HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma dec 23, 2024 10:24 pm

Antwoord op onderwerp  [ 1075 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 72  Volgende
 Meeting Pottendijk PDM#2 Vervolg 15 oktober! zie link p.74 
Auteur Bericht
JB1
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Meeting Pottendijk PDM#2 20 augustus!
Keiji. schreef:
rieju-rrx schreef:
Ja heb ik toch ook naar geluisterd? Ik had hem achter op 2,2 en voor op 2,0. Maar achter was veelste hard en moest naar 1,5. Dus ik ben helemaal niet hypocriet ik heb het gelezen ik heb aangenomen en ik heb er naar geluisterd. En ik vind Niels inderdaad een toffe peer dat hij mij op zijn NSF heeft laten rijden, mij tips heeft gegeven over machine en over mijn rijstijl en dat neem ik ter harte. Het enige wat jij doet is afkraken en een keer een juiste bandenspanning doorgeven. Dus hou daar gewoon mee op schijtharses.

Dus als ik je op mn XR laat rijden ben ik net zo tof als niels? simpel ventje jij

Je moet hem ook tips geven Keiji, dat doe jij namelijk noooooit :D:

xa188 schreef:
Niels,

Ligt het probleem niet bij zijn banden spanning meer? Ik heb ook gewoon normale standaart vering en mijne loopt niet zo te klapperen. Alleen had ik mijn bandenspanning op 1.4 en 1.6 staan ( Koud ).

Heb je dezelfde banden? :00:
RonnyRacingTeam schreef:
JB1 schreef:
Die (binnen)veer is je basis, daar ga je min of meer altijd van uit, van daaruit ga je ook je demping aanpassen.
Dit heb ik meerdere malen te horen gekregen van de gasten van HyperPro en WP, en ik heb zo'n vaag vermoeden dat die gasten wel een dingetje of 2 weten van vering.

Klopt ook. Maar aan het tempo dat (ach ik ben zijn naam kwijt) heeft het allemaal nog niet zoveel zin. Vermits hij nu nog GEEN last had van zijn vering.
Daarom is het nu het eenvoudigs om er gewoon dikkere olie in te gieten. Dit help de HUIDIGE voorvork zo eenvoudig mogelijk beter te maken.
Eens die wat meer ervaring heeft kan hij er uiteraard verder ingaan.

Het zou dan ook geen zin hebben om er bv een WP, Öhlins, bitubo, .... op te zetten!
Als jij niet gelooft dat dat dikker olie in desbetreffende heer zijn vork beter gaat werk wil ik die met plezier voor jou bewijzen!

Is goed, dan vullen we de vork eerst met de voorgeschreven olie, en dan pakken we daarna een slag dikker, het zal mij zeer benieuwen.
In mijn MT50 en 400R werkte het ronduit averecht, reageerde veel trager dan eerst.

di aug 21, 2012 1:36 pm
Profiel
xa188
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
keiji,

lennart heeft groot gelijk. Het enigste wat jij doet is beetje haten achter de computer en jezelf kapot lachen als mensen zoalst lennart happen. Het helpt misschien dat niels gezellig een praatje met je komt maken en zichzelf voorstelt en gewoon wat ouwehoert en niet constant loopt te kankeren op alles zoals jij. Ookal moet ik zeggen dat je af en toe met verrekes goeie kennis over de dam komt.

En lennart trek je dan ook niks aan van keiji, jij hebt een top dag gehad en kunt het goed vinden met niels dus screw him dan.

di aug 21, 2012 1:36 pm
Profiel
rieju-rrx
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 0
Antwoord met een citaat
Doe ik ook. Ben dr best wel klaar mee. :D:

di aug 21, 2012 1:37 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
JB1
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
xa188, rieju-rrx, Misschien moeten jullie even kennis gaan maken met Wizard1894 en TZRBart, denk dat jullie wel grote vrienden kunnen worden.

di aug 21, 2012 1:38 pm
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
xa188 schreef:
Niels,

Ligt het probleem niet bij zijn banden spanning meer? Ik heb ook gewoon normale standaart vering en mijne loopt niet zo te klapperen. Alleen had ik mijn bandenspanning op 1.4 en 1.6 staan ( Koud ).

