Auteur |
Bericht |
janh95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 27, 2012 11:36 pm Berichten: 17 Woonplaats: Stadskanaal
|
Dimlicht brand niet.
Hallo beste Aprilia rijders.
Ik heb onlangs een Aprilia RS50 uit 2003 aangeschaft een heerlijk brommertje. Alleen nu brand mijn dimlicht niet en de lampjes van dimlicht ook niet in de cockpit. Grootlicht brand wel gewoon dus het is geen massa probleem en de lampen zijn ook niet doorgebrand. Maar zelf kom ik hier helaas niet uit. Weten jullie misschien wat dit is en hoe ik het kan verhelpen en anders zijn tips ook heel handig.
Met vriendelijke groet, Jan
|
vr jul 27, 2012 11:56 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Re: Dimlicht brand niet.
Stekkertjes omwisselen lijkt mij het meest voor de hand?
za jul 28, 2012 12:51 am |
|
|
janh95
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: Stekkertjes omwisselen lijkt mij het meest voor de hand? Dan heb ik een ander probleem, dan doet mijn grootlicht het niet?
|
za jul 28, 2012 1:12 am |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Bij mij is het om een of andere reden zo dat mijn dimlicht het juist niet doet, en mijn grootlicht wel.
Proberen op eigen risico natuurlijk maar betwijfel dat er iets kapot gaat...
za jul 28, 2012 1:14 am |
|
|
janh95
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: Bij mij is het om een of andere reden zo dat mijn dimlicht het juist niet doet, en mijn grootlicht wel.
Proberen op eigen risico natuurlijk maar betwijfel dat er iets kapot gaat... Ik denk ook niet dat er iets kapot gaat. maar met die oplossing schiet ik niks op. op de korte termijn misschien maar het licht staat al naar beneden gericht, dus dat is niet nodig.
|
za jul 28, 2012 1:16 am |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Ik heb het erover dat de stekkertjes wellicht nu aangesloten zijn zoals bij mij; Grootlicht doet het, dimlicht niet. Probeer het gewoon
za jul 28, 2012 1:18 am |
|
|
janh95
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: Ik heb het erover dat de stekkertjes wellicht nu aangesloten zijn zoals bij mij; Grootlicht doet het, dimlicht niet. Probeer het gewoon Maar als ik het dan omdraai word het dan niet: Dimlicht doet het, Grootlicht niet?
|
za jul 28, 2012 1:23 am |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Bij mij werkte het gewoon nadat ik het omgewisseld had... Ik heb er geen verklaring voor
za jul 28, 2012 1:29 am |
|
|
janh95
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: Bij mij werkte het gewoon nadat ik het omgewisseld had... Ik heb er geen verklaring voor Vaag, nou iig bedankt. Ga dat morgen proberen. :)
|
za jul 28, 2012 1:31 am |
|
|
wessie1996
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 15, 2012 12:46 am Berichten: 138 Woonplaats: nieuw bergen (imburg)
|
bij mij zat er beetje roest op. ben er met staalwol overheen gegaan en toen deed die het weer
|
za jul 28, 2012 3:04 pm |
|
|
janh95
ApriliaForum Member
|
wessie1996 schreef: bij mij zat er beetje roest op. ben er met staalwol overheen gegaan en toen deed die het weer Ja bleek dus gewoon oxidatie op lampje en contact te zitten. Maandag even nieuwe lamp halen. Bedankt voor de tips. :)
|
za jul 28, 2012 11:05 pm |
|
|
|