
maar er de Jolly Moto demper zit er nog niet op
_________________ RS ; Seker MAsteR !!!!
|
do dec 02, 2004 1:18 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Mooi hoor,! Aleen doe je dat met die foto's plaatsen nog op de moeilijke manier maargoed.
|
do dec 02, 2004 2:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 19, 2004 2:21 pm Berichten: 154 Woonplaats: Drunen
|
mooi ding man... maare, waddup met die standaart, hij ligt op die bovenste foto maar een beetje tegen die muur aan geflikkerd zo lijkt `t...
verder vet ding, oud model RS is altijd een beauty
_________________ Aprilia RS50 `04 Pogiali Black Edition :-)
Official Forum Zeikerd
pics: klik hier
|
do dec 02, 2004 4:06 pm |
|
|
Vissertje
ApriliaForum Member
|
haha thanks :) ja klopt hij staat tegen de muur op foto 1 en als ik hem op me standaard heb legt ie sowat op de grond haha
ik heb em btw tegen de muur omdat de ruimte erg klein is waar hij normaal staat (heb geen zin om em steeds opnieuw me schuur in te rijden ) dus moet hij wel tege de muur
|
do dec 02, 2004 4:36 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
|
do dec 02, 2004 5:03 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
JamMasterG schreef: mooi ding man... maare, waddup met die standaart, hij ligt op die bovenste foto maar een beetje tegen die muur aan geflikkerd zo lijkt `t... verder vet ding, oud model RS is altijd een beauty
En mijn oud model niet dan
Nee idd oud model is Vet en die Rossi zie je nog erg weinig met ori kleuren
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
do dec 02, 2004 8:05 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
rs-power schreef: JamMasterG schreef: mooi ding man... maare, waddup met die standaart, hij ligt op die bovenste foto maar een beetje tegen die muur aan geflikkerd zo lijkt `t... verder vet ding, oud model RS is altijd een beauty En mijn oud model niet dan Nee idd oud model is Vet en die Rossi zie je nog erg weinig met ori kleuren
ja ja die van jouw is ook lief.....
|
do dec 02, 2004 8:43 pm |
|
|
Vissertje
ApriliaForum Member
|
Citaat: NICE !! zou persoonlijk alleen wat minder stickers derop plakken maar verder is die wel netjes krijg je nouw trouwens geen krassen op je kuip als je hem steeds tegen dat muurtje flikkert ?
nou, kijk , dat is niet zo hij leunt ertegen met OF mijn voorband een beetje OF met mijn stuur.. maar ik schaaf wel vaak over de grond als er iemand bij mij achterop zit, ga ik gegarandeerd over de grond door de bochten weet iemand hier iets op ?
enne bedankt voor jullie leuke reacties :)
|
do dec 02, 2004 11:58 pm |
|
|
Vissertje
ApriliaForum Member
|
btw, check me gele plaatje op me voorspatbord politie zei er niets van
|
do dec 02, 2004 11:59 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Vissertje schreef: Citaat: NICE !! zou persoonlijk alleen wat minder stickers derop plakken maar verder is die wel netjes krijg je nouw trouwens geen krassen op je kuip als je hem steeds tegen dat muurtje flikkert ?
nou, kijk , dat is niet zo hij leunt ertegen met OF mijn voorband een beetje OF met mijn stuur.. maar ik schaaf wel vaak over de grond als er iemand bij mij achterop zit, ga ik gegarandeerd over de grond door de bochten weet iemand hier iets op ? enne bedankt voor jullie leuke reacties :)
dikkere voorvork olie
|
vr dec 03, 2004 12:37 am |
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
Vissertje schreef: btw, check me gele plaatje op me voorspatbord politie zei er niets van
vriend van me had 25 Tweetystickers zitten... nooit een probleem mee gehad
_________________ 25kW Suzuki GS500E te koop, bel 0616495467.
|
vr dec 03, 2004 10:09 am |
|
|
Vissertje
ApriliaForum Member
|
Citaat: dikkere voorvork olie
heb jij der eentje die je aanraad voor me ? Citaat: vriend van me had 25 Tweetystickers zitten... nooit een probleem mee gehad
haha
|
vr dec 03, 2004 11:43 am |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
je hebt verschillende olie raadpleeg je dealer als je te dikke neemt knal je je keringen deruit de hele tijd vraag ook na (of kijk in je handboek) hoeveel cc olie der in je poten moet...
|
vr dec 03, 2004 8:22 pm |
|
|
Vissertje
ApriliaForum Member
|
oké chill dat handboek is dat lichtblauwe met wit boekje en waar doe je die olie erin ??
|
za dec 04, 2004 12:07 am |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
Werner [YRT] schreef: Vissertje schreef: Citaat: NICE !! zou persoonlijk alleen wat minder stickers derop plakken maar verder is die wel netjes krijg je nouw trouwens geen krassen op je kuip als je hem steeds tegen dat muurtje flikkert ?
nou, kijk , dat is niet zo hij leunt ertegen met OF mijn voorband een beetje OF met mijn stuur.. maar ik schaaf wel vaak over de grond als er iemand bij mij achterop zit, ga ik gegarandeerd over de grond door de bochten weet iemand hier iets op ? enne bedankt voor jullie leuke reacties :) dikkere voorvork olie
Is een optie
Het kan zijn dat je keeringen lek zijn (kijk of je poten vettig zijn) zoniet is dikkere/meer olie een optie
maar zelf zou ik voor stuggere veren in je voorvrok poten gaan is naar mijn mening effectiver want dat merk je duidelijker dan andere olie en heb je meteen suggere voorvering (rijdt fijner -> Mijn mening)
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
za dec 04, 2004 2:29 am |
|
|
|