fx259b's tzr project -> pro race spul te koop
Auteur |
Bericht |
fx259b
ApriliaForum Member
|
Re: fx259b's tzr project te koop in onderdelen!
Venlonaer schreef: Niet doen, echt.
Roze top is volgens vele de perfecte straatsetup, slijt ietjes meer dan zwarte top maar hij is echt leuk. ja maar zon setup zoals jij hebt zuipt letterlijk mn portemonee leeg denk kwa sm zat ik te denken aan een rieju smx kwa uiterlijk leuk niet zo afgezaagd en veel voorkomend als een derbi.
|
zo jul 15, 2012 11:14 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Nee joh... Goeie afstelling die kan je zo al 1:20 opleveren, Jasper die had met zijn MHR ook zoiets dacht ik. Wacht maar, ik zal het bewijzen dat dat kan Ligt vaak aan een slechte afstelling dat ze veel zuipen denk ik, en aan mensen hun pols SMX is idd wel goeie keuze, ik zag laatste nieuwste model, USD, Pro link, met accu en startmotor en digi teller voor 350€ Tis dat ik krap bij kas zat anders stond ie bij mij... Goed ff marktplaats checken. Liever ook bij AM6 houden, ik krijg zo de indruk dat Derbi duur is??? Andere opties zijn ook Aprilia MX, Malaguti XSM, Yamaha DT Of Rieju MRX/Aprilia RX kopen en daar SM wielen onder gooien. Persoonlijk zou ik natuurlijk de SMX pakken Neem de tijd
zo jul 15, 2012 11:24 pm |
|
|
fx259b
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: Nee joh... Goeie afstelling die kan je zo al 1:20 opleveren, Jasper die had met zijn MHR ook zoiets dacht ik. Wacht maar, ik zal het bewijzen dat dat kan Ligt vaak aan een slechte afstelling dat ze veel zuipen denk ik, en aan mensen hun pols SMX is idd wel goeie keuze, ik zag laatste nieuwste model, USD, Pro link, met accu en startmotor en digi teller voor 350€ Tis dat ik krap bij kas zat anders stond ie bij mij... Goed ff marktplaats checken. Liever ook bij AM6 houden, ik krijg zo de indruk dat Derbi duur is??? Andere opties zijn ook Aprilia MX, Malaguti XSM, Yamaha DT Of Rieju MRX/Aprilia RX kopen en daar SM wielen onder gooien. Persoonlijk zou ik natuurlijk de SMX pakken Neem de tijd mijn oog viel op deze: http://link.marktplaats.nl/571823932eerst maar eens kijken wat de verkoop van mn brommer doet en hoe pissig mn ma erover zal zijn. heb tot nu toe echt nog maar 1 reactie gehad en dat was voor mn kappen.... maar wil zowiezo eerst het frame weg hebben dan ben ik van het kenteken op mn naam af om het zo maar te zeggen
|
zo jul 15, 2012 11:29 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
€350,- http://www.speurders.nl/overzicht/f_par ... =rieju+smxKrijg je gelijk een leuke setup bij, wel wat werk maar kom op. 350 is niks
zo jul 15, 2012 11:30 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
hahaha toeval, ja dat is wel een goeie. Kan nauwelijks veel mis mee zijn.. Kan evt. wel met je mee als je ooit gaat kijken ik ken ze binnenste buiten inmiddels
zo jul 15, 2012 11:32 pm |
|
|
fx259b
ApriliaForum Member
|
klopt is ook niks als ik het zou hebben zou ik m meteen halen! maar mijn portemonee gunt me nu zeker 0 euro en 15 cent -.- heb die verkoper al gemaild van de week maar ik vind zijn verhaal dat die brommer niet loopt maar raar...? kvs in carter? dat zal het probleem niet zijn aangezien dat verdampt
|
zo jul 15, 2012 11:32 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Denk dat ie bedoelt dat het in de krukasholte zit ofzo, wss koppakking/voetpakking cilinder niet meer goed.
is niet zo een groot probleem
zo jul 15, 2012 11:34 pm |
|
|
fx259b
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: Denk dat ie bedoelt dat het in de krukasholte zit ofzo, wss koppakking/voetpakking cilinder niet meer goed.
is niet zo een groot probleem wat voor uitlaatje heb jij trouwens onder je roze top hangen? pro race is te hoog toerig denk?
|
zo jul 15, 2012 11:35 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Ja, is niet echt geschikt voor RT Ehm.. uitlaten geschikt voor roze top is Yasuni HMR2, Cross HM, Cross ML kan er ook wel mee door.
Maar je vind zo nu en dan wel Cross HM's voor 100€, zelf ff opknappen kost wat tijd en 10tje voor hittebestendige lak maar dan heb je een mooie uitlaat.
Gianelli Enduro is er ook geloof ik geschikt voor.
zo jul 15, 2012 11:36 pm |
|
|
fx259b
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: Ja, is niet echt geschikt voor RT Ehm.. uitlaten geschikt voor roze top is Yasuni HMR2, Cross HM, Cross ML kan er ook wel mee door.
Maar je vind zo nu en dan wel Cross HM's voor 100€, zelf ff opknappen kost wat tijd en 10tje voor hittebestendige lak maar dan heb je een mooie uitlaat.
Gianelli Enduro is er ook geloof ik geschikt voor. okee, heb trouwens even mailtje terug gezocht hij zei ook dat die niet meer vonkte
|
zo jul 15, 2012 11:37 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
:')
Nieuwe spoelen €25,- / CDI €15,- / Bougie €4,- Lekker afdingen, ter plekke natuurlijk. Gewoon zeggen dat je interesse hebt en komt kijken, zeg maar wanneer je gaat miss ga ik wel mee en kan ik mooi een lijst maken met alle mankementjes en dan krijg je vast nog wel €50,- - €75,- afgedingd.
Alsnog, €350,- is niks voor het nieuwe model, kappenset erbij en nog een set wielen. Ik zou niet zeuren en hem voor €350,- meenemen want dat is het rollende frame op zichzelf al waard.
zo jul 15, 2012 11:39 pm |
|
|
fx259b
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: :')
Nieuwe spoelen €25,- / CDI €15,- / Bougie €4,- Lekker afdingen, ter plekke natuurlijk. Gewoon zeggen dat je interesse hebt en komt kijken, zeg maar wanneer je gaat miss ga ik wel mee en kan ik mooi een lijst maken met alle mankementjes en dan krijg je vast nog wel €50,- - €75,- afgedingd.
Alsnog, €350,- is niks voor het nieuwe model, kappenset erbij en nog een set wielen. Ik zou niet zeuren en hem voor €350,- meenemen want dat is het rollende frame op zichzelf al waard. ik ga zodra ik 350 euro heb dus hopen dat mn tzr spul snel verkocht is
Laatst bijgewerkt door fx259b op zo jul 15, 2012 11:54 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
zo jul 15, 2012 11:47 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Voor die wielen en extra kappenset kan je nog in totaal op zn minst wel €75,- vangen... maja het is dus echt een koopje. SM is nog lekker makkelijk sleutelen, niet al die kuipen enz. Succes met de verkoop van je spullen
zo jul 15, 2012 11:49 pm |
|
|
fx259b
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: :^^: Voor die wielen en extra kappenset kan je nog in totaal op zn minst wel €75,- vangen... maja het is dus echt een koopje. SM is nog lekker makkelijk sleutelen, niet al die kuipen enz. Succes met de verkoop van je spullen voor de geintresseerde prijzen: kappenset : 200 blok: 200 frame + achterbrug: 150 wielen met goede banden remschijven en achtertandwiel: 150 remmen op druk 30 per stuk voorvork 75 schokbreker 50 km teller 20 km teller sensor (was een stukje afgebroken van het magneetje, naar mijn weten is de sensor zelf nog goed maar kan het niet garanderen) 10 zwart getint kruipruitje 15 sloten set ( contact,buddy en tank + sleutel ) 30 set koplampen 30 achterlicht ( bolletje kapot) 7,50 kabelboom (start relais kapot rest in orde) 35 zadel 20 slip ons 10 gashendel + kabel 5 radiateur 25 etc... bieden kan natuurlijk altijd maar houd het redelijk
|
zo jul 15, 2012 11:54 pm |
|
|
fx259b
ApriliaForum Member
|
een probleem waar ik totaal niet bij nagedacht heb... ik kan wel gaan kijken naar dat ding maar mn ma heeft geen trekhaak -.- en zelfs gedemonteerd past die niet in een fiat 500 en ze krijgt dr nieuwe auto pas over 2 maanden..
|
ma jul 16, 2012 12:11 am |
|
|
|