Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Waar is dat feestje? hier is dat feestje HEUJ HEUJ BEUKUUUH
of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
nog een foto van de rit.. kamikaza Roy die me gewoon met 120 echte km's zo voorbij kwam rijden
Bijlage:
Roychie%20(Large).jpg [ 72.6 KiB | 2680 keer bekeken ]
Nog een quote :
Citaat:
Bij deze is ook vastgesteld dat Riley de snelst rijdende oliekraam heeft van nederland, ruim 105km per uur en volop patat bakken, wat een lucht als je daar achter rijd en roken, niet normaal
Random pics.
Bijlage:
P8110347.JPG [ 104.8 KiB | 2680 keer bekeken ]
Bijlage:
P8110353.JPG [ 106.55 KiB | 2680 keer bekeken ]
Bijlage:
P8110350.JPG [ 111.11 KiB | 2680 keer bekeken ]
Bijlage:
P8110349.JPG [ 108.01 KiB | 2680 keer bekeken ]
1e filmpje, alles onboard bij de voor rijder komt nog
2012-08-12%2020_38_13.jpg [ 58.93 KiB | 2673 keer bekeken ]
Welnee Ronny, jij rijd mij gewoon helemaal zoek jij hebt meer cirquit ervaring, en voor mij is het een 'fun'/ 'showbike' en ik wil altijd winnen, en dan ga ik over me kunnen heen en lig ik op me smoel heb ik weer honderden euro's weg gegooit, beetje jammer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum