Hey Matthijs, Gewoon ff bandjes goed oppompen, en echt goed schoon wegzetten, De koelvloeistof is anti vries die ik erin had gedaan! dus daar heb je geen omkijken naar! Groeten!
of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
Re: Het algemene 'kleine vragen' topic.
Ja, en ff je bougie er uit draaien, beetje 2 takt olie in de cilinder gieten en bougie terugdraaien, paar keer je krukas laten draaien. Dat staat in het onderhoudsboekje van mijn rieju.
Geregistreerd: zo jul 22, 2012 9:40 am Berichten: 290 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Driebergen
oke top! bedankt! hij staat op de padock :) binnenkort alles vervangen vloeistoffen bougie luchtfilter. alles even smeren lagertjes, boutjes, kabeltjes,
maar niks aftappen kwa olie dat het mis kan gaan klonteren ofzo?
Nee niet echt t is echt een lage fluitgeluid, Onbelast hoor je niks en in de powerband ook niet, Ik dacht dat mn koppeling slipte maar die heb ik woensdag afgesteld en er zitten mallossi veertjes dus t is gewoon onmogelijk dat ie slipt. ik zal morgen een fimpje maken
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
camb00 schreef:
Nee niet echt t is echt een lage fluitgeluid, Onbelast hoor je niks en in de powerband ook niet, Ik dacht dat mn koppeling slipte maar die heb ik woensdag afgesteld en er zitten mallossi veertjes dus t is gewoon onmogelijk dat ie slipt. ik zal morgen een fimpje maken
Rare shit... Ben benieuwd, kan net zo goed cilinder zijn.
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Vervang de wiellagers eens, ken je niemand in de buurt die een setje RS wielen heeft liggen? Dat je die er ff onder legt en dan kijkt of er nog steeds gepiep is.. Kost maar €20,- voor de vier lagers
Denk niet dat dat t is komt echt uit het blok en als je de koppeling indrukt hoor je t niet meer. Ik ga morgen ff alles nakijken, + olieaftap boutje is dol
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum