Re: Meeting Pottendijk PDM#3 GESLAAGD!!
Wayooo ben wakker helemaal kapot.
Gelijk dr phil op dikke shite.
Mijn verslagje:
Voorbereidingen voor pottendijk waren dramatisch. Zelf was ik meer bezig met het klaarmaken van de pitbike voor jeroen dan mijn eigen brommer. Gewoon omdat ik geen tijd had voor de pro
Dag begon goed was te laat wakker en moest me brommer enz nog inladen. Na 2uur op pad te zijn met de vito was ik eindelijk aangekomen @ pottendijk.
Daar stond Lennert en Rsjoep al klaar om te gaan boeken. Zelf dacht ik te laat te zijn dus toch nog goed op tijd.
Bij het uitladen kreeg ik te horen via een telefoontje dat Thomas zijn dodge niet meer starte dus het kon nog tijdje duren.
Best een goeie timing want de circuit was zieknat en de zon werkte niet goed mee.
Owja wisten jullie ook dat ik nu medewerker ben van Pottendijk haha.
Naja ik vroeg at de balie of ze een manier hadden om de baan droog te maken en ik kreeg een trekker in me hand gedrukt. Niks ergs aan maar na een kwart rondje werd ik al gek. In de verte zag ik een mevrouw lopen met een blazer dus vroeg ik of ik hem mocht lenen ahah. Zo heb ik de baan goed kunnen drogen en de grote plassen weggeblazen.
Teaser
http://www.youtube.com/watch?v=SkkN3vMy ... re=g-all-cNou de baan was nog steeds niet droog omdat het ineens plotseling ging regenen. SLOEG NERGENS OP.
Ik wilde rijden dus snel naar de pro en met stage 6 pak over me normale kleding gaan boeken.
Eerst rondje scheet ik in me broek eerst bocht ging ik bijna neer omdat slicks en regen niet samen gaan. Na paar rondjes kreeg ik het gevoel terug en ging ik iets en iets harder.
Eindelijk rond 12en kwam de derbi crew binnen. Gelijk iedereen ticket halen en de baan op.
De baan werd droger en droger dus kon ik meer gaan experimenteren. Rond 3 uur had ik aan jesse gevraagd of hij mij kon timen en ik reed toen een 57,23. Zelf vond ik het wel goed maar kon sneller dus meer op de limiet gereden na 3 uur
Aan het einde van de dag heb ik een duidelijk verschil gezien van wat ik aan het begin van de dag deed en aan het einde.
Ik verbaasde me echt hoe iedereen vooruit is gegaan. Iedereen super gereden en ben benieuwd naar de video's
Al met al trots op me Pata negra blok die het goed heeft volgehouden.
Owja dit heb ik verloren of kapot gereden:
Pro racedemper doormidden - Gelukkig een andere bij me
Only for competition plaatje kwijtgeraakt
Koppelingskabel kapot
Lostrillende bouten etc.