[TK] 2008 Aprilia SXV 550
Beste,
Via deze weg wil ik mijn motor te koop aanbieden. Het is een Aprilia SXV 550 uit 2008 met 6300 km (130 uren). 2e eigenaar. Ik heb deze motor anderhalf jaar geleden gekocht met het idee om in de buurt wat rond te rijden. Ik vind er niks meer aan om op straat te rijden. Hierdoor wordt de motor gewoon te weinig gebruikt, staat hier stof te happen en dat vind ik zonde.
Op de motor zitten de volgende opties:
Silmoto RVS uitlaat
Samco siliconen koelslangenset
Trailtech koelwater temp.meter
Gemodificeerde olietank
Twinair luchtfilter
Alice racing mapping
Carbon koppelingsdeksel
Carbon swingarm protector
Carbon R&G kettinggeleider
Carbon ketting protector + case saver
Carbon tankcover
VDB nummerborden voor en achter
Crf vorkbeschermers
Kevlar spatkapje
Rood geanodiseerd AR oliefilterdeksel
Rode LS desings olievuldopjes
Rood geanodiseerde achterrem plug
Rode tank ontluchting
VDB zadel
Ufo handkappen
Progrip handvaten
Mino racing 15mm stuurverhogers
R&G valdoppen
Enduro achterlicht
Alpina tubeless velgen zwart/rood
Zwart gespoten frame met matzwarte framebeschermers
Deze SXV heeft het nieuwste type 3 motorblok (typenr. 6307) met aangepaste carters, zuigers, startertandwielen en olieleidingen binnenin het blok. Olie + filter is iedere 500 km vervangen en er is netjes met de motor omgegaan. De gaskleppen zijn enkele maanden geleden afgesteld en de mapping is aangepast, hierdoor start de motor zeer goed (in tegenstelling tot de meeste SXV's die je tegenkomt)
Dankzij de mapping van Alice Racing is het middengebied een stuk sterker en de vermogensafgifte is soepeler. De motor staat 13 kW op kenteken maar heeft werkelijk +/- 70 pk.
De gehele onderhoudshistorie is ter inzage aanwezig en alle originele onderdelen (behalve de wielen) zitten erbij! Alles is compleet, handleidingen, werkplaatshandboek etc zitten er ook bij.
De motor staat op goede Bridgestone BT016R banden.
€6500,-
Er kan met de prijs gespeeld worden, ligt eraan hoeveel opties je mee wilt overnemen.
Mocht je vragen hebben, stuur gerust een mailtje en ik zal zo snel mogelijk antwoord geven.
ps. Heb geen interesse in inruil en er worden geen onderdelen los verkocht.
Met vriendelijke groet,
John