Dan moet je wat sneller rijden, liefst nadat je goede laarzen hebt ;)
Je ging sneller rond dan Lennart klopt. Maar je bochtensnelheid lag ook langzaam zat om geen last te hebben van je vering.
Wat overigens geen kritiek is. Ik had anders ook eens graag jou machine geknald :)

En wat je nu vergelijkt zijn overigens ook 2 totaal verschillende machines!
(Mijn TZR zijn ophanging was ook stukken beter. Dat stuiteren is een vering probleem, dit kan je een BEETJE manipuleren met bandenspanning, maar dat verhelp het probleem niet)

* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *

di aug 21, 2012 1:38 pm
Profiel
RSjoep
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Wat niels zegt over dat vermogen klopt wel en herken ik. Bij ons in de crossclub werden bij de 85 en 125 beginnende rijders bijna altijd bussen boven de gasschuif gelegd, om ze maar aan de machine te laten wennen en hun tijd en snelheid in de bochten gingen zoeken. Hierdoor gingen veel netter en uiteindelijk sneller rijden. Denk dat ik ook best toepasbaar is in deze situatie.

di aug 21, 2012 1:39 pm
Profiel
xa188
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
rieju-rrx schreef:
Niels mijn naam is Lennart. :^^: Aangenaam.

Sander dat kwam omdat het bij jou en mij nog niet zo hard ging. Niels zat op de grens van mijn brommer en dan ontstaat dat klapperen. Wij reden nog lang niet zo.

Nee niels klapte dat ding 2 versnellingen terug en liet die koppling ineens op komen. Krijg je beetje dat supermoto slide effect zeg maar. Heb ik perongeluk 2 keer gedaan aan de bocht waar je het circuit op komt. Dan voel je dat hij wel wat wilt klapperen maar die van jou stuiterde echt een eind weg. Dus het klapperen komt niet omdat niels op het einde reed maar dat snel terug stampen in de versnellingen. Kon je goed zien in de bocht waar wij stonden zeg maar.

di aug 21, 2012 1:40 pm
Profiel
rieju-rrx
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Ik denk dat het vooral ook komt door de speling op mijn link-systeem. :D:

di aug 21, 2012 1:42 pm
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Keiji. schreef:
rieju-rrx schreef:
Ja heb ik toch ook naar geluisterd? Ik had hem achter op 2,2 en voor op 2,0. Maar achter was veelste hard en moest naar 1,5. Dus ik ben helemaal niet hypocriet ik heb het gelezen ik heb aangenomen en ik heb er naar geluisterd. En ik vind Niels inderdaad een toffe peer dat hij mij op zijn NSF heeft laten rijden, mij tips heeft gegeven over machine en over mijn rijstijl en dat neem ik ter harte. Het enige wat jij doet is afkraken en een keer een juiste bandenspanning doorgeven. Dus hou daar gewoon mee op schijtharses.

Dus als ik je op mn XR laat rijden ben ik net zo tof als niels? simpel ventje jij

Wat ben jij een held in mensen afkraken.
Ik ben een piloot die een beetje met een brommer overweg kan. Ik kan ook nog veeeeel bijleren.
Maar als ik de keuze heb om naar iemand te luisteren die sneller dan mij rijd of iemand die erg goed is om wat op internet te lopen roepen,
zonder dat ik deze persoon daadwerkelijk ken of daadwerkelijk echt werk van hem gezien heb, weet ik ook snel wie ik moet geloven en wie zijn menig
ik sceptisch neem ;)

* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *

di aug 21, 2012 1:42 pm
Profiel
xa188
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Ow nee keiji ik ken alleen dit account van je :D:

JB1,

Ga nou aub niet de internetheld uithangen en gaan zeiken, je durft jezelf niet eens voor te stellen op brommersprints dus die grote mond van jou is misschien dekmanteltje voor je onzekerheid over jezelf. Maar dat geeft niet want later kom jij er denk ik wel hoor. :^^:

di aug 21, 2012 1:44 pm
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
xa188 schreef:
rieju-rrx schreef:

Sander dat kwam omdat het bij jou en mij nog niet zo hard ging. Niels zat op de grens van mijn brommer en dan ontstaat dat klapperen. Wij reden nog lang niet zo.

