Senda DRD, alle dashboord meldingen doen vreemd
beste,
allereerst, ik heb uiteraard gesearcht, maar kwam er echt niet uit. het probleem is dat al mijn dashboord meldingen branden. dit betreft: -benzinemeter -oliepeilmeter -kvspeilmeter -groot licht dan ben ik vast nog wel wat vergeten
opmerkelijk is is dat: -olie, kvs en groot licht branden ALLEEN VALS wanneer de brommer tussen 3000 en 7000 toeren loopt. -soms wil de elektra niet branden na het omdraaien van de sleutel, en soms ook weer wel (zekering is gewoon goed dus, 15A) -kilometerteller doet het ook niet, maar dat was al langer, en ligt volgens mij aan de aandrijver -toeter lijkt het ook niet te doen. -olie, kvs en groot licht lijen te reageren op het gebruik van me knipperlicht, zoals hier te zien op 2:45 VVVVVVV
dit alles lijkt mij een idee de geven dat het van het aantal ampere afhangt wat door het vliegwiel>aantal toeren gegenereert wordt. Ik ben zelf echt behoorlijk bagger qua kennis wat elektra betreft, vandaar dat ik me op jullie beroep.
Geregistreerd: wo feb 02, 2011 6:55 pm Berichten: 261 Woonplaats: Brandwijk
Re: Senda DRD, alle dashboord meldingen doen vreemd
Ik heb dit probleem ook alleen reageert bij mij ook nog de kilometerteller op de toerenteller. Bij vol gas rij ik op mijn kilometer teller 199. Maar dat is dus of de gelijkrichter of de accu moet aan de druppelaar
Re: Senda DRD, alle dashboord meldingen doen vreemd
Venlonaer schreef:
Tommy pls ga eens niet die pauper scootersjonnies nadoen en op de verkeerde wegstrook rijden
Tis btw je accu ja, had ik ook als mijn accu leeg ging. Dan ging mijn dashboard verlichting etc ook aan en uit als ik t knipperlicht aandeed.
kudt kristian. ik was de organisator en moest t zooitje ongerelde belhamels onder controle proberen te houden, ik poogde ze naar rechts te krijgen maar die gasten rijden allemaal als idioten, wat ook de reden was dat ik ze allemaal liet stoppen in de volgende scene.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 55 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum