Auteur |
Bericht |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Re: Meeting Pottendijk PDM#3 GESLAAGD!!
Leuk verslag Manlong. Ik wil volgend jaar de gilera gsm sowieso 1 keer op pottendijk hebben, ben wel benieuwd wat dat monstertje kan. iig sneller zijn als Lennart
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
di okt 16, 2012 9:46 am |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
Mooi dagje en een hoop gelachen haha Filmpje komt woensdag/zaterdag Foto's misschien vanavond laat
|
di okt 16, 2012 9:54 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Haha heftig Manlong. Ik zal mijn verslag ook is even typen. Ik ben benieuwd naar het filmpje Jesse. Kun je ook een uncut filmpje maken? En al het beeldmateriaal dat je hebt erin douwen. Mijn verslag: Avond van te voren alles klaargezet krijg ik een whatsapp binnen van Joep: Over 10 minuten ben ik bij jou. Dus ik haasten haasten. Gelukkig zoveel mogelijk meegenomen. Behalve mijn kettingvet. Maar ja niet eens nodig gehad. Bij Joep geslapen om 6 uur opgestaan en om kwart voor 7 weggereden in de hoop dat we er rond een uur of 9 waren. Nou dikke lul dus dacht het verkeer en we stonden stil op de A28. Was naderhand helemaal niet erg want de baan zoals Manlong al zegt was zeiknat. Maar Joep en ik hadden skijt en gingen boeken. In mijn nieuwe apenpakkie. Die broek zat gruwelijk trouwens. Nou Joep en ik rijden. Glibber de glibber voor iedere bocht. Leek wel SuMo style. Versnelling terug tikken en achterrem erop en dan kwam de achter kant naast je! En de bocht voor het rechte stuk als je dan gas gaf in zijn 2 gleed ie onder je reet vandaan. Toch 20 minuten volgehouden maar toch tot de conclusie gekomen dat het te nat was. Toen werd Manlong het beu en zei. Ik heb niks beters te doen ik ga de baan droog maken ze hebben hier vast wel een bezem. En ja hoor. 5 minuten later zag je hem weglopen met die trekker. En toen 2 minuten later zag je hem rond gaan met de blazer haha. En het zonnetje kwam door! Dus je zag de baan op sommige plekken al opdrogen. Dus Joep en ik dachten kom nog een keer proberen. Ging al beter op sommige plekken nog nat. Nja betor. Toen weer eem gestopt en kreeg ik van Manlong te horen dat de Derbi-mannen heel misschien niet aanwezig konden zijn. Maar het zijn wel echte mannen. Dus er kwam een Aygo met de bumper op de bodem en de schokbrekers in de aanslag. En ja hoor met 5 man stapten ze uit de Aygo. Iedereen klaar gemaakt en zijn gaan boeken. Het was echt heftig. Iedereen reed vrij goed. Niemand hield elkaar op oid en gewoon vlammen. Helaas kwam ik wederom tekort op het rechte stuk en kwamen ze voorbij. Volgend jaar beter. Mijn snelste ronde tijd was wederom 1:02. Ik denk dat ik verlies ook voornamelijk op het rechte stuk heb. Ik heb er weer van genoten. En we hebben ook een start gemaakt met zijn allen. Ook nog paar rondjes op Joep zijn RS gereden. Was wel echt heftig. Zo'n setup komt er bij mij ook onder. Ik wil vlammen haha. Was wel vet. En ik heb bijna stuur aan de grond gehad. Hoop dat daar beeldmateriaal van is. Het was gewoon weer een super heftig dagje en hoop dat op 21 december 2012 niet heel de wereld word opgeblazen want ik heb nu alweer zin in volgend jaar. En natuurlijk, de broodjes vette bek waren ook belangrijk.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
di okt 16, 2012 10:07 am |
Persoonlijk album
|
|
xa188
ApriliaForum Member
|
Als ik over 2 uur mijn bed uitrol zal ik eens kijken naar wat foto's. Ik weet dat er heeelee dikke tussen zitten van wheeliende thomas.
|
di okt 16, 2012 11:56 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
To be honest. That's getting old.
|
di okt 16, 2012 11:56 am |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
zeur niet zo, dat komt gewoon omdat jij geen mooie wheelie hebt gemaakt.
|
di okt 16, 2012 11:57 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
|
di okt 16, 2012 11:58 am |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
|
di okt 16, 2012 11:59 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
|
di okt 16, 2012 12:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
You know me Beter ben ik er volgend jaar ook een hele dag met de Gilera. Kan sander zijn oude stuurtje even weer zien
|
di okt 16, 2012 12:00 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Ik weet het. Maar ik speel gewoon mee war. Regel maar zo vroeg mogelijk vrij. Meestal is het wel een maand of 2 maanden van te geregeld.
|
di okt 16, 2012 12:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
Vrij nemen is geen probleem Ik zat nu alleen met het feit dat ik nog maar 8 snipperuurtjes had, en ik er deze maand sowieso nog 5 nodig ben.
|
di okt 16, 2012 12:03 pm |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Aah oke. Nja volgend jaar weer nieuwe collectie snipperuren/dagen.
|
di okt 16, 2012 12:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
jup januari weer 200 erbij
|
di okt 16, 2012 12:07 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
|
Wie was er met die RS NM dan?
|
di okt 16, 2012 12:09 pm |
|
|
|