Nee niels klapte dat ding 2 versnellingen terug en liet die koppling ineens op komen. Krijg je beetje dat supermoto slide effect zeg maar. Heb ik perongeluk 2 keer gedaan aan de bocht waar je het circuit op komt. Dan voel je dat hij wel wat wilt klapperen maar die van jou stuiterde echt een eind weg. Dus het klapperen komt niet omdat niels op het einde reed maar dat snel terug stampen in de versnellingen. Kon je goed zien in de bocht waar wij stonden zeg maar.

Die bocht waar jullie stonden was ik daadwerkelijk een beetje aan proberen wat jij nu net verteld. Wegens een gebrek aan motorem is dit lang niet eenvoudig.
Maar wat ik bedoel is als ik dat ding NET WAT SNELLER door de bocht duw, dat heel dat ding klappert en naar buiten botst!

Ik kan je vertellen dat ik 100% op het einde van de huidige afstelling zijn kunnen reed!

di aug 21, 2012 1:45 pm
Profiel
xa188
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
hahah niels ik vind je een prima gozer en ik ga ook zeker naar je tips luisteren, want met vans wil je niet op je plaat gaan inderdaad :D:

di aug 21, 2012 1:45 pm
Profiel
rieju-rrx
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
RonnyRacingTeam schreef:
xa188 schreef:
rieju-rrx schreef:

Die bocht waar jullie stonden was ik daadwerkelijk een beetje aan proberen wat jij nu net verteld. Wegens een gebrek aan motorem is dit lang niet eenvoudig.
Maar wat ik bedoel is als ik dat ding NET WAT SNELLER door de bocht duw, dat heel dat ding klappert en naar buiten botst!

Ik kan je vertellen dat ik 100% op het einde van de huidige afstelling zijn kunnen reed!

Jeej dan ben ik nog maar 3 seconden verwijderd van het kunnen van mijn brommer. :D: Not bad al zeg ik het zelf.

di aug 21, 2012 1:48 pm
JB1
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
xa188 schreef:
Ow nee keiji ik ken alleen dit account van je :D:

JB1,

Ga nou aub niet de internetheld uithangen en gaan zeiken, je durft jezelf niet eens voor te stellen op brommersprints dus die grote mond van jou is misschien dekmanteltje voor je onzekerheid over jezelf. Maar dat geeft niet want later kom jij er denk ik wel hoor. :^^:

:D:
Ik had gezegd dat ik degene was die rondliep met een duim in het gips, ik ga echt niet de moeite nemen om me aan iedereen voor te stellen. Zou me aan de reet roesten wie wie is. Ik herken er een paar, als het me wat had geboeid had ik me aan diegene voorgesteld.
Als jou het wat had geboeid wie ik was had jij je ook aan mij kunnen voorstellen, heb je ook niet gedaan.
Nu ben jij ook een onzeker internetheldje.

di aug 21, 2012 1:49 pm
Profiel
xa188
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Niels,

dan denk ik dat hij eerst eens moet gaan kijken of zijn achterveer niet lek is en of hij inderdaad speling heeft op pro link gedeelte, heb de senda van dennis ook zien stuiteren als een gek omdat zijn achterveer lek was.

Keiji,

als er 15 man staan is dat geen onmogelijke opdracht als je op 100 vierkante meter bij elkaar staat voor 6 uur lang.

JB1,

als ik er was geweest had ik dat zeker gedaan :D: :D: :D: Dus helaas geen onzekerinternet heldje voor mij. Jammer joh!

di aug 21, 2012 1:50 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1075 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 72  Volgende